Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Професия учител - 7

  • 5 781
  • 167
# 135
Как би реагирала нова директорка, ако се учреди синдикат в училището? Какво ще кажете?
Досега не е имало синдикат. Предишната директорка, която вече е пенсионерка, е наплашила колектива и затова са се отказали преди години от синдиката. Сега всички искат, но на никой не му стиска.
Виж целия пост
# 136
Румка, този среден успех от 1 работа ли е или от няколко? Ако е от една - възможно е, явно не е разбран материала. Ако е входно ниво пък, съвсем е възможно.
Виж целия пост
# 137
Има ли наредба, където е написано, че придружаването на учениците с училищния автобус трябва да има учител и това трябва да е възпитателя? Или примерно може и психолога да придружава учениците.
Виж целия пост
# 138
Ако си възпитател и в длъжностната ти характеристика е включено изпращането - да.
Виж целия пост
# 139
Във всяко училище е индивидуално.
В моето при екскурзии обикновено ходи класната.
Аз пък следобед ги предавам на родители срещу подпис. Решение на Директора.
Виж целия пост
# 140
"Предлог" have ли имаме вече на английски? Grinning

Аз в 4-и клас слаби оценки не пиша. Какво останало за трети... Изпитвам и оценявам само за 6. Обаче, ако на входно или тест има двойки, няма как да ги документирам като нещо друго. Може би липсват текущи оценки при сформиране на общия среден успех на класа. Английският не почват ли да го учат от трети клас? В четвърти клас имам и аз ученици с ниво Б1, което по никакъв начин не вдига нивото на целия клас. Оценявам ги не по това какво повече от другите знаят, ами дали знаят каквото другите трябва да знаят.

П.п.: възможно е тестовете да не отговарят на преподадения материал, и за това децата да не знаят нищо, ако ги взима от колежка или някъде другаде. Виж в тетрадките им какво са писали, какво са взели и дали отговаря на въпросите от тестовете.
Виж целия пост
# 141
Чужд език започва да се учи във втори клас. А оценките в начален курс вече не са ли само качествени, че нещо се обърках?
Виж целия пост
# 142
Чужд език започва да се учи във втори клас. А оценките в начален курс вече не са ли само качествени, че нещо се обърках?
А в Бургас от 1 клас , да не кажа от 3-та група на ДГ. В 4 клас мисля, че са с количествени оценки.
За мен е важно учениците да са с реални оценки, защото в 5 клас нещата излизат наяве и балона е пука, но това е лично мое мнение.
Аз имам следния въпрос. Членувате ли в групи по предмети в ФБ .Във всички възможни съм и се оказва, че когато се допитам, никога не се намира кой да помогне със съвет.Много е трудно да споделиш мнение. Не говорим за авторски материали, а просто със съвет, така или не точно така  да го напиша, как е удачно да стане .Имате ли такива наблюдения или само при мен се получава така ?
Виж целия пост
# 143
Не, не ползвам ФБ.
Пиша понякога в два професионални форума, но българите там сме много малко и не особено активни.
Виж целия пост
# 144
Чужд език започва да се учи във втори клас. А оценките в начален курс вече не са ли само качествени, че нещо се обърках?
А в Бургас от 1 клас , да не кажа от 3-та група на ДГ. В 4 клас мисля, че са с количествени оценки.
За мен е важно учениците да са с реални оценки, защото в 5 клас нещата излизат наяве и балона е пука, но това е лично мое мнение.
Аз имам следния въпрос. Членувате ли в групи по предмети в ФБ .Във всички възможни съм и се оказва, че когато се допитам, никога не се намира кой да помогне със съвет.Много е трудно да споделиш мнение. Не говорим за авторски материали, а просто със съвет, така или не точно така  да го напиша, как е удачно да стане .Имате ли такива наблюдения или само при мен се получава така ?

За съжаление в някои училища балонът се пука още в ІV-ти клас.
Виж целия пост
# 145
Здравейте, искам да споделя нещо, което тази седмица почти успя да ме изкара от релси.

Накратко - приключвам учебен час, вземам си довиждане с учениците и в този момент влиза класната им да съобщи нещо. Казва им две думи и двете тръгваме да излизаме от класната стая. В момента, в който сме почти до вратата, в стаята нахлуват 2 момчета от друг клас. Аз докосвам леко едното по рамото, за да се отмести и да можем да излезем с колежката. В този момент младежът (16г., 180см, около 90кг) изпищява театрално, и уж губейки равновесие, тръгва да пада назад, викайки - "ти мъ преби, ма"! Аз онемявам, загубвайки ума и дума. Слава богу,  колежката, която бе непосредствено зад мен, реагира незабавно като накара симпатягата да спре с този театър. Оказа се, че това е негов стар номер, изпробван и при нея. В този момент поне 3 ученици снимаха видео с телефоните си и се смееха на реакцията ми.

Погледната отстрани, особено пък на запис, случилото се би могло да се изтълкува как ли не. Честно си признавам, взех да се страхувам след толкова "изтекли" видеозаписи в социалните мрежи и показвани по телевизията. Ами ако бях сама и я нямаше колежката ми?
Виж целия пост
# 146
Наистина много неприятна ситуация.
Хубаво е, че си имала колежка до себе си, въпреки че ако не дай боже нещо от случката има продължение, дали щеше да застане зад теб.
Просто си размишлявам, защото всеки в подобна ситуация ще си пази гърба, независимо дали е бил пряк свидетел или не.
Аз работя с малки деца и вече в трети клас, много си меря всяка една дума, защото всичко, което кажа, вечерта се предава на родителите в съвсем друга светлина.
Виж целия пост
# 147
Не ми се мисли, ако има продължение. За момента поне стана ясно, че това е постановка. Ако  момъкът беше паднал, както възнамеряваше, можеше наистина да ме изкара, че съм го блъснала грубо. Но след реакцията на колежката, просто се завъртя и се разсмя.Давам си сметка какво би показал видеозапис от подходящ ъгъл. Плюс писъка му, все едно съм го блъснала с все сила. Ако не бях толкова уплашена, бих казала - природен талант е този младеж! Готов за сцената.
Виж целия пост
# 148
Природен талант, но приложен не на място! Да изкарва другите от равновесие!  Това е цинизъм!
Учителската професия си е много стресова!
Виж целия пост
# 149
Миналата седмица ми се случи ученик от десети клас да симулира прирадък със загуба на съзнанието. Другите ученици около него участваха в театъра и се опитваха да го свестят, като всички се справяха много добре. Понеже ги познавам, не се вързах, но минаха около 5 мин, а момчето все още лежеше на пода неподвижно и другите бяха около него. Замислих се, че мина доста време и до сега трябваше да стане. Ами ако наистина е припаднал.... И тогава циркът свърши. На другия ден, го е направил пак в съседната стая, но колежката е нова и е повярвала... Буквално на бегом е потърсила помощ от пом. директора.... По-късно същия ден е разиграл театъра отново, но пред колежка от миналата година и номерът не е минал. Извикахме майката в училище и говорихме с нея. Надяваме се, че няма да се повтори.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия