ВИЕНА тема 11

Мерсии! Ще ги купим няколко дни преди да заминем тогава.
Гледах програмите за посещение на Виена назад в темите и откровено казано не знам как успявате Simple Smile
Излизахме най-късно в 9часа и се прибирахме най-рано в 18:30. Дневно правихме по около 20хиляди крачки или към 10км (според часовниците), без да смятам в тези километри градския транспорт. Бяхме с 2 деца и съответно програмата ни беше съобразена с интересите на децата. Отделно възрастните по един или друг повод сме посещавали Албертина, Леополдсмузеум, Музеят за история на изкуството и Белведере. Така че те останаха за следващо посещение. На някои от местата ще отида отново, защото не ми стигна времето, за да ги разгледам качествено.
Нашата обиколка мина по следния график:
ден 1: пристигнахме в 8:30, настаняване в близост до "Шонбрун". Ранния следобед бяхме в Аквариума, където изкараме около 3-4 часа. Вечеря в Сантиметрите.
ден 2: "Шонбрун" част първа: "Зоопарк" - отидохме в 9:30 и излязохме около 15ч., след това посетихме "Къщата на пустинята", "Музея на превозните средства"
ден 3: Технически музей + "Шонбрун" втора част. Сутринта отидохме в Техническия музей. След сравнително бързо обикаляне си тръгнахме в 13ч. Музеят е изключително интересен и за да се разгледа добре е необходима поне седмица. След това бяхме планирали гранд тур на Шонбрун, но се оказа, че няма билети. Затова следобеда посетихме Детския музей (на дъщеря ми й беше изключително забавно), лабиринтите, Privi Garden и накрая с влакчето се качихме до Глориет.
ден 4: Билетите ни за гранд тур на Шонбрун бяха за 8:30. След него започнахме обиколка на Хофбург (Welt Museum и Съкровищницата), след това корабче по Дунав (или по-точно по канала, т.е. краткия тур) и приключихме в Пратера.
ден 5: Природонаучен музей - влязохме в 10:30 и излязохме в 15ч., като спряхме обиколката за по едно бързо кафе. Горещо препоръчвам за деца над 5-6 години. След музея се разходихме в централната част, ранна вечеря в Purstner, меса в Щефансдом и десерт в Кастелло на Шведенплац.
ден 6: разходка в Градския парк и обратно към България.

За транспорт използвахме Хоп оф-хоп он автобусите и метро. Имайте предвид, че автобусите са до към 18:30 часа и след това трябва да се използва стандартния градски транспорт.
Поради голямото натоварване на обиколките в Шонбрун, дори и да имате Виена пас, той не ви дава право на директно посещение на самия дворец. Т.е. трябва да вземете билет от касите на входа, в който ще ви е посочен час за посещение и е възможно часът да е за следващия ден. За останалите забележителности в Шонбрун това не важи и там се влиза директно с паса.

И един съвет от мен - вижте предварително в сайтовете на обектите какви допълнителни мероприятия има и съобразете програмата си спрямо тях. Ние присъствахме на хранене на акулите в Къщата на морето и на високоволтова демонстрация в Техническия музей.

Не видях дали е коментирано, Райън Еър официално вече летят до Виена от октомври, букнах билети за втората седмица на Декември за 19,99 евро.
Благодаря, на всички които  успяват да отделят от времето си за да съветват и споделят преживяното.
Знаете,  ли при купуване онлайн  билети за Къщата на морето , следва ли да посоча дата на която ще я посетим.
Не видях място където да  посоча датата, но  дали не съм  сгрешила........

Иначе тези билети от 19,99 евро до  Виена са супер.
Не се посочва дата. Билетите са валидни за срок от една година от закупуването им.
Здравейте. Имам нужда от информация за тази фирма:
   https://www.facebook.com/bgmagazin.at/posts/2729991350348864?__tn__=K-R   -  Dorado GmbH  . Български магазин за хранителни стоки   Laaer-Berg-Str. 3, Виена 1110  , до Ройманплац,като предлагат транспортни услуги.   Искам да изпратя колет на дъщеря си от България за Виена. Ако някой е ползвал услугите им, ще бъда безкрайно благодарна да сподели мнение. Хубав ден на всички .Heartbeat
Точно тези не ги знам, но мога да Ви препоръчам две фирми за транспорт.
Ще ви бъда безкрайно благодарна.
Това е номера, може да пишете на WhatsApp.Коректни са и многократно съм ги използвала. +43 676 7164411
Благодаря Hug
Може ли препоръка за хотел - централно местоположение, добра закуска, прилична цена. Благодаря!

Ние бяхме в този.
Аз съм много доволна.
Здравейте ,не знам дали въпроса ми е за тук, моля помогне ми , търся частна детска градина (Виена) ,няма места , ако имате познати попитайте ги ,дъщеря ми е 5г и син на 3г
Потърси тема на майките, които живеят във Виена.
Това е раздел за пътувания.
Moже ли някой да обясни как става прекачването от Wein Mitte към Landstrasse .. Нещо Гугъл ме обърква