eBay – 99

  • 38 800
  • 676
# 450
Това ми е краен вариант, ама по- лесно ми е със снайпера,  нагласям и забравям.
Виж целия пост
# 451
Имам малко нужда от помощ.Разбрахме се с един продавам да закупя 5броя от него.В съобщението ми написа 5бр за 20евро и доставката.Общо 119.50евро.Казах му да пусне оферта..къде съм бляла,но накрая излиза повече.Писах му да я откаже,но си прави оглушки...мога ли да риша на ибей.

Виж целия пост
# 452
Здравейте,
Имам нужда от консултация. Купен е продукт от САЩ с превозвач в Англия. Стоката пристига, но е дефектна и не работи. Продавачът е съгласен на връщане. Въпросът е в кой момент се прави рефунд и каква е моята гаранция, че в бг пощи ще са коректни?
До преди няколко седмици не изпращаха препоръчани пратки в Европа, надявам се поне това да е отпаднало.
Притеснявам се, защото става дума за част за компютър за около 300 лв.
Благодаря!
Виж целия пост
# 453
Получаваш си парите, чак след като стоката пристигне обратно при продавача. Много е важно, обаче, пратката да пътува с валиден тракинг номер, защото е възможно продавачът да се окаже некоректен и да твърди, че не я е получил, виждайки, че ти няма как да докажеш обратното пред eBay.
За съжаление, това са рисковете, при пазаруване, посредством превозвач. Отговорността си е наша.
Виж целия пост
# 454
По едно време имаше проблем с проследяването на пратки изпратени от БГ Пощи в САЩ. Сега не знам как е, но да се има предвид.
Виж целия пост
# 455
Имам проблем с неполучена пратка. От края на април е, без тракинг. Продавачът ме мота, че имало закъснения и да чакам. Мина доста време и през ибей поисках рефънд. Продавачът ми прати касовата бележка от пощата и каза да си търся с Роял мейл пратката, бил я пратил и от тогава няма развитие. Как мога да си получа парите обратно? Отворих кейс в ибей и статусът е        Awaiting seller's action. от две седмици.
Виж целия пост
# 456
То как ще си я търсиш от Роял Мейл, ако няма тракинг... Аз като поискам рифънд ми дава 3 бизнес дни за продавача да отговори и после се намесва Ибей, не би ли трябвало да можеш да ескалираш и да ти върнат парите?
Виж целия пост
# 457
Продавачът те мотае. Ескалирай случая, ибей ще отсъдят в твоя полза, ако продавачът не може да докаже, че си получила пратката (а щом няма проследяване, значи не може). Бележката най-вероятно е certificate of postage и показа само, че е изпратена.
Виж целия пост
# 458
Между другото и аз с така с една моя пратка с Роял Мейл от края на март - изобщо не пристигна и поисках да ми върнат парите. Пратката също беше без тракинг и продавачът веднага ми върна парите.
Виж целия пост
# 459
A как да я ескалирам? Не виждам опция. Има само да изпратя съобщение на продавача и да затворя случая.
Виж целия пост
# 460
Не съм отваряло скоро кейс и нямам спомен кое как беше. Да, би трябвало да има бутон за ескалация, но ако не го виждаш, възможно е да въведена и някаква промяна.

Защо не пробваш да се свържеш с eBay, посредством чата? Мисля, че някъде оттук се осъществяваше връзката.
Виж целия пост
# 461
Привет, ако поръчам уред от  европейски евау доставката му  … се плаща ли мито?
Виж целия пост
# 462
Над 30 лева ще трябва да се плати ДДС, а над 150 ще има и мито. Дано не бъркам праговете.
Виж целия пост
# 463
За пратки от ЕС няма мито и ДДС.
Виж целия пост
# 464
Ох, да, накъде съм чела, и аз не знам, ама раздавам акъл, тц-тц.

Но ако поръчате от европейски ибей, съвсем не е гаранция, че продавачът не е от Китай, например. Трябва да се гледа конкретната обява откъде ще изпрати продавачът.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия