Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Къде да се оплача от некоректен онлайн търговец?

  • 423
  • 12
Направих голяма поръчка в този сайт https://zoomagazintiger.com/  български магазин със седалище в София и като получих пратката и я платих после в къщи установявам, че част от нея липсва на стойност 30,50 лв. веднага се обаждам по телефона и питам защо липсва те казаха че е грешка и ще ми изпратят липсващата стока веднага но не го направиха, а аз не мога да докажа, че са обещали защото като питах в КЗП оказа се че трябва да имам писмено доказателство, че са обещали да ми изпратят стоката. Опитах се да се разбера с тях по телефона бяха изключили телефоните а после ми звъннаха и пак обещания, че ще ми изпратят но като помолих за имел не можели да пишат и така само аз съм прецакана. Все още имам надежда че ще ми я изпратят защото им казах че ще поръчвам много неща от тях ако са честни с мен но мисля че са некоректни. Моля ако някой е имал друг такъв случай да каже и дали този магазин е бил коректен с други хора?
Виж целия пост
# 1
Друг път не вземайте пратки без опция преглед.Веднъж излязла от офиса без да я проверите на място ,нищо не може да докажете.
Виж целия пост
# 2
За съжаление не винаги има опция преглед.
Рядко имам проблем с онлайн магазин, случвало ми се е с аптека такава грешка, веднага пратиха липсващото + подаръци за извинение.

Май студена вода съм пила само от Емаг, ще използвам темата, за да имате предвид като поръчвате. Поръчах комплект ножове с магнитна лента, а дойде само магнитна лента. Уж на някаква голяма промоция, не знам си какво, в крайна сметка с доставката дадох 18 лв. за възможно най-малката 33 см лента, която струва 5 и я има навсякъде. По телефона ми казаха да я пратя обратно, обаче до техен партньор, съответно излизаше 10 лв., общо 28 лв., за да ми върнат, забележете 11 лв. (колкото е стойността на артикула). Казах, че искам да ми потвърдят писмено, че тези разходи ще ми ги покрият, защото грешката не е моя. Рекоха, ще се обадим и дотам. Пак звънях, пак обещаха обаждане и после нищо. Писах и на партньора им, ни-що.
Че и подигравателно ме питат защо не съм видяла какво приемам? Ами защото беше без олция преглед, а нямам рентгенови очи.

pvacheva, колко време мина. Ако не си далече, иди на място и си търси липсващото.
Виж целия пост
# 3
Не е минало много време но май само ме залъгват че ще ми го пратят защото онлайн магазина изчезна сайта и защото не отговарят на телефоните освен това физическият им адрес е в София а аз не съм от там май ще се простя с тия пари исках да се разберем човешки и да им стана добър клиент ама те не искат
Виж целия пост
# 4
Много жалко за такива търговци. Смятайте колко са тъпи, за 30 лева да изгубят не само потърпевшия като клиент, а и хората на които е разказал.

Случвало ми се е няколко пъти да има забравени неща от поръчката, винаги ми връщат парите заедно с ваучер за отстъпка при следваща поръчка (в Германия).
Тук и опция преглед няма.
Виж целия пост
# 5
https://zoomagazintiger.com/index.php?route=information/contact   - отваря ли се при вас този сайт? и ако се отваря бихте ли ми изпратили снимка на сайта?
Виж целия пост
# 6
Не се отваря.
Виж целия пост
# 7
Благодаря - е това е просто ужас - може би трябва да чета повече как да избирам онлайн търговците Simple Smile

Редактирам се защото при мен има добро развитие изпратиха ми стоката която не ми бяха изпратили не вярвах до последно но всичко е наред Simple Smile Моля ако желаете да изтриете темата Simple Smile
Виж целия пост
# 8
Отваря се. Simple Smile

Аз какво бих направила в този случай? Simple Smile 1. Връщам им закупеното както си му е реда. Снимам всички документи. Уведомявам по имейл със стандартен формуляр, че съм се отказала от договора, сключен от разстояние. Да си ми върнат парите съгласно ЗЗП. Simple Smile
2. Нова поръчка на стойност с безплатна доставка и игнор форевър! Набутвам ги с разходи за логистика. Да се научат другия път как да търгуват.

Това са двата варианта, щом се правят на "изчезнали".

И един вариант 3, ако си много ядосана - подаваш сигнал в БАБХ за незаконен развъдник и злоупотреба с животни. Гледам че предлагат и развъднически услуги. Една проверка може да им струва повече от 30 лв.
Виж целия пост
# 9
amy_nka, много благодаря за предложенията Simple Smile Като изчезна сайта аз ги бях прежалила тия пари и имаше храна за котетата в пратката и им дадох та не можех да върна пратката вече но продължавах да се жалвам докато накрая те ми изпратиха остатъка от пратката просто защото съм досадна, а не защото са честни  Simple Smile Оф вече не зная от къде да поръчвам котешките неща защото в нашия град няма качествена храна за котки така че ще питам в специалната тема кой сайтове са надеждни Simple Smile
Виж целия пост
# 10
Оф вече не зная от къде да поръчвам котешките неща защото в нашия град няма качествена храна за котки така че ще питам в специалната тема кой сайтове са надеждни Simple Smile

Това е сайтът, от който аз пазарувам за моето куче и съм изключително доволна. Храната пътува от немски склад. Аз съм избрала да плащам предварително с виза и досега не съм имала никакъв проблем: https://www.zooplus.bg/
Виж целия пост
# 11
julia roberts, съгласна съм ама в него се плаща предварително и то с карта а аз като съм се опарила не желая да да плащам предварително а после да чакам много - поръчвала съм от там - много бавно Simple Smile
Виж целия пост
# 12
всеки си решава, аз си планирам и поръчвам по два големи чувала с храна (към 24-30 кг общо), за да ми е безплатна доставката и не го мисля много няколко месеца напред.

пратката пристига за една седмица и не е проблем, че съм платила предварително, затова съм ги посочила като коректен търговец.

успех!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия