Продажба на витамини с изтекъл срок

  • 622
  • 4
Здравейте! Първо да се извиня ако мястото на темата не е точно тук. Търсих подобни случаи но не намирам.
Вчера си поръчах витамини от онлайн сайт (не някой безизвестен, а такъв с аптеки в цяла България).
Поръчах ги онлайн, тъй като са по-скъпи и  явно по-трудно се намират в аптеките.
Две шишета, едните за бременни (за мен) а другите за детето. Днес ми ги доставиха и тези за детето бяха с изтекъл срок (exp 06.19). Обадих им се веднага по телефона от там ми казаха, че ще ми звъннат за да ми кажат как ще процедираме. Чаках, чаках.. след четири часа пак звъня аз (настоятелно, тъй като или не вдигат или е заето). Този път друга жена. Обяснявам наново каква е ситуацията. Казва ми, че ще провери дали имат налични с неизтекъл срок!? Да ми ги заменят или ще върнат парите. (Явно до сега никой не се беше трогнал по моя казус) Връщат обаждане - ура имат! Процедурата им била аз да им върна витамините с изтеклия срок, те като ги получат ще ми пуснат новите. Ама видиш ли, тъй като явно съм с дете и ще ми е трудно да реагирам веднага да ходя по куриери , те ще ми направят компромис и ще ги пуснат с пратка която ще получа срещу връщане на старите! А и дали съм била сигурна, че exp било срок на годност, а не срок на производство. Отговарям - в такъв случай другите ми витамини ще са в процес на създаване тъй като те са exp10.20, та се съгласи. (Тук ми е малко безумно аз да обяснявам това на търговец на лекарства)
Та сега ще си чакам след два дена новите витамини.
Въпросът ми е случвало ли ви се е, как бихте реагирали. Мога ли да се обърна към някои институции (въпреки че проблема ще се реши) и  към кои точно. Все пак става въпрос за лекарства  (макар и витамини) и то за деца.
Срокът е с черен надпис на дъното на шишето, което е тъмно, т.е. едва забележим.
Виж целия пост
# 1
Намразих онлайн пазаруването, точно заради такива буклуци (без извинение). Ако ви бяха отказали замяна/възстановяване на сума- КЗП, но щом ще направят замяната не съм сигурна към кой може да се обърнете.
Виж целия пост
# 2
Та сега ще си чакам след два дена новите витамини.
Въпросът ми е случвало ли ви се е, как бихте реагирали. Мога ли да се обърна към някои институции (въпреки че проблема ще се реши) и  към кои точно. Все пак става въпрос за лекарства  (макар и витамини) и то за деца.
Срокът е с черен надпис на дъното на шишето, което е тъмно, т.е. едва забележим.
Не оправдавам търговеца, но и вие се сещайте, че той не знае умствения ви капацитет и владеене на езика и съответно коя дата сте прочели, може някоя не особено грамотна да се фръцне, защото е прочела дата на производство.
Що се отнася до куриера - трябва те да си поемат разходите и в двете посоки, щом е по тяхна вина. А дали можете или не да стигнете до куриер - това вече си е ваша грижа.
Срокът на годност не означава, че ден след него лекарствата стават смъртоносни, по-скоро не действат точно както се очаква.
Виж целия пост
# 3
Cuckoo въпросната дама не проверяваше дали аз съм разчела правилно, а трябваше аз да й обяснявам защо exp е срок на годност. Аз нямам претенции, че те трябва да се съобразяват с мен имам ли възможност да ходя по куриери, не съм се и пазарила за това, сами предложиха . Мисълта ми е, че не стига че грешката е в тях, а се опитват да те накарат все едно си им задължен и ти вършат услуга.   Дразни ме подхода, с който все по-често вече се сблъсквам. Объркат ти нещо - започват да вадят от девет кладенеца вода. Ти  си виновен, еди кой си виновен, държавата виновна, софтуера виновен. Не може ли да кажеш - съжалявам сгрешили сме, веднага ще коригираме грешката. Просто е.. и мисля доста по възпреимчиво.
За срока на годност - мисля, че е недупостимо да е изтекъл, независимо от последствията.
Ppolina аз също избягвам онлайн пазаруването когато е възможно, но в случая не ги открих в няколко аптеки.
Виж целия пост
# 4
Дразни ме подхода, с който все по-често вече се сблъсквам. Объркат ти нещо - започват да вадят от девет кладенеца вода. Ти  си виновен, еди кой си виновен, държавата виновна, софтуера виновен. Не може ли да кажеш - съжалявам сгрешили сме, веднага ще коригираме грешката. Просто е.. и мисля доста по възпреимчиво.
Абсолютно съм съгласна, че хората мразят да си признават грешките, хеле пък когато се налага И да си бръкнат в джоба.
Но все пак отчитам като положително това, че сами са предложили да ви улеснят с връщането и новата доставка.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия