Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Първа кола

  • 963
  • 36
# 30
Куинт, изчетох те с интерес защото съм на противоположното мнение. На млад шофьор с първа кола защо са му толкова екстри - джип, автоматик, ярък цвят, много коне?
Представи си едно новородено, без заучени навици. Как ще се научи кое е правилно и кое - не? Дали ако мама и тате му удовлетворяват желанията или го оставят да се учи чрез метода проба- грешка?

Млад шофьор, не знаещ как да тръгне и пили гуми, взима завой и качва задните гуми на бордюра и още 1000 и 100 неща. Ако колата ги върши вместо него, той как точно се научава?

 Съгласна съм само с едно - колата да е технически изправна. Друга тема е намирането на сервиз ако не разбираш нищо от коли.

Аз съм на принципа - първата кола да е стара прошка, ръчка, с малко коне, на късмет. От там нататък- всичко е акъл и умение.


Ще ми е интересно да чуя доводите ти защото не мисля като теб.
Виж целия пост
# 31
Съгласен съм със Зуки, с тази разлика, че конете е най-добре да са балансирани спрямо купето.
То си има златна среда. Идеята е колата все пак да има някаква пъргавост, защото човекът ще се научи да шофира след 2-3-4-5 месеца, и се предполага, че ще я кара колата няколко години, и ако е супер немощна, в един момент ще отеснее и ще иска да смени. Също при изтегляне, изпреварване, си по-бавен и опасен. Също, като качиш 1-2 човека, пуснеш климатика и багаж, почва да се усеща и не е ок.
Не говоря за спортни купета и 200-300 коня, но да кажем нещо от сорта около 110-130 спрямо купето е ок.
За ръчката ми знаете мнението Arrow искаш ли да се научиш и да изпитваш удоволствие от шофирането, само ръчни скорости. За мен автоматиците са мързеланшка работа. Но бъдещето е тяхно, ръчните ще изчезнат. Все пак и за в бъдеще, ако зависи от мен, като сменям коли, ще си търся ръчки. car003
След време ще направя един Testdrive на Alfa Giulia, като ще акцентирам на перата на волана за смяна на скоростите, все едно караш кола от F1. Sunglasses
Виж целия пост
# 32
Хубави съвети, но на базата на вас самите. 2019та сме, когато 20г коли за по 1500лв имат по някоя друга система за безопасност. За някакви пари отгоре и автомат можеш да караш. За какво му е на някой със средни финансови възможности да кара някакви отпадъци, пък ръчни предавки, пък да въртиш до припадък да свалиш джама, пък ръжди..... Ладата на дядо ми е по-опасна на цялата газ от колкото кола с 250 коня с тракшън. Посочения Джаг съвсем спокойно може да се кара от всеки, стига да го кефи и да му върши работа.
Виж целия пост
# 33
Куинт, изчетох те с интерес защото съм на противоположното мнение. На млад шофьор с първа кола защо са му толкова екстри - джип, автоматик, ярък цвят, много коне?
Представи си едно новородено, без заучени навици. Как ще се научи кое е правилно и кое - не? Дали ако мама и тате му удовлетворяват желанията или го оставят да се учи чрез метода проба- грешка?

Млад шофьор, не знаещ как да тръгне и пили гуми, взима завой и качва задните гуми на бордюра и още 1000 и 100 неща. Ако колата ги върши вместо него, той как точно се научава?

 Съгласна съм само с едно - колата да е технически изправна. Друга тема е намирането на сервиз ако не разбираш нищо от коли.

Аз съм на принципа - първата кола да е стара прошка, ръчка, с малко коне, на късмет. От там нататък- всичко е акъл и умение.


Ще ми е интересно да чуя доводите ти защото не мисля като теб.

Защо предпоставяш, че всеки млад шофьор е неграмотник и кара лошо, има много хора, на които си им идва отвътре и си карат от първия ден, включително жени.
И няма никакъв смисъл да се мъчиш с пръчки и ръчки, ако можеш да си позволиш нормална кола.
Виж целия пост
# 34
Хората вече не правят двигатели с вътрешно горене и всичко от тук нататък ще им е на ток, вие за ръчка ми говорите.
А дори скапан ситроен от 2003та има пера на волана.
Колкото до дългият пост, не на 100,а на 1000 процента съм съгласна. Единствено това със боята не го знаех и сефте го чувам, но бе важна информация и благодаря за нея! Аз май, май съм в двете и крайности, карам черен джип с черни стопове и ярко оранжев кабриолет 😂
Колкото до Алфиста в темата, чак при Джулия ли са сложили перата?
Аз мойте ги ползвам веднъж на 6 месеца, ей така от яко скука.
Виж целия пост
# 35
Selespeed моделите имат пера на волана, ползва се от 1999г. До колкото се казва в уикипедия, при връщане на предавка подава газ -revmatching.
Виж целия пост
# 36
Selespeed моделите имат пера на волана, ползва се от 1999г. До колкото се казва в уикипедия, при връщане на предавка подава газ -revmatching.
Мммда, така е.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия