Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

eBay – 99

  • 4 743
  • 193
# 180
Интересно, защо тогава не ме пуска с рег-ята от ибей?
Там просто пишеш съобщение на хората. Няма опция да резервираш артикула. Ако ги виждаш и можеш да пишеш, значи имаш всички опции.
Идеята е, че това са локални продажби. Отиваш до съседа и си взимаш каквото сте се уговорили.
Виж целия пост
# 181
Здравейте, имам следния проблем- спечелих търг, платих го, но след няколко дни продавача ми писа, че пейпал акаунта му е блокиран, не може да си получи парите и съответно няма да прати нищо. От ибей казусът е приключен със становище, че не може да бъде извършен рифънд. Отворих кейс в пейпал и чакам, продавача се прави на ударен Confused Та, според вас ще ми върнат ли парите? Странно ми е, че при явна кореспонденция с продавача, доказано непратена стока, ибей приключват казуса.
Виж целия пост
# 182
Нещо не разбирам, как така хем си платила, хем продавачът не е получил плащането? Ако продавачът не може да получава пари, то тогава къде са отишли твоите пари.
По каква точка повдигна кейс? Ако например е за неполучена стока, а тя още не е изпратена, то тогава ибей ще затвори кейса със становището, че не е изтекъл периода за получаване.
Провери си профила в пейпал дали наистина са дръпнати парите и опитай да се свържеш с чата за разяснение.
Виж целия пост
# 183
Нещо не разбирам, как така хем си платила, хем продавачът не е получил плащането? Ако продавачът не може да получава пари, то тогава къде са отишли твоите пари.
По каква точка повдигна кейс? Ако например е за неполучена стока, а тя още не е изпратена, то тогава ибей ще затвори кейса със становището, че не е изтекъл периода за получаване.
Провери си профила в пейпал дали наистина са дръпнати парите и опитай да се свържеш с чата за разяснение.

Продавача ми писа 4 дни след плащането, че акаунта му в пейпал е блокиран от месец и няма да прати стоката, защото няма достъп до акаунта си и до парите. В този момент той явно е опитал да канселира поръчката, защото стоеше "cancel pending". И така минаха 2 седм, отворих кейс за неполучена пратка и след няколко дни имаше резолюция с текст ...the refund to your original payment method failed...
Отворих диспут и в Пейпал за неполучена стока, описах и случая, та там чакам. Дано има резултат, защото за първи път ми се случва това с блокирания пейпал акаунт на отсрещната страна. Продавачът твърди, че и той нищо не може да направи, а парите ми са изтеглени, отразени са.
И да, стоката не е изобщо шипната, но срокът за доставка и пращане, който стои в поръчката, отдавна е изтекъл.
Виж целия пост
# 184
Заплетена ситуация. Продавачът явно се е опитал да отмени продажбата, може би затова кейсът е затворен. Само че защо не са върнали парите, след като има плащане.
Свържи се с чата, дано могат да направят нещо.
Виж целия пост
# 185
Имам 2 пратки от САЩ, различни продавачи. Трябва да пристигнат в UK, на адрес на превозвач. Едната пратка по тракинг излиза доставена вчера в Италия?!, а другата стои със следния надпис и никакво движение повече, откакто ми е даден тракинга
Цитат
2019-07-29 12:55

Tracking Details Uploaded
В случая с първия продавач и Италия, ще му пиша, че този адрес не е моят и да ми прати стоката на правилния адрес. Ама втория какво да го правя?
Проследявам през 17track, ако има значение.
Виж целия пост
# 186
Провери проследяващия номер на сайта на британските пощи. В 17track май не винаги излизат.

Пратката в Италия да не е в някой разпределителен център?
Виж целия пост
# 187
Цитат
Your item was delivered in ITALY at 12:22 pm on August 10, 2019.
Status
Delivered

August 10, 2019 at 12:22 pm

Delivered

ITALY
Това излиза и в USPS и в 17track..
Виж целия пост
# 188
Момичета, привет. Имам нужда от помощ. Поръчах колело до Бг, като в описанието на артикула беше описано колело с кошница. Колелото пристигна, но без кошница. Писах два мейла на продавача, въобще не ми отговори. Отворих кейс, и вчера продавача ми е писал, че колелото е това, което е на снимките, като е премахнал снимките с кошницата, и в описанието е премахнал, че колелото е с кошница. Искам да отнеса случаят до ибей, защото за мен това е подвеждаша информация, и аз като клиент съм излъгана.
Моля, да ми кажете какво трябва да направя, за да отнеса въпроса до ибей. Кейсът не съм го затворила, стои отворен още. Как трябва да се свържа с ибей, за да се оплача от продавача. На резолюшън центъра ми дава опция да върна колелото, а аз не искам да го връщам, просто искам или да си получа кошницата, или продавача да ми възстанови някаква сума, за това, че ме е подвел.
Виж целия пост
# 189
Да ескалираш случая освен? Имаш ли скрийншот на описанието с кошницата?

Аз си получих пратките. Пратката от Италия беше с объркан тракинг, моята е с различни последни цифри. Явно ги е пращал заедно.
Виж целия пост
# 190
Малко Сладко Коте, да имам с описание, че е с кошница. Дори на потвърдителният мейл за направената поръчка е с описание кошница.
Би ли ми казала как да ескалирам случая, че до сега не ми се е случвало и нямам си и на идея какво трябва да направя. Благодаря.
Виж целия пост
# 191
Уви, не мога да помогна с ескалирането на случая. Дано се включи някой по-запознат. Разгледай и в самия кейс какви опции има, но в никакъв случай не затваряй кейса. Имаше и някакво време, в което не можеш да ескалираш, май 3 дни бяха от отварянето на кейса...
Това намерих в нета.
1. Follow the Case Details link below
2. Click "Respond to Case"
3. Select "Escalate this case" to eBay Customer Support
4. Click "Submit" after providing additional details you'd like to share about your case"
Виж целия пост
# 192
Наминавам да кажа, че пощите пак ме изненадаха - за изпращане в чужбина вече искат ЕГН.

Някой да има идея за чий им е и ЕГН?
Виж целия пост
# 193
Наминавам да кажа, че пощите пак ме изненадаха - за изпращане в чужбина вече искат ЕГН.

Някой да има идея за чий им е и ЕГН?
ЗАКОН ЗА ПОЩЕНСКИТЕ УСЛУГИ
Чл. 20. (1) Пощенските оператори са длъжни да:
....
11. (нова - ДВ, бр. 53 от 2019 г.) изискват, обработват и съхраняват в сроковете по чл. 38, ал. 1, т. 3 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс идентификационни данни (три имена и ЕГН или ЛНЧ за физическите лица, съответно наименование и ЕИК за юридическите лица), както и идентификационни данни на упълномощено лице, на:

а) податели на вътрешни и изходящи международни пощенски пратки с наложен платеж;

б) податели на изходящи международни пощенски пратки - малки пакети и пощенски колети, извън тези по буква "а";

в) получатели на суми в брой от наложен платеж, включително когато са получени чрез пощенски паричен превод.

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия