Проблем с пратка от Aliexpress

  • 2 230
  • 18
Здравейте, чудя се как мога да се свържа с Алиекспрес, защото имам 2 проблема.
1) поръчах си един специален скъп клин, а ми донесаха потник. Опитвам се от седмица да се свържа с фирмата от която го купих, но не ми сийнват. Какво да правя?
2) поръчах си едни педали за вартена като колело, но фирмата иска да си направя PayPal акаунт. Не разбирам защо е нужно. Те вече ми изтеглиха парите от картата за колелото и нз какво да правя.
Моля дайте ми съвети как да сигнализирам, защото във фб-то на Алиекспрес никой не ми отговаря!
Виж целия пост
# 1
Можеш да пишеш в темата за пазаруване от Алито.
Прадка се пише с Т - пратка.
Вартене с пише с Ъ - въртене идва от въртя.
Виж целия пост
# 2
Отваряш диспут за двете пратки.
Виж целия пост
# 3
Elunaria как да я отворя, те ме си гледат личните съобщения?
Виж целия пост
# 4
Когато отвориш диспут, ще трябва да гледат. Ако с продавача и тогава не стигнете до съгласие (или диалог), вече се намесват Алиекспрес и те решават кейса.
Щом става дума за грешно изпратен артикул, приготви си снимки с доказателства, които да прикачиш към диспута.

За втората пратка, щом е платена вече, трябва да я изпратят, или да върнат парите, ако не е налична. Искали са ми веднъж ПП за неналична стока и са ми връщали парите там (не знам защо, може би искат да пазят реноме някакво и да не отказват поръчки).
Все пак разбери защо ти искат Пейпал.
Виж целия пост
# 5
Elunaria а как се отваря този диспут, защото не знам как. А относно втората поръчка май се оправих. Благодаря ти много за съветите
Виж целия пост
# 6
Влизате си в пратката и има бутон open disput.Хора малко прочетете и тогава пишете.Да знаете от мен за пратки от алито правете клип как отварят самата на пратка.Желателно е да си личи ,че плика е затворен.Би послужил за доказателство ,че пратката не е ОК.
Виж целия пост
# 7
Ето я опцията:

Виж целия пост
# 8
Elunaria а мен могат ли да ме накарат да платя нещо като отворя този диспут?
Виж целия пост
# 9
Ако решат да върнеш грешната пратка, ще трябва да платиш за доставка до там (Китай предполагам).
Но не ми се вярва, все пак вината е изцяло на продавача, ако си поръчала едно, а пък получаваш друго...
Виж целия пост
# 10
Elunaria много ти благодаря за отделеното време и за полезните съвети
Виж целия пост
# 11
Elunaria когато вляза в диспут, всъщност искм прарите си или има шанс да ми пратят нещата, просто сигнализирам за проблем
Виж целия пост
# 12
Ти решаваш. Когато на мен ми се е налагало, аз си искам парите, а пък после, ако искам поръчвам пак.
Това е защото, ако поискам да ми изпратят наново продукт, не съм сигурна дали диспута може да стои активен докато дойде новата пратка. Все пак отнема по 1-2 месеца.
Да не останеш накрая и без пари и без пратка, така че по-добре си вземи парите, а след това поръчай наново.
Виж целия пост
# 13
Elunaria много ти благодаря
Виж целия пост
# 14
Elunaria като направих диспут, кога ще ми върнат парите и трябва ли да правя още нещо
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия