За или против „Зелена/Синя зона“

  • 5 002
  • 240
# 135
Е то къде няма офиси? Освен по жк, където се мери брой коли на квадрат. Има си полза.
Виж целия пост
# 136
В район Изгрев освен карето на Интерпред, Софарма и 2 сгради между тях, не знам да има някакви небивали офиси. Но зоната е за всички, не само за офисите. Сега ако ще броим 3ма души в апартамент, едва ли има дори жк без офиси. А и за тях може да се плаща служебен абонамент, така че не виждам зоната какво ще облекчи.
Виж целия пост
# 137
Всъщност в Изток е пълно с офиси - в есте, сградата на адис над нея, в генералските блокове долните етажи са все офиси, на дебелянов - сградата на джобса и т.н. Отделно са всички обекти от рода на кат, банки, институции, посолства, заведения, та дори до най-дребните фризьорски салони - където непрекъснато идват клиенти от на майната си и задължително са с коли, които трябва да паркират пред входа. Отделно са паркираните коли от ползватели на метрото и в локалното около Плиска, които не искат да плащат зона в центъра, където са работните им места.
Виж целия пост
# 138
Да, говорех за Есте и тази над нея. Адис на Кюри имат паркинг, а тези по-надолу подземни гаражи. На КАТ е ограничено пакирането и сега, а до нас има посолство - имат 2 гаража и разчертани места на улицата от общината. За останалото сигурно е така. В локалното не е ли забранено да се паркира за постоянно?
Виж целия пост
# 139
Не знам какво точно наричате ограничено паркиране около КАТ, като откъм изток всички тротоари са пълни с паркирани коли на клиенти на КАТ, цялата Тинтява между моста и къщите в посока Цариградско, вкл. навътре по напречните улици. Напълно неограничено е паркирането там.
Виж целия пост
# 140
Имах предвид около самата сграда на КАТ, нямах представа, че има такова разпространение, моите извинения.
Виж целия пост
# 141
А, няма нужда чак от извинения, просто казвам, че има твърде голям приток на коли за капацитета на улиците в квартала.
Видях, че питате за локалното - съфорумка е писала как сутрин оставя децата по училищата им, паркира в локалното и слиза на работа с ГТ. И около метростанциите е така.
Виж целия пост
# 142
Някой тук писа за метрото в някой от кварталите и че не са намалели колите след появата му, а даже напротив. Ясно е защо - оставя се возилото до станцията в квартала и се пътува с удобното метро в центъра. Ко му е - нито се мъчи с намиране на места, нито със зони, нито с шофиране в центъра в час пик. И горивото му излиза по-евтино, защото не обикаля като гламав.
Виж целия пост
# 143
Нямам наблюдение върху всички, но знам за хора, които ходят на работа с кола в Младост от Овча купел, Красно село, Гоце Делчев, Бояна и Симеоновско шосе. Да, на изходната точка има метро, но на входната? Пак казвам не мога да гарантирам за всички, но нека се има предвид жилищата около метростанции колко се оскъпиха.
Виж целия пост
# 144
Е, околовръстното за какво го направиха?
Иначе всички жилища се оскъпиха. С третия лъч почти няма да остане част от града, в която да няма метро на максимум 10 мин. Пък знаем как 10те минути в обявите се трансформира загадъчно до в непосредствена близост до метро.
Виж целия пост
# 145
Дъждец, говоря за това, което познавам, и там със зоната е много по-добре.  Нямам идея какво е положението в Дианабад или Гео Милев. Хората, които живеят там, да си изберат какво искат.
И аз мисля, че метрото има много добро покритие с третата линия. Това в комбинация със  зони и буферни паркинги на възлови места би трябвало да облекчи все пак поне донякъде трафика в града.
Виж целия пост
# 146


Това е картата на метрото. Нещо може да се нарече много добро когато ползва по-голямата част от столичани, а с новите 4-5 спирки, не виждам нещо кой знае какво, освен малко разширение.
Тезата на СО съм я чела, преповтарянето и постоянно, пропаганден ефект ли трябва да има.
Виж целия пост
# 147
Абе не е малко, особено като стигне до Овча и Левски, ще покрие доста голям периметър.
Ама пак остават хората, които се качват за една спирка и онези, които са на 3 мин от каква да е спирка и хленчат, че нямат удобен транспорт.
Виж целия пост
# 148
Smirk В правото си е всеки жител да "хленчи" и да иска общината да подобрява градската среда.
Опортюнизма по отношение на СО не ми е градивен, върви с  бавни темпове и често некачествено изпълнение след развитието на града, та ми и непонятен комсомолския ентусиазъм, с който се преповтарят изказванията на общинарите, както и че една мярка като зоната ще реши този конкретен проблем.
Виж целия пост
# 149
Не знам какво разбираш под комсомолски ентусиазъм, но аз например бих се радвала едно 50% от шофьорите да си свалят дебелите задници от таралясника и да облекчат трафика. Между 10 и 16ч по улиците е супер спокойно, обаче преди 10 и след 16 почва голямото мамосване и татосване до 20то коляно и даже на светофар не можеш да пресечеш спокойно, щото някоя жипка с Лудия Макс вътре бърза към Валхала и или ще завие на 5 мм от теб, или ще счете, че линията за спиране е пешеходната пътека, а не метър пред нея.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия