1. Отказаха да ми напишат номер на гаранционната карта. След 10-минутно убеждаване, с досада ми вписаха номера на картата (не разбрах защо 10 мин се дърпаха и ме разубеждаваха за написването на 5 цифри).
2. Отказаха да ми дадът етикета на очилата (така и не разбрах защо).
3. Очилата ми ги дадоха в някаква смешна картонена кутийка с надпис "Made in Chaina", на която няма какъвто и да било друг надпис или стикер или каквото и да е, което да покаже произход.
Понеже и друг път съм се опарвала с купуване на уж оригинални очила, казах че им благодаря (на момичетата в магазина) и че ще звънна на другия ден в мениджърския офис, да попитам дали не могат от там да ми помогнат с проверката за автентичност на очилата.
Само че от тогава насам, всички телефони и на онлайн магазина и на офиса в София са изключени...
Някой имал ли е подобен случай и как процедирахте?