Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

проблем със закупено устройство от Теленор

  • 461
  • 8
Здравейте,вчера закупихме устройство МiKy от Теленор,около 22ч.вчера и предвид късния час се съгласихме,същото да бъде настроено ма следващия ден.(искам да уточня,че служителя дори нямаше предства как да сложи сим карта).Днес се оказва,че устройството  не работи.След много нерви и разговори ,казаха че са поръчали ново,но ще дойде в събота (а тогава заминаваме на дълга лятна ваканция и няма как да го вземем)При позвъняване на оператор казаха ,че  може (не са минали и 24ч)да бъде прекратен договора,а от друг офис че имаме право да го прекратим без неустойка.От офиса разбраха за намеренията и казха,че ще говорят с кол центъра.Откаха да прекратят договора без такси и искат да заплатя неработещото устройство.Инетересно,че след това и от кол центъра отговаряха:запознати сме със случая,няма как без такса.Същото уствойсто ,но друг цвят го имат налично в близък офис,но отказаха да го поръчат за да стане по-бързо.Моля,за съвет.
Виж целия пост
# 1
От физически ики онлайн магазин сте закупили устройството?
Виж целия пост
# 2
Здравейте,да.
Виж целия пост
# 3
Мобилните оператори се рвгулират от комисията за рвгулиранв на съобщенията, не пречи утре да се обадите там , и в тази за защита на потребителите също..
Виж целия пост
# 4
Благодаря,ще се обадя утре  и на двете места.
Виж целия пост
# 5
има варианти,за наш късмет
Виж целия пост
# 6
Хората бягат от Теленор, А1 са най-добрите
Виж целия пост
# 7
Всички ви вербуват по един и същи начин. (няма значение дали е А1,Теленор или Виваком)
Виж целия пост
# 8
Здравейте,какво е развитието по вашия случай!Гадовете измамиха и мен! Нося гаранционен таблет,който стои с часове в зарядното ,а не се зарежда...След фасони на служителката и настояване от моя страна,рекламацията беше приета.Върнаха ми го и ми обясниха,че при неправилна експлоатация е счупен някакъв конектор,ако знаете само как го пазя тоя таблет,защото ще го изплащам цели две години...И накрая да ми обяснят,че не знам как да си свържа зарядното и стм го повредила Hushed В крайна сметко ми направили услуга и го поправили,тая овца в магазина ехидно ми обясни как е спряна гаранцията и ако пак стане така да се спасяваме,290лв бил ремонтът....И познайте,още на второто зарвждане след ремонта пак същия проблем ...Предположих аз,че ще стане така...писах им,утре съм в защита на потребителя!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия