20 ОУ Тодор Минков 2019/2020 1 клас с немски език

  • 7 492
  • 43
# 15
Да подбутна темата,че следя и аз.
Актуално мнение за училището дали ще изрази някой?
За 1 клас се интересувам.
Виж целия пост
# 16
Здравейте,

Опитвам се да видя програмата за малките класове, но не намирам нищо  нищо.

Ще съм много признателна, ако някой който вече има опит оповести примерна програма!!!!
Виж целия пост
# 17
Здравейте!

И аз ще се радвам на информация по отношение на точките за прием. В района на 41-во сме, но бихме предпочитали 20-то тази година за първи клас.

Благодаря!
Виж целия пост
# 18
Здравейте,
Може ли някой да сподели кои са учителите, които преподават на 4ти клас тази година?
Как стои въпросът с точките, ако районът е 19то?
Благодаря предварително
Виж целия пост
# 19
Имам две дечица, едното учи в 20то 2ри клас, другото е 6ти клас в 22ро. Предполагам, че колкото деца толкова мнения ще чуете, затова ще се спра само на фактите. Към момента децата имат около 11 часа НЕ/ФЕ йато в това включвам самоподготовка. Програмата е следната. Сутришните часове се редуват БЕЛ, самоподготовка БЕЛ, МАТ, самоподготовка МАТ, НЕ, следва отдих и обяд и следобед имат НЕ, занимания по интереси, музика, изобразително изкуство. Като задължително избираеми жяха религия и НЕ.
От бъдещата 2021/2022 уч. година разбирам, че нещата се планира да се променят сутрин часовр, следобед занималня. Имате ли други въпроси?
Виж целия пост
# 20
Здравейте,

Благодаря Ви много за конкретния отговор.
А като сравнявате 20то и 22ро, какво можете да кажете като преимущества и слабости на двете.
Хубава вечер
Виж целия пост
# 21
Синът ми завърши 7-ми клас в 22-ро тази година. Училището вече не е това, което беше преди години. Новата директорка го скапа тотално за няколко години и съсипа всичко, което старата гради с години. Учителите 5 - 7 клас по БЕЛ и математика са дъното на дъното. Тази по БЕЛ явно има някакви проблеми, защото по време на часовете изведнъж изпада в истерии и избухва в плач. Учителката по математика сама не разбира какво преподава. Сегашната директорка е бивш психолог на училището и действа именно, като такъв - много е състрадателна към проблемите на децата, но е много, много далеч от преподаване и организация на учебния процес. Зам. директорката в начален етап е страхотна, но тази в прогимназията е пълен тапир и изобщо не й пука какво се случва с децата. Възникналите проблеми между децата изобщо не се отразяват, проблемните деца си правят, каквото искат и никой не се интересува от нищо. Директорката е насочила цялото си внимание към гимназията и натам е насочила целия учителски ресурс

20 -  ИОУ - в момента се опитват да премахнат целодневната форма на обучение и най-вероятно ще успеят да го направят обикновено, квартално училище, в което ще се учи до обяд, а следобед - занималня. Немския се учи добре само в определени паралелки, в които преподават старите учители. Но има паралелки, в които има голямо текучество на млади, неопитни учители, които постоянно се сменя. До колкото знам /нямам личен опит, а съм чувала на мнение на родители/ френските паралелки пък са супер зле.

Като цяло препоръчвам 20-то пред 22-ро
Виж целия пост
# 22
Явно всеки има различни впеталения. Баткото ми е 6 клас в 22ро и съм невероятно доволна от учителите по всички предмети. По БЕЛ Милушева, невероятен педагог, тестовете които прави са на ниво НВО. По МАТ Кукурешкова - обръща внимание, дава консултации, изпитва всички всеки час. Разбира се не е идеалния вариант, но на фона на впечатленията ми в 20то тук всеки преподавател си е на място. В това съждение включва човек и природа, история и англ. език. Аз лично обмисля премествсне на детето от 20то в 22ро след 4ти клас, ако не влезе в СМГ или НПМГ.
Виж целия пост
# 23
Явно има размествания на учители или нови попълнения, защото тези учители не преподаваха на 5-ти - 7-ми клас миналата година.
Виж целия пост
# 24
Синът ми завърши 7-ми клас в 22-ро тази година. Училището вече не е това, което беше преди години. Новата директорка го скапа тотално за няколко години и съсипа всичко, което старата гради с години. Учителите 5 - 7 клас по БЕЛ и математика са дъното на дъното. Тази по БЕЛ явно има някакви проблеми, защото по време на часовете изведнъж изпада в истерии и избухва в плач. Учителката по математика сама не разбира какво преподава. Сегашната директорка е бивш психолог на училището и действа именно, като такъв - много е състрадателна към проблемите на децата, но е много, много далеч от преподаване и организация на учебния процес. Зам. директорката в начален етап е страхотна, но тази в прогимназията е пълен тапир и изобщо не й пука какво се случва с децата. Възникналите проблеми между децата изобщо не се отразяват, проблемните деца си правят, каквото искат и никой не се интересува от нищо. Директорката е насочила цялото си внимание към гимназията и натам е насочила целия учителски ресурс

20 -  ИОУ - в момента се опитват да премахнат целодневната форма на обучение и най-вероятно ще успеят да го направят обикновено, квартално училище, в което ще се учи до обяд, а следобед - занималня. Немския се учи добре само в определени паралелки, в които преподават старите учители. Но има паралелки, в които има голямо текучество на млади, неопитни учители, които постоянно се сменя. До колкото знам /нямам личен опит, а съм чувала на мнение на родители/ френските паралелки пък са супер зле.

Като цяло препоръчвам 20-то пред 22-ро
Моето дете е в 20 ОУ с ФЕ и съм много доволна от преподавателката. Мога дори да кажа, че детето ми е по-добре с ФЕ, отколкото с БЕЛ /естествено като отчитам факта, че БЕЛ му е майчин език/, по-бързо напредва и по-лесно усвоява по ФЕ.
Виж целия пост
# 25


20 -  ИОУ - в момента се опитват да премахнат целодневната форма на обучение и най-вероятно ще успеят да го направят обикновено, квартално училище, в което ще се учи до обяд, а следобед - занималня. Немския се учи добре само в определени паралелки, в които преподават старите учители. Но има паралелки, в които има голямо текучество на млади, неопитни учители, които постоянно се сменя. До колкото знам /нямам личен опит, а съм чувала на мнение на родители/ френските паралелки пък са супер зле.

Като цяло препоръчвам 20-то пред 22-ро

здравейте,
да, в момента наистина се предвижда евентуална промяна на формата на целодневното обучение в 20-то у-ще.  То винаги е било с целодневна форма ( поне от последните 10-тина години). Целодневното обучение обаче има две форми: смесена форма ( както е в момента: редуване на часове, самоподготовка, занимания по интереси, активен отдих, после занимания по интереси, учебни часове и тн.) и другата: учебни часове преди обяд, по обяд активен отдих, а следобед: занимания по интереси и самоподготовка, както беше преди 4 години. До този момент и двете форми са били задължителни, тъй като част от часовете по ЧЕ ( НЕ/ФЕ) се водят като занимания по интереси, за да може да се натрупа този голям хораруим - например 13 часа в първи клас, при предвидени само 3 като факултативни часове при обикновените у-ща, затова и в повечето може въобще да няма чужд език за 1-ви клас.
 Т.е. не се разбиват и смесват класовете като в другите у-ща за следобед, а следобед са си същите класове, но евентуално с друг педагог, а не класният ръководител както в момента. Но това пак е целодневна форма на обучение.
Виж целия пост
# 26
Много добре съм запозната с това, което предвиждат да направят в училището. Проблемът е, че часовете по самоподготовка, които сега са веднага след основния час и децата могат веднага да усвоят взетия материал с титулярния учител, ще бъдат преместени следобед и ще се водят от друг учител немскоговорящ или френскоговорящ. Дори беше споменато, че може да се назначат студенти за следобедните часове по самоходготовка, което е пълен абсурд.
Истината е, че в много малко училища в София се учи по начина, по който се учи в момента в 20 ИОУ. И голяма част от родителите са искали точно такъв начин на обучение. Отделно е много некоректно към родителите да се сменя този учебен план, след като сме били уведомени при постъпване в училището, че ще се пропадава именно така. Редно е, ако искат да правят промени, тези промени да се въведат за бъдещия 1-ви клас и да започне от тях, а тези, които са заварено положение да си продължат по старата система. Така родителите на бъдещите първокласници ще бъдат уведомени по какъв начин ще учат децата им, както бяха уведомили нас.
Виж целия пост
# 27
Може ли да попитам с какъв бал приемат в 20-то училище в първи клас? Чудя се дали изобщо да се занимавам с кандидатстване, живеем наблизо, но сме съседен район. Благодаря!
Виж целия пост
# 28
В 20 ИОУ се приема, както във всяко друго училище - по адрес попадащ в района на училището или съседен на него. Няма бал за прием, защото няма входен тест. При нас има приети деца от съседни райони. Дъщеря ми я приеха и в 22 СЕУ въпреки, че сме в съседен район. Но я записахме в 20 ИОУ, защото сина ми завърши 7-ми клас в 22 СЕУ и изобщо не бях доволна от прогимназиалния етап там. Отделно варианта сутрин училище, следобед занималня 1 - 4 клас беше под всякаква критика, което наложи да го спра от занималня в 3-ти клас.
Но пък в другата тема прочетох, че има нови учители в прогимназията и родителите са доволни от тях - явно директорката там все пак е взела някакви мерки, за да подобри нещата
Виж целия пост
# 29
Има класиране по точки за прием в първи клас, затова използвах думата бал. Иначе знам как става приема - имам по-голямо дете, което учи в друго училище в центъра, но за съжаление не съм очарована.  Има училища, в които не приемат, ако нямаш уседналост 3 години, за съседен район и дума не може да става.

Благодаря за отговора.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия