Имам следното питане към текущите клиенти на теленор с договори сключени преди юли 2019година, моят е сключен средата на 2018 като изпозлвам 100гб capture и hbo go. Днес получих смс, че теленор спират да работят с облака и трябва да сваля информацията си или да си платя за нея, при положение, че тези гигабайти са до края на срока на договора което е 2020г. Обадих се на оператор, за да ми обясни защо променят условията и каква е компенсацията за това нещо. Обясни ми, че ще ми останат 2гб и всичко ще бъде изтрито т.е. Ще имам 2гб свободни. Аз вече напълних 100 и те си ми трябват. Мога да платя, не е проблем плащането, което трябва да е към тях. Дори и да реша да платя 1) няма да са 100гигабайта 2) все пак ще трябва да сваля всичко и да го прехвърля някъде другаде, защото дори след плащане акаунта ми ще бъде празен. Компенсацията в случая според оператора е, че имам 30дневен срок да направя тази прекрасна гимнастика. Нали нямат право да променят условията на договора, дори не ми предлагат компенсация.. Какво да правя, те могат да ми орежат плана просто, защото така са си решили.. Има ли някой сблъскващ се с подобна ситуация?