Загубена касова бележка

  • 2 504
  • 5
Здравейте, дами.
Накратко моята история е, че съм затрила някъде последната касова бележка от плащане към А1 и сега ме принуждават да плащам повторно.
Има ли как да ги помоля (изискам) от съответния офис, в който съм извършила плащането, копие от бележката, видеозапис от камери или подобни доказващи правотата ми неща?
И още един въпрос, отправен към служители в подобни телекомуникационни оператори - възможно ли е да бъде преподписан договор без да са изплатени всички такси и задължения по предходния такъв?
Благодаря за оказаното съдействие.
Виж целия пост
# 1
възможно ли е да бъде преподписан договор без да са изплатени всички такси и задължения по предходния такъв?
Теленор - имах 2годишен договор, само абонамент, без апарати. На края на първата година отидох и преподписах с по-висока такса + покупка на телефон на изплащане. Все с един и същи номер съм.

Ако А1 твърдят, че не си платила, може и да не могат да ти дадат копие от бележка в офиса. Касовите апарати на операторите са синхронизирани със системата им. Тоест бележката я вади системата само след като консултант натисне, че си платила. Не пречи да опиташ но консултантите ще гледат в същата система, която сега твърди, че ти не си платила.
Мисля, че може да изискаш проверка на записи, но със сигурност първо трябва да платиш висящата уж сметка.
Имай предвид, че записи от камерите се пазят не повече от месец.
Виж целия пост
# 2
Като цяло са объркани служителите, с които съм разговаряла по телефона и на живо и не могат да ми дадат еднозначно мнение.
Аз си намерих бележка от плащане, извършено в началото на м. Октомври, за задължение от м. Септември и ако наистина, за последно съм плащала преди почти 2 месеца, как продължават да ми предоставят услугата без да я прекратят до изплащане на задължението?
Виж целия пост
# 3
Хрумна ми нещо.
Ако помниш точно на коя дата си платила, поискай да проверят в системата и да сравнят сумите с дневния отчет от този ден в касовата книга.
Виж целия пост
# 4
Имахме аналогична ситуация на твоята. ДОри не ни бяха издали касов бон... ПОдаваш жалба ( не молба) в централния офис( мениджър жалби, обслужване на клиенти) на мобилния оператор и описваш случая.  Дават входящ номер.ИЗискваш запис от ден/ час( ако можеш да ги ориентираш  за часа)  , в който си платила . НИе получихме отговор след 8-10 дни, след като подадохме жалбата. ПРегладали са записа и се установи, че е платена сметката. ОСъществихме обратна връзка , като последва извинение от тяхна страна.
Виж целия пост
# 5
Изисквайте касови бележки, и няма да имате проблеми.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия