Пазаруване от H&M (31) ➤ Май 2019

  • 46 022
  • 971
# 585
Благодаря, пробвах и пак ми дава, че не е приложим кода Sad
Виж целия пост
# 586
Ако още при регистрирането е бил отбелязан и абонамента, първо от настройките трябва да се “разабонира”, а след малко - пак да се маркира от там - абониране и да се запазят настройките. После би трябвало да пратят и мейл с кода. Ако обаче вече е пратен такъв мейл, а не хваща кода, идея вече нямам защо...
Виж целия пост
# 587
Ами пратен ми е кода, влизам си в акаунта, направих и това, което каза по-горе, обаче не ми го приема...майната му, ще ги пусна само с БД. Благодаря за отделеното време!
Виж целия пост
# 588
Ами пратен ми е кода, влизам си в акаунта, направих и това, което каза по-горе, обаче не ми го приема...майната му, ще ги пусна само с БД. Благодаря за отделеното време!

А БД откъде?
След като имаш код, трябва да действа. На втора стъпка пробва ли?
Виж целия пост
# 589
Момичета, могат ли да се връщат обеци в магазин? Трябва ли да е същият, от който са купени? Връщат ли пари или само замяна приемат?
Виж целия пост
# 590
Може, с касов бон. Може и да не е същият магазин.
Виж целия пост
# 591
За дългуча - съответно за абонамента аз не минавам през Моите настройки/не че е грешно!/, а от началната страница, скролване надолу до банера -Регистрирай се и вземи 10%,  оттам вече се абонирам с имейл адрес , пощ.код и отметки в-у опциите за получаване на моден бюлетин, след това изчаквам поне 5 минути и след това въвеждам дългуча. не ходя да проверявам за имейли. То като хване кодът, значи и имейл са пратили.

В събота се изкуших, а си бях наложила да се спра заради друг сайт  с дрехи...., та поръчах бански , размерите на фантазия,долнището по-големия размер, горнището уж точния, макар че при горнище 40 какво значи, защо не са писали 80 В или нещо такова като при сутиените.
Виж целия пост
# 592
Пак съм изтървала нещо... гледам по чуждите сайтове на НМ из Европа, че и САЩ и Канада ако щете, дали опция безплатно връщане. Е обвързано пак с някакви суми за покупката, ама безплатно връщане имаше тук само веднъж като екстра...(за доставките се знае какво е положението). Случайно забелязах сега, докато търсех мнения за нещо си. И са попроменили на някои чужди сайтове малко изгледа, явно все нещо някъде се “пипа”
Виж целия пост
# 593
Ами пратен ми е кода, влизам си в акаунта, направих и това, което каза по-горе, обаче не ми го приема...майната му, ще ги пусна само с БД. Благодаря за отделеното време!
При мен не приемаше кода,излизаше невалиден.Изпратиха ми мейл на следващия  ден след като повторно се рег.за бюлетин и тогава стана.
Виж целия пост
# 594
Момичета, кой е кода в приложението за намаление?
Виж целия пост
# 595
И аз идвам с този въпрос Blush
Виж целия пост
# 596
Пак дефект.. И аз не виждам код
Виж целия пост
# 597
Добре би ми дошъл.  И при мен няма  Sad
Виж целия пост
# 598
Аз днес получих 2 картички с код...и на двете е НМ008, а офертата е до 26/05. Пробвайте го...
При мен на 2 акаунта не ще.
Виж целия пост
# 599
Здравейте, и на мен вчера не ми приемаше дългуча, а направих всичко каквото трябва, понеже редовно си поръчвам с него.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия