Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

От трън, та на глог

  • 370
  • 4
Здравейте,

Вече нервите не ми издържат и реших да потърся знание при по-опитни... тоест вие.

Общо взето: Намериха ми киста и ешерихия. Проблеми никога не съм имала, но претърпях нещо като бърнаут и имунната ми система се срина... следователно антибиотик (Ципрофлоксацин 500, 1х12ч, 7дни), глобули (Полижинакс, 1 вечер, 5 дни), пробиотик и противозачатъчни (Линдинет 20). На предпоследния ден от антибиотика - гъбички по езика. Направо не се търпи. Пари при ядене, та се не трае. Другото, което стана: преди цикъл задържам по принцип вода. Подпухвам и тъй като имам много малко филър в устата - леко се подува, защото това са филърите всъщност (събират вода). Познайте сега какво се случи. Снощи се започва подпухване и подуване, гледам датата - точно 28ми ден от нормалният ми цикъл. Обаче противозачатъчните нали го задържат и такова подуване... и очите така ми бяха подпухнали... днес реших да не го пия (имам още 7 хапчета). Утре ми е часът при гинеколожката, а други ден съм на зъболекар. Все пак имам нужда от дапълнителни мнения преди да се досрина психически. А съм податлива на стрес в момента, както стопемнах - оттам тръгна всичко. А съм млада, на 24... и такова нещо никога не ми се е случвало.
Опитвам се да си подсиля имунната система с витамини, мед, орехи, пчелен прашец, прополис, мака и падпадъчи яйца. Гледам да ям редовно и качествено. То всъщност винаги съм се стараела да ям доста качествено. Взела съм си почивка, за да не се стресирам. Взех си и някакво за депресия и тревожност на билкова основа, немско. Ям и по 1 кисело мляко всеки ден. Тъй като съм пушач - редуцирах наполовина цигарите (от кутия на 10) и се мъча да ги спирам плавно (за да не се стресирам пък ако е рязко). Други пороци нямам (алкохол и вредно хранене примерно). Вече не знам какво да правя и какво му става на организма ми...
Виж целия пост
# 1
При пиене на антибиотик не е ненормално да се появят гъбички, доста лекари вече изписват противогъбични успоредно с антибиотика. Стоматологът вероятно ще ти изпише. За подуването нищо не мога да кажа, но според мен си изпий противозачатъчните както ти е по схема, поне докато отидеш на АГ, за да не си объркаш хормоните съвсем.
Стрес+антибиотик=паднала имунна система. Не се притеснявай, на всеки може да се случи. Направи си консултациите, вземи си хубав пробиотик и гледай да почиваш повече. Можеш да попиташ докторите и за някакъв имуностимулатор.
Ще се оправиш, но имай търпение, понякога едно лекуваш, пък друго се разваля... и на мен ми се е случвало толкова пъти, затова си имам схема - винаги противогъбични и пробиотици при антибиотик, дори и когато докторите не се сещат да ги изпишат.
Виж целия пост
# 2
Може да си се предозирала с алергени, много пчелни продукти употребяваш,  а те са силни. Прилича на алергия.
Виж целия пост
# 3
Koгато имаш гъбички,не яж мляко.
Виж целия пост
# 4
Може да си се предозирала с алергени, много пчелни продукти употребяваш,  а те са силни. Прилича на алергия.

Действитено май е алергична реакция, но не знам дали към пчелните продукти или падпадъчите яйца, спрях ги и двете временно. Вчера интуитивно пих алергозан и ми успокои и паренето в устата, и подуването. Може да не са гъбички, утре ще разбера.
Да ви се похваля... кистата поне я няма. Tada
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия