WIZZ AIR - 35

  • 47 253
  • 983
# 600
Много благодаря!!! Оправиха го. Кол център е, даже проговорих и спелувах на английски JoyHug
Виж целия пост
# 601
Май беше обсъждано тук, но не мога да го намеря....
Може ли да се възстанови сумата за билета при невъзможност да се пътува по медицински причини.
Добавям : Свързах се и казаха, че не може.
Виж целия пост
# 602
Дара77,  ние не пътувахме заради внезапно заболяване на детето. Върнаха ми парите, но имах застраховка "Отказ от пътуване", за 250лв цена на билетите , нямаше и 5лв
Иначе да, самите wizz пари не връщат
Виж целия пост
# 603
понякога връщат (знам за такива случаи), може да им пратите епикриза или нещо такова, но е по тяхно усмотрение, ако решат да ви задържат като клиенти например...
Виж целия пост
# 604
Някой с холандска карта,  сблъсквал ли се  с проблем при плащане след като използва наличен уиз кредит? Дава, че опцията IDeal е недостъпна защото е използван уизкредит
Виж целия пост
# 605
Здравейте,
моля някой който знае как става ,да ми помогне.
За края на месеца имаме резервация за 3 пътника София-Лутън-Санкт Петербург.В събота едно от момчетата катастрофира и му е нужно възстановяване от 3 месеца-няма възможност да пътува.В първа страница открих два имейла ,но ми ги връща и не мога да изпратя запитване за смяна на име.
Моля някой който знае да ми каже как става смяната на име и колко би струвало
Благодаря предварително
Виж целия пост
# 606
Онлайн не става ли промяна на резервацията?
Там ще видите и колко струва, мй 80-100 евро беше, не помня
Виж целия пост
# 607
как да направя онлайн?
Виж целия пост
# 608
Влизаш си в профила, намираш си резервациятс, промяна...
Нямам билет в момента и не мога да го проиграя, но трябва да е очевидно
Виж целия пост
# 609
Аз съм си комуникирала с тях на имейл:  customerrelations1@wizzair.com на български език (но не по такъв повод)
Виж целия пост
# 610
Пробвайте на имейла да обясните ситуацията и да ви кажат какви медицински документи са им необходими за да анулират резервацията. Ако искате да смените името на пътника се плаща такса плюс разликата в цената между тази на която сте купили билета и сегашната, така че няма смисъл от този вариант, по добре да купите нов билет ако откажат анулиране по медицински причини, поне такаса за смяна няма да платите.
Виж целия пост
# 611
Върнаха ми парите, но имах застраховка "Отказ от пътуване", за 250лв цена на билетите , нямаше и 5лв
Иначе да, самите wizz пари не връщат
Здравейте. Може ли да ми кажете къде си направихте тази застраховка? Също така какво се има предвид под застраховка "Отказ от пътуване"? Връщат ти парите за билетите при отказ от пътуване поради каквато и да е било причина или отказ от пътуване поради точно изброени в застраховката причини - болест, катастрофа, смърт и т.н.?
Виж целия пост
# 612
parymason, 
https://armeec.bg/bg/insurances/otmqna-na-pytuvane
малко съм объркала името "Отмяна на пътуване" се казва, включват се заболяване, смърт в семейството, анулация на полет от компанията и др..
Разгледайте линка
Виж целия пост
# 613
^
Благодаря за отговора!
Виж целия пост
# 614
Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви уведомим, че съобщението пратено до тази електронна пощенска кутия, няма да бъде обработено.

Моля, бъдете любезно информирани, че официалните канали за връзка с нашия Отдел за Обслужване на клиенти могат да бъдат намерени на нашия уебсайт.

При възникнали оплаквания или притеснения, най- учтиво Ви молим да попълните и изпратите онлайн наличния формуляр за жалби. Моля, имайте предвид, че може да отнеме до 30 дни, за да получите отговор на Вашето запитване, затова в неотложни случаи Ви препоръчваме да се обърнете към нашия Център за обаждания към Wizz Air.

В случай, че жалбата Ви все още не е разрешена или е необходимо да ни изпратите отговор с допълнителни детайли, моля, отговорете на първоначалната имейл кореспонденция, водена от нашия Отдел за Обслужване на клиенти, която съдържа съответен референтен номер, който може да бъде открит в края на кореспонденцията.

Форматът на референтния номер е следният: ref:_00011111._0000aaaasa:ref

Благодарим Ви предварително за проявеното разбиране.

С уважение,

Wizz Air Customer Service

Това беше върнато на мейла
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия