Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства

  • 70 359
  • 2 150
# 2 130
Мъжът ми кара две зими с такива гуми.  Като за такъв период на употреба си бяха перфектни. Само две, защото удари колата, ама беше лято и не беше с тези гуми Sweat Smile
Сега на едната кола зимните са yokohama, ама кой баш модел не си спомням, а на другата са hankook (с тях я купихме и миналата зима изкарахме с тях, като гледам и тази ще са ок).
Благодаря. Нямам лични впечатления, затова питах, ако някой има.
Трябва да подменям едни гуми и размера, който ми трябва има бая разлика между марките, а тези са прилично ниво, но не знам много за тях, а не ми се рискува.
Има тестове, но доста стари (моделът е стар явно). Средна хубост са, не са топ, но не са и зле.
Не знам колко е стар, а тези, за които се двоумя са с тазгодишен дот, което ме навежда на мисълта, че ако модела е стар, а се прави още, значи не е съвсем дърво. Simple Smile
Виж целия пост
# 2 131
Втора година карам със зимни гуми Рикен, оказаха се много здрави и читави китайски гуми. Поръчваме си ги онлайн и ни ги карат на място. На мъжа ми колеги ги бяха нахвалили и решихме да опитаме. Аз, разбира се, не правя разлика, но мъжът ми казва, че колата е изключително устойчива и е много доволен.
Виж целия пост
# 2 132
Има някои неща, от които съм решил да не пестя, като дойде постепенно моментът за обслужване, и едно от тях са гумите. Ще залагам на 3-4 доказани висок клас марки, като ако първата година ми беше опознавателна и "експериментална", то оттук насетне знам какво да правя Simple Smile.

Другият месец ще сменям маслото и гарнитурата на капака на клапаните, заедно с четирите филтъра - въздушен, маслен, горивен и купе, като ще сложа най-доброто възможно и препоръчвано масло за Alfa - Selenia Racing 10w60, пълна синтетика. За справка сега съм със Selenia 10w40 20k полу-синтетика.

Друг пример - спирачките са ми добри и съвсем наред, накладки и дискове ще си изкарат спокойно до техническия преглед догодина май месец. Спира много добре, един от плюсовете на тази кола - добрите спирачки.
Въпреки това, не са най-добрите заводски, и като дойде време ще сменя и спирачните апарати с оригиналните червени на Brembo. Simple Smile

Bitmad, като колега може да ме разбере сякаш за какво говоря.

Смятам, че в тази тема също може да се коментира техническо обслужване, или ако не ще отворим допълнителна нова тема.
Виж целия пост
# 2 133
Неща да чувам за гуми,сменяме четирите на куп винаги.
Виж целия пост
# 2 134
Неща да чувам за гуми,сменяме четирите на куп винаги.
Е, те така се сменят, де. Simple Smile
Що да не чуваш.
Виж целия пост
# 2 135
Купуваме по 4 нови всеки път,знаеш.Това имам предвид.
Виж целия пост
# 2 136
Купуваме по 4 нови всеки път,знаеш.Това имам предвид.
Аааааа, мхехехе, оплакваш се начи. Simple Smile
Аз ако зарева, ше подгизне темата. Laughing
За сега имам да купувам 24. Затова и питах за фулдата, че е прилична цена, а за един от размерите ми трябват 8, а това дет ми аресва е бая цифра. Stuck Out Tongue
Виж целия пост
# 2 137
Трябва ли да се прави реглаж след смяна на лагери на торсионите ?
Виж целия пост
# 2 138
Luchia^^^ , сивик 8ма генерация за мен е скъпа за обслужване кола за това, което е. Не говоря за филтри, масла, накладки. Посочените амортисьорчета на нормална кола могат да са по 20 лв спокойно, но на тази видях и някакви от по 50лв/бр. Вратата багажник е уникално тежка като са изпуснали, лично аз тренирах трицепс е нея.
Poni69, не смятам, че някой се е опитал да разбие колата, а просто компонентите амортизират с времето. Ако е японска кола, то това с дръжката е нормално. На много места биха могли да подменят компонента, но има вероятност да се направи с употребявана част, заради по-трудно намиране на нова.
Онзи, ползвам този сайт www.tyrereviews.co.uk за сравнения на гуми. До колкото се вижда модела е от 2010та, но вероятно се е правил до скоро. Ето нов модел Fulda Kristall Control HP2.
FragranceFanatic, ако ще говорим за гуми, то нашите 3-4 марки имат дъщерни марки, в които се правят гумите на Големите. В някои случаи качеството не е както е било преди. Изключение правят японски брандове. Falken много се рекламират и май са си оригинал от тайван, което за мен е плюс
Моята алфа е с 305мм дискове със сивото 4ри бутално брембо , заводско излиза така, една стъпка под QV. Спира доста симпатично. Имат обаче запичащи буталца на единия апарат, както и спирачна течност за смяна, поради потъмняване. Накладките са ми малко по-скъпи от на сивика по-горе.
 За масло и аз се чудя сега, и дали да е 0в30; 0в40; 5в30 за зимния период. Като за момента съм за Petronas Syntium, който е на промоция на няколко места. SN стандарт е, което е най-високия, и вероятно има и естер добавки в него.
Виж целия пост
# 2 139
Тоооолкова съм доволна, че карам само с всесезонни гуми! Няма смяна два пъти в годината, да се чудя къде да държа другите и пр. неудобства. Да живее топлият климат!
Виж целия пост
# 2 140
Трябва ли да се прави реглаж след смяна на лагери на торсионите ?
За каква кола и торсионите отпред ли са или отзад?
Принципно със смяна на лагерите на торсионите не се променя геометрията и не се минава стенд. В сервиза какво казаха?
Виж целия пост
# 2 141
Трябва ли да се прави реглаж след смяна на лагери на торсионите ?
За каква кола и торсионите отпред ли са или отзад?
Принципно със смяна на лагерите на торсионите не се променя геометрията и не се минава стенд. В сервиза какво казаха?
Пежо, задни. Трябва да отида за преден реглаж, но днес разбрах, че и тези лагери трябва да се сменят. В сервиза освен, че са за смяна друго не ми казаха, а аз отпосле се размислих.
Виж целия пост
# 2 142
bitmad, благодаря ти за отговора. Днес ми оправиха дръжката на вратата - беше се счупило едно лостче на жилото. Иначе доста странно излизах от колата. Дори днес бях забравила, че е счупена дръжката и доста се мъчих да отворя вратата отвън, при положение, че беше заключена отвътре. Както и да е, оправиха я. Не карам японска кола, Фиат карам.
Виж целия пост
# 2 143
Bitmad,
Благодаря ти.  Да, определено може да се тренира с нея, едвам я вдигнах 😁
Но пък колата ми беше мечта, та вече си я имам, независимо от цената (първоначална+последваща грижа).
Не съм видяла още за колко ги продават в нашите магазини, така се случи тези 2 седмици с почивките ми, но ще го направя при първа възможност.

Между другото, въпросната Хонда е с джанти 17-ки. Баща ми ме убеждава да си купя 16-ки за зимата,  заедно с гуми. В olx има такива "комплекти" по около 500-600 лв. Какво мислите?
(Колата имам от март месец, с нови летни гуми, затова търся зимни)
Виж целия пост
# 2 144
Luchia^^^, предполагам, че гумите от тези "комплекти" са били ползвани, аз при това положение бих се въздържала от такива покупки. Какво направих аз преди години - купих 15" железарки, и чисто нови гуми. Не ми пречи, че са железни и неестетични😆 Иначе си имам и 17" лети джанти за лятото.
Аз имам оплакване, за пореден път ми се прецака жабката на Голфа. Май е общ проблем на ВАГ-а. И друго оплакване, вече нощес едва едва карам, виждам ясно най-много на 2-3 метра пред колата, знаци не виждам, тоест виждам ги, ама само като силует, очите са ми непрестанно в напрежение, чак челото ме боли. Уж имам очила, ама нещо и те не помагат. Сигурно нови ще ми трябват. Отвратително е, карам по интуиция.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия