Вчера си поръчах витамини от онлайн сайт (не някой безизвестен, а такъв с аптеки в цяла България).
Поръчах ги онлайн, тъй като са по-скъпи и явно по-трудно се намират в аптеките.
Две шишета, едните за бременни (за мен) а другите за детето. Днес ми ги доставиха и тези за детето бяха с изтекъл срок (exp 06.19). Обадих им се веднага по телефона от там ми казаха, че ще ми звъннат за да ми кажат как ще процедираме. Чаках, чаках.. след четири часа пак звъня аз (настоятелно, тъй като или не вдигат или е заето). Този път друга жена. Обяснявам наново каква е ситуацията. Казва ми, че ще провери дали имат налични с неизтекъл срок!? Да ми ги заменят или ще върнат парите. (Явно до сега никой не се беше трогнал по моя казус) Връщат обаждане - ура имат! Процедурата им била аз да им върна витамините с изтеклия срок, те като ги получат ще ми пуснат новите. Ама видиш ли, тъй като явно съм с дете и ще ми е трудно да реагирам веднага да ходя по куриери , те ще ми направят компромис и ще ги пуснат с пратка която ще получа срещу връщане на старите! А и дали съм била сигурна, че exp било срок на годност, а не срок на производство. Отговарям - в такъв случай другите ми витамини ще са в процес на създаване тъй като те са exp10.20, та се съгласи. (Тук ми е малко безумно аз да обяснявам това на търговец на лекарства)
Та сега ще си чакам след два дена новите витамини.
Въпросът ми е случвало ли ви се е, как бихте реагирали. Мога ли да се обърна към някои институции (въпреки че проблема ще се реши) и към кои точно. Все пак става въпрос за лекарства (макар и витамини) и то за деца.
Срокът е с черен надпис на дъното на шишето, което е тъмно, т.е. едва забележим.