Агресивните деца със СОП

  • 8 913
  • 120
# 30
Имам чувството, че се получава следното: хем да се отнасяме с тези деца като с нормални, в смисъл, че имат право на всичко, което и другите деца, хем пък и да ги съжаляваме и да имат едва ли не повече права от останалите деца!? Нещо май се получава, когато ни е изгодно така, когато не е, иначе. И ако моето дете без СОП е агресивно, наказанията ще са същите, но няма да е проблем да го преместят, а другото със СОП не може щото.... и тук идва проблема в цялата държава, родителите нямат възможността и кадрите, за да направят нещо по въпроса. Но моля Ви, нека за всички да е по равно! В крайна сметка и моето дете е толкова важно!
Виж целия пост
# 31
Е, не е казано, че дете със СОП не може да бъде пълноценен член на обществото, нито че няма да допринася с нищо. Ако тези деца получат навреме точната помощ, могат да постигнат страшно много. За съжаление, не получават май каквото им е нужно...
Виж целия пост
# 32
Не, не е казано, но с немалка част от тях се получава точно така, за съжаление. А противопоставянето от типа "Проблемите на моето дете са по-важни от проблемите на твоето дете", е меко казано идиотско.
Виж целия пост
# 33
И отново се удивлявам каква представа имат някои особи за децата със СОП - пълни идиоти и тежки инвалиди, очевидно, които ще тегнат на гърба на "нормалните".
Едно дете с дислексия, примерно, или с хиперактивност, като как го виждате в бъдеще? Отново същия сценарий?!
Виж целия пост
# 34
О, и аз не спирам да се удивлявам от хипотезата "Проблемите на моето дете са по-важни от проблемите на твоето дете", лансирана от някои особи.
Виж целия пост
# 35
В случая ставаше въпрос за конкретна ситуация. Няма "важни" и "маловажни" проблеми, всяко дете е еднакво ценно. Но по описания начин провеждана
и по-скоро-имитирана интеграция води доэситуация, в която всички деца са губещи

Обществения натиск трябва да еэнасочен към точната и съответна, полезна интеграция, а не дай сега ще интегрираме първо, пък после ще кършм ръце, че не достигат ресурсни учители и т н


Виж целия пост
# 36
Става въпрос за съвсем конкретна ситуация, а не за някаква хипотетична представа.
Моят син е в шести клас. В класа му има едно дете, което проявява агресия спрямо децата, държи се неадекватно, прави си каквото си иска и тъй като учителите виждат, че е различен, не му правят забележка. В резултат, детето още повече си позволява и е с чувство на безнаказаност. Освен това пречи и на учебния процес, защото много често учителите се занимават с него вместо да преподават.
Скрит текст:
Моят въпрос към вас, мами, е нормално ли е цял клас да страда, а както и учителите, защото това дете имало право да се "интегрира"?Каква е тази интеграция, за сметка на другите деца? И какъв е този закон, който онеправдава децата, които нямат проблеми в развитието?
Съветът ми към авторката е да пробва първо с разговори. Ако те не помагат, да действа (заедно с други родители) в посока местене на въпросния ученик.
Виж целия пост
# 37
Извинявайте ,не съм чела всички постове, но си мисля ,че ако се съберат родителите и намерят решение на проблема и децата ще се разбират.  Е, поне малко поне.Не ,че това може да стане ама...... ако стане чудо......
Виж целия пост
# 38
Зависи какъв е СОПа, има деца, които ще наваксат и ще се впишат в обшеството, ше надрастнат СОП, но има деца, които цял живот няма да успеят. Ако има агресивно дете в клас, независимо с или без СОП, то агресията му по някакъв начин трябва да бъде спряна.
Лошото е,че децата ни трябва да търпят подобни прояви и нямат опция за избягване, за разлика от нас възрастните. Предпилагам, че на работните ви места никой не висе удря, а ако някой спира работния процес, то той бива изгонен от работа.
Обаче проблема не е в училището, директора и учителите. Те са длъжни да спазват закона за интеграция. Проблемът е, че нямат ресурс, защото зад СОП се крият различни обучителни и поведенчески проблеми.
Виж целия пост
# 39
След три страници писане оставам с впечатлението, че нищо не може да се направи и другите деца трябва да търпят психически и физически тормоз?
Виж целия пост
# 40
Сигурно може, ако всички родители на децата в класа се вдигнат и напишат жалба, знам ли и аз. Но като цяло няма много опции за промяна. newsm78
Виж целия пост
# 41
Чудно ми е тази мярка за преместване в друг клас/училище изобщо защо е измислена. Едва ли са много децата (с или без СОП), които биха се трогнали от преместването си до степен, че да променят поведението си. Евентуално може би биха се трогнали родителите на някои деца и биха обърнали повече внимание на детето си, за да не се случи отново, но по-скоро си мисля, че това са един минимален процент от родителите.
А проблемът не се решава, само се прехвърля в следващия клас. И така до безкрай.
Вариантите в такава ситуация наистина не са много, но може би мозъците, които ги въвеждат трябвада се напънат малко повече и да измислят нещо по-резултатно.
Виж целия пост
# 42
Чудно ми е тази мярка за преместване в друг клас/училище изобщо защо е измислена.
За да се имитира дейност.
Виж целия пост
# 43
Поведенческа терапия, сензорна стая в училище, повече почивки, слушалки и тн - едва ли сте наясно каква мъка е за човека като изпуши. Има толкова видеа в ютуб с образователни къси филми обяснявайки усещането. Не е като някой да ходи и да се излага и създава проблеми от хубаво.  Медикаментозно лечение при по-големи деца и тн. Пари за апартаменти за Цветанов и нови коли за депутати има ама за реално нуждаещите се няма....ноу комент.
Виж целия пост
# 44
Естествено, че не са виновни децата със СОП. Сама си написала къде е проблемът:
Пари за апартаменти за Цветанов и нови коли за депутати има ама за реално нуждаещите се няма...
И затова се насъскват родителите на децата в норма срещу родителите на децата със СОП и обратно. Защото на всеки се налага да се спасява сам, както намери за добре.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия