Прехвърляне на титуляр Виваком

  • 6 074
  • 11
Здравейте. На село титуляр на кабелната и домашния е записана баба ми, която е на 80год. Всеки ден я тормозят с какви ли не обаждания. Не мога да проверя какъв е договора в момента, но да предположим че не мога да го прекратя веднага, може ли поне да сменим титуляра да не е тя? Като отидем на място в офис пада голямо увъртане, че искат и нея да мъкнем всеки път. Благодаря предварително.
Виж целия пост
# 1
Е нима очаквате, че някой ще ви позволи да вземате решения от името на баба ви без документ за това? Напълно нормано е да я искат и нея на място в този случай. Вземете я един ден, идете до офис и сменете титуляра. Не е кой знае какво, но без нея няма как да стане просто.
Виж целия пост
# 2
Е нима очаквате, че някой ще ви позволи да вземате решения от името на баба ви без документ за това? Напълно нормано е да я искат и нея на място в този случай. Вземете я един ден, идете до офис и сменете титуляра. Не е кой знае какво, но без нея няма как да стане просто.

Въпроса ми е дали може, каква точно е процедурата, защото няма да мъкнем жената напразно за пореден път. С другите оператори не е така, не знам кое му е нормалното.
Виж целия пост
# 3
За да прехвърлите договора,пак трябва да водите бабата. Може да си извадите едно пълномощно и да се разпореждате.
Виж целия пост
# 4
Извадете си нотариално заверено пълномощно, което да важи пред моб оператор.
В него да е описано всичко, което ще се прави по договора.
Може да закарате нотариус на място при бабата да го завери.
В някои села и кмета върши тази работа - попитай го.
Виж целия пост
# 5
Благодаря за съветите, но въпроса ми е друг. Ще извадя пълномощно, ще отида с нейната лична карта или ще я заведа, ако трябва. Въпроса е като отидем в офиса да свършим работата - може ли да се смени титуляра, ако от договора на нейно име остават още 1-2 години и т.н. В сайта им не мога да намеря информация и признавам , че не съм наясно, звънях на оператор и те увъртат.  

Да обясня - майка ми ходи уж за да смени титуляра и на нея обясняват (или я лъжат), че не можело. Затова искам аз като отида да съм подготвена.
Виж целия пост
# 6
Не може да се смени титуляра.
Но с направеното пълномощно ще запишат за контакт упълномощеното лице и ще звънят и агитират вече него. То също ще може да преподписва договор, да сключва друг и т.н.
Виж целия пост
# 7
Личен опит с Виваком. С пълномощно станах <оторизан потребител> към абонамента на баща ми. Той не би се чувствал добре  да не е титуляр, вдигам му самочувствието, че се справя с нещата. Живея в чужбина. Получавам на емаил сметката с детайлите. Обсъждаме я с него. Не ми тежи, даже ми е интересно. Баща ми си я плаща в офис на Виваком. Засега не сме имали проблем. На мобилния му бяха закачили някakви Happy call за 1.50 месечно. Много бързо го прекратиха като се обадихме. Успех.
Виж целия пост
# 8
Aко искате да прекратите договор плащате 3мес такси и край.И защо сте позволили на възрастна жена да е титуляр.
Виж целия пост
# 9
Aко искате да прекратите договор плащате 3мес такси и край.И защо сте позволили на възрастна жена да е титуляр.

За да питаш и да не отговарям на заядливия ти въпрос.
Виж целия пост
# 10
Не би трябвало да има проблем да се смени титуляра. Отиват в офис настоящия и бъдещия титуляр с двете лични карти. Става за 5 минути. Ако много се заяждат, от офиса се обаждате на оператор и ще чуете той какво ще ви каже. Там разговорите се записват и не могат да клинчат. А ако искате първо говорете с оператор, за да не разкарвате възрастната жена. Договорът няма да се прекратява, а се прехвърля от едно лице на друго. Виваком не би трябвало да ги бърка.
Виж целия пост
# 11
Aко искате да прекратите договор плащате 3мес такси и край.И защо сте позволили на възрастна жена да е титуляр.

За да питаш и да не отговарям на заядливия ти въпрос.
Е това е несериозно.Звъннете на 123 и там ще разяснят подробно по запознати са ит служителите в офисите.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия