RYANAIR -15

  • 37 810
  • 765
# 645
Здравейте. Вчера купих три билета за Рим като имената написах на кирилица /име и фамилия/и чак след като получих потвърждение на резервация на мейла си, се замислих дали не е трябвало на латиница и освен това дали трябва да са и трите имена. Другият ми въпрос е дали чекирането се извършва едновременно и за двете посоки  или за обратно трябва да го направя два дена преди връщането? Резервацията е за трима. Бордната карта обща ли е или за тримата поотделно, т.е. шест бордни карти за отиване и връщане?
Имената трябва да са на латиница. Трябва да се свържете с чата за да Ви ги променят.
Направете си копия от личните карти/паспорти, където има изписани имената и на кирилица и на латиница ще искат да им ги изпратите.
Дано попаднете на читав оператор в чата.
Като гледам не са минали 48 часа от резервацията и може да пробвате дали няма да стане сами да поправите имената.
Виж целия пост
# 646
Трябва на латиница, но и така автоматично ще ги обърне на латиница, като някои букви като я,й,ш,ч може да не са същите като в паспорта.
До 24 ули48 часа след резервацията може да променяте безплатно за спокойствие, не че ще е проблем и иначе
Виж целия пост
# 647
Здравейте. Вчера купих три билета за Рим като имената написах на кирилица /име и фамилия/и чак след като получих потвърждение на резервация на мейла си, се замислих дали не е трябвало на латиница и освен това дали трябва да са и трите имена. Другият ми въпрос е дали чекирането се извършва едновременно и за двете посоки  или за обратно трябва да го направя два дена преди връщането? Резервацията е за трима. Бордната карта обща ли е или за тримата поотделно, т.е. шест бордни карти за отиване и връщане?
Ако имате закупени места чекирането става 60 дни преди полета, т.е. можете да направите едновременно чекиране за отиване и за връщане. Ако нямате места 48ч. преди полета. Бордите карти са отделни за всеки пътник - 6 бордни карти ще имате.

Здравейте,
трябва да направя резервация за самолетни билети на трима възрастни и две деца. В сайта им е уточнено, че при резервация на място за възрастен, детето получава безплатно резервирано място. На практика обаче, системата начислява 5 евро за избраното място на детето. Някой наясно ли е дали резервирането на места за децата са безплатни?! В сайта не откривам телефон за връзка, нито мейл на който да пиша, съответно да задам въпроси. По какъв начин се осъществява контакт с тях, въобще имат ли call center.
Децата на каква възраст са? При Раян безплатните места са за деца до 12 год.
Ако вашите са по-малки, се свържете с лайф-чата.
Виж целия пост
# 648
Здравейте. Вчера купих три билета за Рим като имената написах на кирилица /име и фамилия/и чак след като получих потвърждение на резервация на мейла си, се замислих дали не е трябвало на латиница и освен това дали трябва да са и трите имена. Другият ми въпрос е дали чекирането се извършва едновременно и за двете посоки  или за обратно трябва да го направя два дена преди връщането? Резервацията е за трима. Бордната карта обща ли е или за тримата поотделно, т.е. шест бордни карти за отиване и връщане?
Ако имате закупени места чекирането става 60 дни преди полета, т.е. можете да направите едновременно чекиране за отиване и за връщане. Ако нямате места 48ч. преди полета. Бордите карти са отделни за всеки пътник - 6 бордни карти ще имате.

Здравейте,
трябва да направя резервация за самолетни билети на трима възрастни и две деца. В сайта им е уточнено, че при резервация на място за възрастен, детето получава безплатно резервирано място. На практика обаче, системата начислява 5 евро за избраното място на детето. Някой наясно ли е дали резервирането на места за децата са безплатни?! В сайта не откривам телефон за връзка, нито мейл на който да пиша, съответно да задам въпроси. По какъв начин се осъществява контакт с тях, въобще имат ли call center.
Децата на каква възраст са? При Раян безплатните места са за деца до 12 год.
Ако вашите са по-малки, се свържете с лайф-чата.
  Няма вече такъв вариант със закупени  места само в едната посока и чекиране 60 дни предварително едновременно за двете посоки. За която посока са местата, за тази посока е и предварителното чекиране от 60 дни. Мясото за дете се води безплатно, но реално се плаща от един възрастен.
Виж целия пост
# 649
Здравейте,
трябва да направя резервация за самолетни билети на трима възрастни и две деца. В сайта им е уточнено, че при резервация на място за възрастен, детето получава безплатно резервирано място. На практика обаче, системата начислява 5 евро за избраното място на детето. Някой наясно ли е дали резервирането на места за децата са безплатни?! В сайта не откривам телефон за връзка, нито мейл на който да пиша, съответно да задам въпроси. По какъв начин се осъществява контакт с тях, въобще имат ли call center.
Детето ако е с детски билет (до 12 години) е с безплатно място, но пък е задължително да се плати от възрастен, който да седне  до него, така че пак не е съвсем безплатно. Над 12 години е възрастен и не е задължително да му взимаш място, ако не ви пречи, че ще седи само някъде.
За връзка има чат - удобен и безплатен
Виж целия пост
# 650
Здравейте. Вчера купих три билета за Рим като имената написах на кирилица /име и фамилия/и чак след като получих потвърждение на резервация на мейла си, се замислих дали не е трябвало на латиница и освен това дали трябва да са и трите имена. Другият ми въпрос е дали чекирането се извършва едновременно и за двете посоки  или за обратно трябва да го направя два дена преди връщането? Резервацията е за трима. Бордната карта обща ли е или за тримата поотделно, т.е. шест бордни карти за отиване и връщане?
Ако имате закупени места чекирането става 60 дни преди полета, т.е. можете да направите едновременно чекиране за отиване и за връщане. Ако нямате места 48ч. преди полета. Бордите карти са отделни за всеки пътник - 6 бордни карти ще имате.

Здравейте,
трябва да направя резервация за самолетни билети на трима възрастни и две деца. В сайта им е уточнено, че при резервация на място за възрастен, детето получава безплатно резервирано място. На практика обаче, системата начислява 5 евро за избраното място на детето. Някой наясно ли е дали резервирането на места за децата са безплатни?! В сайта не откривам телефон за връзка, нито мейл на който да пиша, съответно да задам въпроси. По какъв начин се осъществява контакт с тях, въобще имат ли call center.
Децата на каква възраст са? При Раян безплатните места са за деца до 12 год.
Ако вашите са по-малки, се свържете с лайф-чата.
Здравейте, извинявам се за глупавите въпроси, но досега не съм пътувала с Ryanair. Вече закупих билети, съотвено заплатих и местата за децата. Искам да направя промяна в закупения багаж. Как се свързвате с този лайф - чат и на какъв език пишете?! Аз не успявам.
Виж целия пост
# 651
Пишете live agent и изчакайте 2-3 мин. Комуникацията е на английски.
Виж целия пост
# 652
През компютъра долу вдясно има едно синьо прозорче и пише "свържи се с чата", на мобилното приложение не знам как се свързваш. На английски е комуникацията, което за мен лично е неудобство, защото там съм много зле. Дали е възможно да поискаш агент, който да знае друг език, в моя случай руски или немски?! Писах веднъж името на ММ на кирилица, от чата го промениха безплатно, беше минал повече от месец от закупуването на билета.
Виж целия пост
# 653
На мен и дата на полет са ми сменяли, но бяха минали по-малко от 48 часа.
Виж целия пост
# 654
Благодаря ви за отговорите. Успях да се свържа, чата е на английски език. За съжаление не ми помогнаха. Закупих 10 кг. регистриран багаж, като в последстиве разбрах, че този багаж не може да се вземе на борда. Поисках смяна с опцията Приорити и 2 чанти ръчен багаж, но ми отказаха.
Виж целия пост
# 655
Ще си сложиш разни течности в багажа. Аз пък имам куфар 10 кг и държа да мине на лента, вместо да го качвам в кабината, за да може да си сложа вътре разни забранени за кабината неща.
Виж целия пост
# 656
Да попитам... от терминал 2 ли излита Райън?
Виж целия пост
# 657
Привет на всички пътуващи! Предстои ми полет с Райън, аз и децата ми /пълнолетни/, но за мен закупих пакет Приорити и после разбрах, че тези с приорити се редят на една опашка и се извозват с друг автобус, а другите на друга опашка. Дали ще ми позволят да съм на опашката за тези, които нямат приорити, за да бъда заедно с децата си? Като резервирах билетите влезнах през фейсбук в страницата им на бг. език, после си свалих приложението, в което съм регистрирана със същия имейл, който е и фейсбук, сега се чудя откъде да се чекирам, още повече, че пише, че ако е от страницата им на бг език, бордната карта не показва закупения багаж. Как да влезна в англ. им страница и оттам да се чекирам? За пръв път ще летя и не съм наясно с елементарни неща. Ако се чекирам през компютър това ще се отрази ли и в приложението на телефона ми? Изобщо как да си сваля бордната карта?
Виж целия пост
# 658
Привет на всички пътуващи! Предстои ми полет с Райън, аз и децата ми /пълнолетни/, но за мен закупих пакет Приорити и после разбрах, че тези с приорити се редят на една опашка и се извозват с друг автобус, а другите на друга опашка. Дали ще ми позволят да съм на опашката за тези, които нямат приорити, за да бъда заедно с децата си? Като резервирах билетите влезнах през фейсбук в страницата им на бг. език, после си свалих приложението, в което съм регистрирана със същия имейл, който е и фейсбук, сега се чудя откъде да се чекирам, още повече, че пише, че ако е от страницата им на бг език, бордната карта не показва закупения багаж. Как да влезна в англ. им страница и оттам да се чекирам? За пръв път ще летя и не съм наясно с елементарни неща. Ако се чекирам през компютър това ще се отрази ли и в приложението на телефона ми? Изобщо как да си сваля бордната карта?


Няма значение от къде, ще се чекирате и през двете устройства, ще се виждат бордните карти. Ако искате се чекирайте от компютъра, че да си принтирате бордните карти. Само да знаете, че след полета няма да ги виждате, тъй че си ги запазете, ако искате. За опашките май нямя да има проблем, но не съм сигурна. Лек и безавариен полет.
Виж целия пост
# 659
А това за английската и БГ версията проблем ли е все още?
Аз не съм летяла с Райън досега, имаме приорити, и очевидно ще е важно да се вижда на бордната карта, че сме го купили.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия