Пазаруване от LC WAIKIKI тема 2

  • 61 546
  • 738
# 255
Сега се отваря сайта, но много от нещата ги няма. При детското например, липсват зимните якета.
Виж целия пост
# 256
При мен липсва всичко, само в кошницата ми седи една блузка No Mouth
Виж целия пост
# 257
Тук дали да се надяваме на черен петък? Не мога да си спомня миналата година дали имаше. Преди поне пускаха по някой код, а доста време нищо.....
Виж целия пост
# 258
Най много да пуснат безплатна доставка или 10% отстъпка.
На мен ми крият един панталон. Купих си пролетта два броя и се изчерпа. Видях го същия във физически магазин и му снимах кода. Намерих го в сайта по код и чакайки да го намалят ми изчезна от сайта изобщо. Леко съм ядосана. Ще ходя да го издирвам в магазина.
Виж целия пост
# 259
Обадих се на тел. им за връзка,че сайта не работи нормално-знаели...и така вече 10 дена.
Виж целия пост
# 260
За колко време долу-горе доставят? Поръчка от днес има ли шанс да е при мен във вторник?
Виж целия пост
# 261
За колко време долу-горе доставят? Поръчка от днес има ли шанс да е при мен във вторник?
Има шанс според мен, но ако ти е важно да дойде този ден - не рискувай по-добре.
Виж целия пост
# 262
Много размазани снимки Sad Не се вижда добре какво поръчваш.
Виж целия пост
# 263
Пуснали някакво намаление "Black Friday" само днес. Мисля, че на всичко е поне с допълнително 10% намаление до 30%(повече не видях). Намалението се отразява в кошницата.
Кода за нови клиенти не работи при мен.
Виж целия пост
# 264
Кодът при мен не работи от началото на седмицата. А Черният им Петък е масово 10% намаление, и тук- там 20-30%. Даже БД няма. Някои артикули изобщо не се зареждат на страницата, в кошницата си не мога да вляза. Отказах се.
Виж целия пост
# 265
Трудно, бавно, но успях едно аква-зелено яке да пусна49,99 лв., имах 21 лв.уайкики пари - от върнати преди панталони, та с Черния петък10 % -5 лв.  и приспадането на 21 лв.- платих  23,38 лв.с деб.карта. Др.в-с е кога ще го пратят и дали ще го пратят. Якето е това, за което bradata говореше. В нашия реал м-н има само 1 бр.червено и няколко сини останали.
Виж целия пост
# 266
Здравейте, на 17.10 получих пратка . Реших да върна част от артикулите и отидох в Спиди. Едвам оформиха поръчката, но стана. След няколко дни проверявам сайта на Спиди и се оказва , че пратката ми е отказана от Уайкики и върната към офиса на Спиди. Разговори с кол центъра на едните, на другите и отново отивам в офис на Спиди, за да я изпратя отново обратно. Пускам и след няколко дни отново е върната в офиса на Спиди . Отново разговори с едните , с другите Уайкики не знаят какъв е проблема , Спиди нямали инструкции как се работи с пратки на Спиди и в крайна сметка от кол центъра на Уайкики ми казват, че ще ми поръчат куриер. Три дни по-късно се обаждам пак на Уайкики, защото няма куриер и те след проверка ми казват, че щял да дойде в събота, което не ме устройва, защото тогва не съм на служебния адрес . Отново бивам посъветвана да отида в офиса на Спиди и да пусна пратката от там, но се оказва че ваучерът ми за връщане е станал невалиден.
Какво трябва да направя според вас ? Кол центъра , който уж работи до 6 часа всъщност работи до 5.  Като цяло съм безкрайно разочарована от двете фирми , защото на второто връщане на пратката като отидох в Спиди ми дадоха чужда пратка . Просто на фона на Н&М , Уайкики пасти да яде в онлайн търговията.
Платила съм с наложен платеж пратката , не мога да добавям сметка в акаунта си. Как се връщат тези пари , защото аз повече никога не искам да пазарувам от Уайкики онлайн .
Виж целия пост
# 267
Здравейте, на 17.10 получих пратка . Реших да върна част от артикулите и отидох в Спиди. Едвам оформиха поръчката, но стана. След няколко дни проверявам сайта на Спиди и се оказва , че пратката ми е отказана от Уайкики и върната към офиса на Спиди. Разговори с кол центъра на едните, на другите и отново отивам в офис на Спиди, за да я изпратя отново обратно. Пускам и след няколко дни отново е върната в офиса на Спиди . Отново разговори с едните , с другите Уайкики не знаят какъв е проблема , Спиди нямали инструкции как се работи с пратки на Спиди и в крайна сметка от кол центъра на Уайкики ми казват, че ще ми поръчат куриер. Три дни по-късно се обаждам пак на Уайкики, защото няма куриер и те след проверка ми казват, че щял да дойде в събота, което не ме устройва, защото тогва не съм на служебния адрес . Отново бивам посъветвана да отида в офиса на Спиди и да пусна пратката от там, но се оказва че ваучерът ми за връщане е станал невалиден.
Какво трябва да направя според вас ? Кол центъра , който уж работи до 6 часа всъщност работи до 5.  Като цяло съм безкрайно разочарована от двете фирми , защото на второто връщане на пратката като отидох в Спиди ми дадоха чужда пратка . Просто на фона на Н&М , Уайкики пасти да яде в онлайн търговията.
Платила съм с наложен платеж пратката , не мога да добавям сметка в акаунта си. Как се връщат тези пари , защото аз повече никога не искам да пазарувам от Уайкики онлайн .

Честно да ти кажа,прежали парите,ще си скъсаш нервичките на със Спиди,защото те са в пъти по-интелигентни от Уайкики,и сто пъти да им звъннеш те ще ти кажат,че работят по въпроса,аз примерно чакам като теб от миналата година да си вземат една пратка.....
Виж целия пост
# 268
В нашето Спиди работи една млада туркиня, говори с лек акцент, с всичко се оправя с възпитание, с вещина....чевръсто. Просто това момиче има усет и за общуване, и за работа. Бях й първата клиентка, която връща от Уайкики, справи се момичето, няколко стъпки - кликвания в системага им, .... е, поне 5-6 стъпки са, но с миним.интелигентност би станало, важното е , че до броени дни имах върнати 21 лв. До служител и неговата оправност е. Отделно е и до служители от Уайкики.
Виж целия пост
# 269
Не съм впечатлена от намалението. Ще пропусна...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия