PayPal / ПейПал – 14

  • 41 003
  • 480
# 240
До 5 работни дни.
Виж целия пост
# 241
На 4ти /петък/ ми се наложи да направя плащане към Украйна. Не само тогава, а и до днес не ми отчита, за извършена транзакция. В PayPal ми отчита, че очаква да отговоря на поканата за плащане, независимо, че в петък правих опити 3-4 пъти. Всеки път трябваше да въвеждам наново картата. Имам интернет банкиране, на което също не ми отчита /поне до днес/, за превода на парите. В същото време още в петък питах украинката дали е получила сумата и тя твърди, че да!
Възможно ли е да е станал трансфер, а на мен все още да не ми отчита? Много пъти съм плащала през пейпал, но последният път беше месец декември 2020 г.
Дано някой от нас се включи с отговор.
Виж целия пост
# 242
Не ми се е случвало. Веднага ми се отчита транзакцията и в Пейпал, и в банкирането на банката ми( там стоят като блокирани).
Виж целия пост
# 243
Здравейте,  от доста време не бях ползвала Пейпал акаунта си и последно можеше да се зареди само чрез Тръстли. Днес се опитах да внеса пари и автоматично ме прехвърли към Тръстли-ускугата, но там изписа, че вече не се поддържа за България.  Имам верифицирани и банков акаунт и карта, но  Funds in автоматично ме прехвърля към Тръстли без да има възможност да посоча друг вариант за захранване на сметката. Ако някой е срещал същият проблем и се е справил с него, ще съм благодарна за всякаква помощ.   Усмихнат ден Simple Smile
Виж целия пост
# 244
Здравейте,  от доста време не бях ползвала Пейпал акаунта си и последно можеше да се зареди само чрез Тръстли. Днес се опитах да внеса пари и автоматично ме прехвърли към Тръстли-ускугата, но там изписа, че вече не се поддържа за България.  Имам верифицирани и банков акаунт и карта, но  Funds in автоматично ме прехвърля към Тръстли без да има възможност да посоча друг вариант за захранване на сметката. Ако някой е срещал същият проблем и се е справил с него, ще съм благодарна за всякаква помощ.   Усмихнат ден Simple Smile
Другият вариант е някой приятел да ти прати от неговия акаунт.
Виж целия пост
# 245
Здравейте,  от доста време не бях ползвала Пейпал акаунта си и последно можеше да се зареди само чрез Тръстли. Днес се опитах да внеса пари и автоматично ме прехвърли към Тръстли-ускугата, но там изписа, че вече не се поддържа за България.  Имам верифицирани и банков акаунт и карта, но  Funds in автоматично ме прехвърля към Тръстли без да има възможност да посоча друг вариант за захранване на сметката. Ако някой е срещал същият проблем и се е справил с него, ще съм благодарна за всякаква помощ.   Усмихнат ден Simple Smile

Няма вариант за зареждане на акаунта, освен ако някой не ти прати пари там по някаква причина.. А и идеята е да плащаш с картата, която е вързана към акаунта, а не да си прехвърляш пари в баланса.
Виж целия пост
# 246
Моля за помощ! От години не съм ползвала акаунта си в PayPal. От години имам и нов телефонен номер. Как да вляза в акаунта си, като непрекъснато ми изпраща съобщение за потвърждение на стария телефонен номер? Пробвах със забравена парола-пак същото изпраща съобщение за потвърждение на стария номер. Не смея да се свържа с контактния център, защото видях, че телефоните са някъде в Чили.
Виж целия пост
# 247
Не е ли по-добре да направите нов акаунт?
Виж целия пост
# 248
Моля за помощ! От години не съм ползвала акаунта си в PayPal. От години имам и нов телефонен номер. Как да вляза в акаунта си, като непрекъснато ми изпраща съобщение за потвърждение на стария телефонен номер? Пробвах със забравена парола-пак същото изпраща съобщение за потвърждение на стария номер. Не смея да се свържа с контактния център, защото видях, че телефоните са някъде в Чили.

Няма шанс да влезеш в акаунта, трябва да им се обадиш и те би трябвало да могат да променят телефона след потвърждение на твоите данни  - на техния сайт е посочен телефон 056598457 или +35956598457 за връзка с тях, това е сигурно локален номер за България, но вероятно ще говориш с някой на английски. Освен ако вече нямат съпорт и на български..
Виж целия пост
# 249
Подмених си картата. Откъде можеше да променя Conversion Options, че да не ме таксува с 3,5% отгоре?
Вече трябва при всяко плащане да се променя.
Здравейте  , бихте ли помогнали как да направя това ? Поръчвам в ebay подарък на съпруга ми и разликата идва почти 40 лв .Към РРакаунта евързана виза българска левова сметка ще плащам в паун . Много благодаря  предварително
Виж целия пост
# 250
Здравейте  , бихте ли помогнали как да направя това ? Поръчвам в ebay подарък на съпруга ми и разликата идва почти 40 лв .Към РРакаунта евързана виза българска левова сметка ще плащам в паун . Много благодаря  предварително




И чак най-накрая вече натискаш "Pay Now", за да платиш.
Виж целия пост
# 251
Здравейте  , бихте ли помогнали как да направя това ? Поръчвам в ebay подарък на съпруга ми и разликата идва почти 40 лв .Към РРакаунта евързана виза българска левова сметка ще плащам в паун . Много благодаря  предварително




И чак най-накрая вече натискаш "Pay Now", за да платиш.


Много Благодаря!!!!! Бъдете здрави
Виж целия пост
# 252
И аз съм със сменен телефон и не мога да се логна. Много тъпо е измислено! Имам пари в този акаунт и не ми е опция да си направя нов. Някъде назад четох,че някой е успял да им пише някъде за помощ,аз се пробвам от половин час и не става. Иска да се логна,за да се свържа с тях. А като не мога да се логна как да им обясня какъв ми е проблема?! Rolling Eyes
Виж целия пост
# 253
От компютър не може ли да се влезе?
Виж целия пост
# 254
Първо от мобилния пробвах,днес от компютър,нищо. За да пишеш на съпорта,трябва да се логнеш. А за да се логнеш,трябва да пратят смс на телефонния номер,който не съществува.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия