Китен сезон 2020

Мда, ние в тоз форум доматите с колците ги ядем Joy
Ей заради това отношение Ви се носи славата, бг мами. Ако с нещо съм Ви задегнала, ме прощавайте,  но не очаквах такова озлобение. Просто търсех съвет, който не получих тук реално и накрая споделих, това което съм научила. А вие ме нападате за нещо, което не е вярно.  Хайде, живи и здрави!
Всъщност вие писахте че сте се насочили към този хотел и попитахте как е храната.
Не е наша вината че не сме отсядали там...та да ни упреквате за липса на отзив.

Всъщност вие  също не давате отзив за храната , тъй като все още не сте отишли. Предавате чужди думи и обещания, които няма как да кредитираме с доверие.

Единственото полезно което написахте е, че приемат с животни. Но това пак са само думи. ..а не лични впечатления 😉

Като цяло усещането е за прибързани предварителни хвалби и възторг.
Не е наша вината че не сме отсядали там...та да ни упреквате за липса на отзив.

Като цяло усещането е за прибързани предварителни хвалби и възторг.
Е, хайде предложете ми друго място, което да отговаря на изискванията ми, преди да ме обвинявате за нещо невярно. Може и да не остана доволна от престоя си, така е, но не намерих друга алтернатива. А вие веднага ме погнахте, не очаквах такава реакция, признавам си.
Здравейте,някой да знае да ли киното работи и има ли някъде програма да се види? Благодаря ви
Здравейте, киното не работи тази година.
Гадно,така е хубаво да си гледаш филми на въздух.
Здравейте, киното не работи тази година.
Плаж Атлиман, в 7.30часа тази сутрин имаше свободни шезлонги и чадъри само най-отзад след дървената пътека....на целия плаж 10-15 души, а на шезлонгите кърпи без хора....защо, защото лелка запазила 6бр чадъри с нейни кърпи уж за зетя, за дъщерята, внучки и т.н., които са на закуска, а аз бременна в 5 месец не можах да закуся нито да се наспя, защото трябваше да бързам за да си хвана чадър, защото вчера половината ден прекарахме на заведение защото в 9.30 нямаше нито 1 свободен чадър. Впоследствие хората са недоволни вдигат скандали, идва управителя на плажа и маха кърпите от шезлонгите, на които няма хора, за да легнат тези които са дошли нормално на плаж в 9 часа. А лелката която е запазила 6бр. започва да раздава запазините уж за зетя и дъщерята на тези които вчера са били около нея и са се харесали без да си знаят имената, къде е зетя и дъщерята никой незнае но тя всеки ден идва в 5.30 часа и пази по 5-6 чадъра. Защо българите ходили в Гърция, защото в Гърция чадър има на първа линия и в 10 часа и не трябва да ставаш и да ходиш на плажа още в 7 часа. Дали ще се върнат отново в Китен тези, които са дошли нормално на плаж в 8.30-9.00 часа и няма къде да легнат, според мен НЯМА, заради такива като въпросната госпожа и аз няма да се върна повече тук.
Аз мисля, че това става със съдействието на тия с чадърите.Някакъв нов бизнес е това тая година.Същото видях на Перла.Целият 1ви и втори ред заети.Ако нямаше парцал навсякъде, самите шезлонги бяха обърнати към чадъра, демек- запазено.Не седяхме ние много, но до 12.30 така си останаха, а идващи хора и бременни и деца, бяха насочвани за по назад или към друга зона с чадъри на майната си.Самият отговорник за чадърите, обяснаваше че не може и е запазено.На мм му стана много интересно как се запазва така чадър. Там няма наоколо хотели и отпада варианта някой да метне хавлиите в 6.Вероятно си плащат на човека и отгоре и им пази по седмица чадър.Ние не ходихме там на плаж основно иначе щяхме да проверим тая работа.Отвратително е, да.
Блиц - новини от България и света: Бесен екшън: Пиян и без гащи се спречка с полицаи в хотел в Китен.
https://blitz.bg/obshtestvo/besen-ekshn-piyan-i-bez-gashchi-se-s … n_news762286.html

Joy
Инфо от Атлиман бийч парк - хотелът е стар, чисто е, храната е ок на блок маси, но е твърде шумно вечер, което е важно за мен.
Приемам препоръки за ресторантчета. Търся място за вечеря и за обеди.⛱⭐🐋

Бистро Детелина Simple Smile
Приемам препоръки за ресторантчета. Търся място за вечеря и за обеди.⛱⭐🐋
Патая Simple Smile
Здравейте, решихме и от 17 август сме в Китен. Никога не сме били,къща за гости Caprice,мисля, че ще бъдем на южния плаж,та въпросите са ми да сме подготвени как са цените там, чадър ,шезлонг,а свободна зона има ли? За хапване в близаст до плажа и на плажа има ли пици, дюнери, основно това хапваме на обяд.Благодаря предварително!
Чадър 3.50 лв, шезлонг 3.50 лв.

Това е менюто на едно от заведенията на южния плаж.
На центъра взехме палачинка с шокллад, голяма е, за 2.50 лв, с мед и орехи за 3 лв. Дюнери не видях за да ти кажа цени.

Ние ходим на плажът пред къмпинга Китен. Това е най-южната част на южния плаж. Там е само свободна зона, снимките са от тази сутрин, малко преди 10 часа.
Няма хора, много е приятно.
Отседнали сме в хотел Рилена и тази година. Много сме доволни. Хората тук са много мили, има басейн детска площадка и батут, близо е до плажът, който ни харесва. Храната е разкошна.
Хотелът е на много тихо и спокойно място, в същото време  е близо до централната част.