Първа кола

  • 22 534
  • 334
# 210
Х3 започва от 150 коня
x1 x2 пък от 140 коня
нататъка ме мързи да търся 😀
Виж целия пост
# 211
С всичко написано съм съгласна, само не и с това. Аудито е старо и в момента струва между 12 и 17 000 лв. Подарено му е преди 3 години, значи е било към 30 - 40 000 лв. тогава.
Lady, аудито е след 2009-та. Можеш да видиш в mobile, че от тази генерация (2009-2015) са средно колко 35000 в момента. Предполагам, че може да са го взели върнато от лизинг и да е от 2012.

X1 има дизел 116к.с., който ускорява за 11сек, което не е особено спортно.
Виж целия пост
# 212
Q7-цата е първия модел. Ето примерна обява. Но може и да греша.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=215873622824 … &slink=f5b5gt

А относно БМВ Х5 - вчера имаше катастрофа на бул. Черни връх. 20 годишно момче каращо БМВ Х5 - доста ново, тръгва на светофара и се врязва странично в преминаваща кола. А защо се врязва - защото младия водач е изпуснал колата на тръгване, тъй като тя е доста мощна и барзооборотна, и не е могъл да я овладее. И пак идваме до това, че младите шофьори трябва да карат малко "по-кротки" автомобили, докато се научат и придобият рефлекси, а след това да се радват на бързите.

https://btvnovinite.bg/bulgaria/nova-katastrofa-kraj-paradajs-ce … tar-v-sofija.html

Под "по-кротки" визирам нещо до 100 - 110 коня, което пак не е много кротко. Моята първа кола например беше 75 коня - ами, като тръгнех да изпреварвам автобус по наклон ми идваше да сляза и да я бутам. Та и това не е съвсем ОК, защото пак се създава риск
Виж целия пост
# 213
Q7-цата е първия модел. Ето примерна обява. Но може и да греша.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=215873622824 … &slink=f5b5gt
Същият модел, но след фейслифта. Имаше близка снимка с фара на аудито, но не мога да я намеря сега. Беше си с лед дневни, които слагат след 2009.
https://static.dir.bg/uploads/images/2020/04/19/1993352/orig.jpg?_=1587320195
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=215803703385 … &slink=f5c1hz
Виж целия пост
# 214
Интересно защо всички смятате, колко струва в момента тази кола? Купена е на името на фирма на майката, която се разбра каква е в момента. Няма фирмаджия, който да не иска да покрие известна сума, когато може да я вкара в покупката на автомобил. Съответно се купува нов, голям, мощен и лъскав такъв а не горублянска развалина, от която само емблемата не е удряна или ремонтирана. Базова Q7-ца е почти 100 000 лева. Такъв автомобил не се изпуска при тръгване, защото е автоматик и това няма как да стане. Просто в първия случай дрогата си е казала думата, а във катастрофата на Черни връх са участвали двама тарикати - единия с Х5 е тръгнал на жълто със смачкан педал за газ, а другия е минавал почти на червено, като са се срещнали в кръстовището. Друг е въпроса, че познавам хора, които уж са уравновесени, но когато седнат в колата, все едно някой им прещраква пакетния ключ и става страшно. Има и друга категория, които вярват, че препятствието пред тях, в случая бавнодвижещ се автомобил или такъв, който изчаква за завой, непременно ще се преместят преди да е станало късно, но в даден момент остават изненадани, че това не се е случило навреме. Еех, ако всички спазваха правилника... JoyJoyJoy

П.П. Дори в момента карам два автомобила с почти двойно различаваща се мощност - автоматик с 230 коня и ръчка с 130 коня, та непрекъснато сравнявам възможностите и нужните похвати за управление. Освен това, джипката е почти изцяло на задно предаване а леката кола е само с предно - още една тема за сравнение Simple Smile.
Виж целия пост
# 215
Има и друга категория, които вярват, че препятствието пред тях, в случая бавнодвижещ се автомобил или такъв, който изчаква за завой, непременно ще се преместят преди да е станало късно, но в даден момент остават изненадани, че това не се е случило навреме. Еех, ако всички спазваха правилника... JoyJoyJoy

А, ей това ме подсети за една моя чуденка. Като ходя на Боровец и най-редовно разни баровци със скъпи и тежки коли ми навлизат в моята лента на (техен ляв) завой. Разбирам ги, че така им е по-лесно да вземат завоя с високата скорост, с която карат, но на мен пък ми се налага да бягам по банкета. И се получава така, че джигитите ме мачкат, а аз отстъпвам и внимавам. Та, чуденката ми е как джигитите разбират, че насреща им идва разбран човек, а не някой по-джигит и от тях? Защото ако се случи така ще се блъснат. А катастрофите по пътя за Боровец са учудващо малко, колкото и да е предизвикателно това трасе. Което значи, че бай джигит явно усеща, че отсреща идва още по-джигит и не му влиза в лентата. Как се надушват?
Иначе пътната хулиганщина не е еднозначно свързана с големия и скъп автомобил, има и изключения. Последния път зад мен караше джип Ролс Ройс. Голям майтап. Ама човекът си беше възпитан, не ми е скачал на бронята, поддържаше дистанция и не се е юркал да ме изпревари на завой. Изпревари чак на безопасно място.
Виж целия пост
# 216
И джипката сигурно е 2 пъти по-тежка от ръчката. WinkBeers

Станция, по кой път - по дефилето през Кокаляне, или през Белчин?
Виж целия пост
# 217
Този даже не е разбрал кой светофар трябва да гледа..... Лично познавам един, който твърдеше, че улицата, по която се движи е с предимство, защото била успоредна на "главната".... същият е безумно агресивен, като цяло. Още не го е пребил, някой подобен на него, но все ще стане. Хубавото е, че няма пари за мощна кола.
Виж целия пост
# 218
И джипката сигурно е 2 пъти по-тежка от ръчката. WinkBeers  ...

Ако това е въпрос към мен, то разликата е "само" около 800 килограма - 1.85 тона за джипа и 1100 килограма за Хондата. За сметка на това имам ограничител на джипа - с гуми 31-ци не вдигам повече от 110, дори и по магистрала, защото са доста шумни по принцип Sunglasses
Виж целия пост
# 219
А, ей това ме подсети за една моя чуденка. Като ходя на Боровец и най-редовно разни баровци със скъпи и тежки коли ми навлизат в моята лента на (техен ляв) завой. Разбирам ги, че така им е по-лесно да вземат завоя с високата скорост, с която карат, но на мен пък ми се налага да бягам по банкета. И се получава така, че джигитите ме мачкат, а аз отстъпвам и внимавам.

То да бяха само те щеше да е добре. Ама към тях трябва да добавим и лудите самоковски роми, които са се накачили по 5 човека в един пасат, който всеки момент ще се разпадне и влизат в насрещното по завоите с 80 км/ч, защото бъзат да стигнат до някой обект в София
Виж целия пост
# 220
А, ей това ме подсети за една моя чуденка. Като ходя на Боровец и най-редовно разни баровци със скъпи и тежки коли ми навлизат в моята лента на (техен ляв) завой. Разбирам ги, че така им е по-лесно да вземат завоя с високата скорост, с която карат, но на мен пък ми се налага да бягам по банкета. И се получава така, че джигитите ме мачкат, а аз отстъпвам и внимавам.

То да бяха само те щеше да е добре. Ама към тях трябва да добавим и лудите самоковски роми, които са се накачили по 5 човека в един пасат, който всеки момент ще се разпадне и влизат в насрещното по завоите с 80 км/ч, защото бъзат да стигнат до някой обект в София

Я се пробвай след някой месец, когато почне активното дървоснабдяване за другата зима, да се пуснеш надолу из Родопите - Доспат, Девин и нататък. Гарантирам ти няколко сребърни кичура след две-три срещи с дърварски камиони Joy
Виж целия пост
# 221
Като гледам, май баничарката е нацелила джипа странично.
Виж целия пост
# 222
Че то мощна барака и за без пари можеш да си купиш.
Виж целия пост
# 223
Че то мощна барака и за без пари можеш да си купиш.


Това са последните напъни на собственика, преди да я пусне за части  Joy Joy Joy
Виж целия пост
# 224
Черна станция, това с навлизането в насрещното в завои без каквато и да е причина е нещо като  традиция тук. Скоростта не е фактор дори, някои си карат в колона с ограничението и пак си карат извън лентата. Имам определени размисли за зависимост от възраст на водача и/или управляваното мпс, но са си само за мен. А ако наистина искат  да карат бързо е много по-безопасно да излязат от лентата преди завоя, като в него и на излизане да са си в лентата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия