PayPal / ПейПал – 14

  • 41 053
  • 480
# 15
Здравейте, искам да извърша плащане, но не успявам. Препраща ме към пейпал да въведа данните от картата, но не ги приема. Странното е защото тя е линкната от 2017, започвам да мисля, че може да има връзка с това, че изтича през април. Друго не ми хрумва, пробвах преди това и само с карта, пак не става. За ebay.co.uk става дума. Утре ще звъня в банката, влязох си в профила, води ми я активна.
Виж целия пост
# 16
Имах подобен случай наскоро при опит за плащане на покупка в eBay. Първо изписа в PayPal, че има проблем с плащането, после искаше да въведа данни на картата (с която редовно плащам) Въведох ги, но пак не успях да платя. В крайна сметка нямах регистрирана поръчка в eBay, нямаше регистрирано плащане в PayPal, но парите ми бяха блокирани във виртуалната карта.
Виж целия пост
# 17
Здравейте! Имам една пратка от Румъния. За не малка сума от преди нова година. Състоянието по тракинг си стои непроменено дава че доставят и е тръгнала на 6 януари от Румъния за България но я няма.
Идват винаги за по 4-5 дни - макс 8. Тази не се появи. Писах на продавача лъга ме че ще върне пари до края на януари явно да печели време. И пуснах диспут в пейпал написал е че е подал жалба и се търси пратката от Румънски пощи. Аз отговорих че тя може и да не пристигне никога. Ескалирах случая защото тя не идва.
Днес получих от пейпал
Details about your shipment
   Transaction ID: 81B132358F5060133

Dear Spas Marinov,

 added shipping details. Please note that the tracking information and shipping status are shown exactly as the seller entered them.
Shipper    posta romana
Tracking number    CO979491816RO
Shipping status    Shipped

If you have questions about the shipment, please contact alexnedelcu2006@yahoo.com

Seller


Shipping address - confirmed

   

Yours sincerely,
PayPal

What happens next?

We'll let you know if we require additional information from you and will update you with our final decision.

You can check the status of your case in the Resolution Center.

Thank you for being a valued PayPal customer.

Статуса си стои на доставят и днес. Има ли шанс да не ми върнат парите щом пратката я няма вече 40 дни. Ако случайно дойде ясно но питах в нашите пощи срока е прекалено голям вече и ми казаха да се свържа с продавача - той е пуснал жалба. Но това не е мой проблем аз плащам за пратка и тя трябва да пристигне.
Така написах и в диспута няма как да чакам да я търсят може да отнеме месец , два. И затова ескалирах то има срок и нямаше как да чакам повече. Притесняваме да не вземат негова страна и губя голяма сума за нещо което не е пристигнало.
Виж целия пост
# 18
Притесняваме да не вземат негова страна и губя голяма сума за нещо което не е пристигнало.
Не може да вземат неговата страна, ако не докаже, че е получена. Засега само чакаш развитие. И си изтрий адреса.
Виж целия пост
# 19
Момчета,имам от 12.02 върнати пари чрез Пей Пал ,не са в баланса,а се виждат като транзакция.
Кога ще постъпят по картата ми,че съм забравила?
Благодаря Ви
Виж целия пост
# 20
До 5 работни дни.
Виж целия пост
# 21
БЛАГОДАРЯ ТИ,Black Cat!!!
Виж целия пост
# 22
Здравейте,
При трансфер от Пейпал баланса към банковата карта, преди получавах и имейл, че съм го извършила. После веднага виждах и в онлайн банкирането си, в меню авторизации, сумата като изчакваща няколко дни, преди да стане налична за изтегляне.
Е, ама този път след трансфера в понеделник вечер, досега - нито имейл, нито сумата се показа в банкирането. Случвало ли ви се е и според вас, на какво се дължи?
Иначе в Пейпал акаунта си виждам в последни активности нормално направения трансфер.
Виж целия пост
# 23
Знаете ли дали е възможно да си настроя акаунта така, че  при връщане на пари (диспут) - парите да си стоят в баланса, а да не отиват в картата и да ги използвам за плащане от баланса?
Виж целия пост
# 24
Не може, откъдето са платени, там се връщат..
Виж целия пост
# 25
Не може, откъдето са платени, там се връщат..
Закрих картата, от която първоначално е платено с ПП
Виж целия пост
# 26
Пиши на Пейпал за този казус.
Виж целия пост
# 27
 Здравейте.
Днес подмених картата си Viza поради изтичане на валидност.
Новата пластика обаче е с друг номер.
Трябва ли отново да получа и впоследствие да въведа четири цифреният код след регистрацията и в PayPal, за да мога да ползвам картата?
Благодаря.
Виж целия пост
# 28
Да, след въвеждане на новите данни в дясно на екрана би трябвало да има въпрос Дали желаете да верифицирате картата. След като отговорите с да ще изтеглят малка сума и до пет или седем дни трябва да въведете кода.
Виж целия пост
# 29
Здравейте, не знам дали е подходящата тема за въпроса ми, но навсякъде другаде, където питах, не получих отговор. Знаете ли сайтове за бебешки стоки, храни, дрехи, книги, в които мога да плащам с PayPal?
Аз ползвам само Crazy Kids, Helikon, Orange, а ми се иска да плащам много по-често чрез PayPal.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия