От Великобритания до България – Превоз и закупуване на поръчките ни – 18

  • 45 917
  • 741
# 600
На ГГБГ курсът в неделя май ще е последния без допълнителни такси, ако Англия излезе от ЕС?
Виж целия пост
# 601
На ГГБГ курсът в неделя май ще е последния без допълнителни такси, ако Англия излезе от ЕС?
Няма да се случи!
Виж целия пост
# 602
Къде е публикувана информацията за допълнителни такси, или просто си измисляте?
То UK и ЕС не знаят какво ще се случи, но някои хора от форума вече измислиха такси, мита, ДДС, всеобща паника и други подобни. Да не би да сте роднини на Ванга или Нострадамус?
Виж целия пост
# 603
Кой си измисля и какво? Информацията за пазаруване от държави извън ЕС - ДДС и мито е общодостъпна. Разбира се, всеки оптимист може да се надява на благоприятно решение в следващите 7 дни. Аз не съм от тях. Ако някой се паникьосва, не е мой проблем.
Виж целия пост
# 604
Кой си измисля и какво? Информацията за пазаруване от държави извън ЕС - ДДС и мито е общодостъпна. Разбира се, всеки оптимист може да се надява на благоприятно решение в следващите 7 дни. Аз не съм от тях. Ако някой се паникьосва, не е мой проблем.
Рибата в  морето вие вече с тигана на печката.Когато всичко е ясно може да пишете за ДДС и допълнителни такси.Ако излязат от ЕС което въобще не е сигурно.
Виж целия пост
# 605
Ще пиша, каквото си искам, когато е по темата. Това, че неблагоприятен развой ви образува неприятни емоции, не е мой проблем. Да, яснота няма, това едва ли някой не го знае. Което не значи, че трябва да си заравяме главата в пясъка и да се правим, че не знаем какво ще се случи при Брекзит без сделка в рамките на темата за превоз на поръчки. Че и сделката не е ясно дали изобщо ще договори свободна търговия. Единственото сигурно в момента е, че има седмица, а сделка - не. До обяд може и да не е така, но в момента това е положението. По-критичен момент не е имало. Hope for the best and prepare for the worst.

Понеже мнението на Коте беше отговор на мое мнение от другата тема, затова се включих.
Виж целия пост
# 606
Как пък точно реши, че е отговор на твое, и то от друга тема? На параноя ми намирисва това.
Отговор беше на мнение по-горе в темата.
И предполагаемите ДДС, мито и такси не са по темата за превозвачите.
П.С. Още се чудя откъде пък ти дойде на акъла, че отговарям на твое изказване и то от друга тема тук, в тази...

Едит:
Сега ти погледнах профила да видя първо за коя тема става дума. Аз в тая тема НИКОГА не съм влизала да чета и да пиша. Това първо. Второ - ти часове различаваш ли? Моето мнение е пуснато в 8 часа, твоето в почти 10.... То бива параноя, бива, ама това вече...
Виж целия пост
# 607
Коте, защото малко преди това бях писала там. И твоето мнение дойде веднага или тогава видях, че има отговор, изобщо не съм гледала часа, даже първоначално не обърнах внимание коя от двете теми е точно. Ако не е, значи съм сбъркала. Съвпадение, да, ама чак параноя...Joy

Как ще ни превозват пратките от следващата седмица и дали ще се оскъпяват, бавят и т.н. е баш по темата. Ако мислиш, че е спам, уведоми модератор.
Виж целия пост
# 608
габиели са си написали на сайта, че поемат отговорност за пратки пристигнали при тях до 31.
за следващи може да има забавяне и евентуално допълнителни такси.
и последния им обявен курс засега е 31.10.
аз лично тия дни приключвам с пазаруването докато не се поизясни положението.
Виж целия пост
# 609
Здравейте всички,имам нужда от помощ.Имам пратка от ебей на 2 бутилки ямайско черно рициново масло.Превозвачът е ggbg.Току що  ми се обадиха по телефона и ми казаха,че пратката е протекла (когато дошли тук) и я отворили-оказало се ,че едното шише се е  счупило.Била опакована погрешно казват -2-те шишета заедно,опаковката иначе била непокътната,не е било изключено те да са го били счупили при клатенето в камиона,но да се оправям с ебей.Всично това  с доста  висок тон ,направо крещене и последващо затваряне на телефона от тяхна страна.Пак ги набрах .... и пак крещене от управителя.Нищо нямало да ми платят,да се оправям с ебей.Какво мога да направя сега?Имам поне 10-15 пратки на такива масла с uktobg и никога не съм имала подобен проблем,а и защо ми крещи като е толкова невинен?!Моля ви да ме напътите...
Виж целия пост
# 610
Мога да те посъветвам единствено и само да не превозваш лесно чупливи неща с превозвач. Да, може да са се счупили както по време на превоза в самата Англия, така и в камиона на ГГБГ. Те не носят отговорност в такъв случай, рискът си е за твоя сметка. Аз затова поръчвам лесно чупливи неща само до адрес в БГ, за да се знае, че ако са счупени, мога да си подам спокойно претенцията към продавача.

Вариантите са ти два - или пиеш една студена вода и вече поръчваш с Габриели, или пишеш на продавача в ибей, че пратката ти е пристигнала счупена и искаш refund, и се молиш да не узнае, че след това колетът е бил допълнително превозван.
Виж целия пост
# 611
Много пъти съм поръчвала парфюми с превозвач, винаги са били опаковани, така че да преживеят транспорта на ггбг. И според мен проблемът е в продавача. Като си вземеш пратката, няма ли да стане ясно как са опаковани? Или са ги извадили?
Виж целия пост
# 612
и според мен продавачът е виновен - миналата година си поръчах и аз 2 бутилки от това масло, но бяха много добре опаковани и пристигнаха цели.. Разбира се от ggbg не е трябвало да се държат по този начин и да крещят по телефона.
Виж целия пост
# 613
Би трябвало на пратката да пише,че е чупливо за да има внимание към нея явно не е имало нищо такова.При положение ,че идва един голям камион пълен с 1458875326789632 продукта може и при самия превоз да се е счупило шишето.За отношението отиваш на място и се разбирате за да има яснота.Все пак печелят пари от теб.Ако и тогава нямат такова сменяш фирмата.
Виж целия пост
# 614
Като знам как в Англия масово се хвърлят пакети със засилка от пощенски служители, Hermes, DPD ...

А иначе да, ГГБГ не се славят с най-галантно отношение. Но в случая те са прави.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия