Шестокласници 2019/2020 Тема 2

  • 29 313
  • 769
# 90
Не е нормално това непрекъснато учене. Днес не съм я карала и буква да прочете. Цялото семейство сме от вкъщи, като девойките са в различни смени. Това означава, че от 7:30 до 19:20 върви някакво обучение. Кошмарно е! Не достигат стаите и компютрите, а времето бих искала да се удвои. 24 часа са твърде малко.
Виж целия пост
# 91
На мен ми прави впечатление че самоподготовката върви бавно, много по- бавно се усвоява материала отколкото като ходят на училище. Трябва сам да си прочете урока да се опита да разбере какво му казват, ако има неразбрано да потърси инфо за да си го разясни, да реши въпросите след урока ( искат ги писмено ) и след това домашно. Така като гледам трудно се побира в два часа да кажем по ЧП , история, география.
Виж целия пост
# 92
A при нас обратното .Като гледам как притичва през уроците и пише домашни -лошо ми става. Всичко прочел , всичко разбрал , всичко си знаел - абе мед и масло. Не знам, ако въобще се върнат в час и почнат с контролни , класни и изпитвания какъв ще е резултата от самообучението. Съмняваме при нас да е добър.
Виж целия пост
# 93
Да раздвижа малко темата.
Как са милите затворничета?

Днес съм хоум офис и присъствах на 3 часа онлайн урока. Възхитена съм от отношенията между учителите (Мат, БЕЛ ) и децата.
Направо ми идваше да се включа и благодаря.
Спокойни, отговорни деца, учителите се държат без менторски уклон.
Часът по БЕЛ не им стигна, но пък спазариха с г-жата час, в който да си говорят за поезия и литература. Имаш чувство, че децата я чувстват като приятел (споделях май, че й бяха дали от техните книги). Г-жата само се чуваше, но я слушаха в захлас .
Математиката... ех, математиката, слабост ми е тази г-жа,
Скрит текст:

напомня ми един преподавател в университета -  сложнотия и скука, аулата пълна и нямаше човек, който не го следи с очи, абсолютна тишина, нито на йота отклонение от материала, спокоен, дистанциран и същото време го усещаш няма близък ... Как го постигаше още не знам!?

Спокойна обяснява, децата спокойни, коментираха задачите, връщаха се към минали теми, имаха и приложна задача (г-жата говореше като бе споделила екрана си) .
До скоро тези г-жи преподаваха асинхринно, децата обаче се стараеха и усвояваха. Мисля, че им харесва промяната. Комуникацията, дори и такава е приятна.
Децата си липсват, остават след това в чат, говорят си, знаят ако някой има проблем (Едно от децата, има проблем с микрофона, и докато напише на г-жата, за проблема, няколко вече я увединяваха вече)

Третия час (ЧП) не бяха много очаровани до края, когато се разбра, че следващият път трябва да са с тяхната си госпожа - строга (много даже), но справедлива Joy
Девойката си изпълни с неудоволствие и отговорно поставените задачи по ЧП с надеждата, че "утре" ще е по-добре (няма значение колко много неща ни е дала - 2 урока, другият път ще сме си с нашата г-жата", а и беше за същия ден със срок следобяд ) . Joy
Виж целия пост
# 94
При нас се учи страховито. Програмата се изпълнява на 100%, взимат се всички часове. Моите наблюдения са, че откакто са на тази дистанционна форма, младежът учи много повече. Всеки ден пише домашни, чете нови уроци, упражнява и пр.
Виж целия пост
# 95
При нас е същото, дори е по-натоварен отколкото обикновено.
Виж целия пост
# 96
И при нас ученето е на ниво. Даже и с оценки вече се обзаведе девойката. На мен така ми е добре, защото не губи време за път, а при нас той е доста, но съучениците определено ѝ липсват.
Виж целия пост
# 97
И при нас е натоварено, като гледам google groups, даже малко в повече. Защото се изисква сами да си научат уроците...
Но колко учи моят не мога да преценя. Остана в провинцията и честно казано не знам дали взех правилното решение.
Имам усещане, че като питам учи ли и получа отегчен отговор дааа, нещо не е баш точно така. Силно се съмнявам, че е седнал и прочел по география, ЧП или история материала... Просто тайно се радвам, че не сме на мястото на седми клас. Макар, че за нашия набор ще е по-трудно, докато наваксат истински с този електронно предаден материал, особено по БЕЛ. Математиката при нас е добре.
Виж целия пост
# 98
Може ли да ми препоръчате помагала по математика и бел с тестове за матурите
Да уплътня времето на синковеца
Виж целия пост
# 99
Аз мисля, че на седмокласниците сега им е по-спокойно, отколкото ако бяха на училище.
Нашите ми се струват умерено натоварени. Часовете са организирани в три дена главно. В другите два дена има по 1-2 часа и писане на заданията.

Купих едно помагало по бел в началото на годината, но не можахме да го намерим в стаята на девойката. Смятайте колко е подредена.
Та, и аз приемам предложения за помагала.
Моята се е класирала на Любословие. Беше ми любопитно да видя какви са резултатите  и от оли, но явно няма да ги пуснат.
Виж целия пост
# 100
Всичко се канализира с ДО.Всеки ден има уроци както е по програма,домашни и срокове за предаването им.Днес детето има два теста- по математика и по БЕ.Справя се доста добре.За помагало по математика мога да препоръчам сборника на Архимед с автор Алашка и колектив.Там има и тестове и задачи според нивото на трудност А,Б,В.Също и сборника на Веди само с тестове.По БЕЛ дъщеря ми има доста помагала,които съм купувала и си работи по тях.Част са с тестове,част са тя да пише.
Виж целия пост
# 101
Моят седмокласник откакто е започнало това ДО няма време да реши и един тест. Натоварването от училище е много по-голямо. И то при условие, че нямат синхронизирано обучение, а всеки праща задания и се решават в заданидения срок. За шестокласника е същото. Та аз не виждам да им е по-спокойно, пък на мен още по-малко тъй като подготовката за НВО никаква я няма сега.
Виж целия пост
# 102
И при нас се учи много. Забелязвам, че и двамата станаха някак по-организирани. Но и време за игри остава много. С приятелите е постоянно на линия, така че засега не страда от липсата на излизане навън. В три дни от седмицата има и извънкласни ангажименти, които са виртуални. Но мисля от другата седмица да извадя помагалата на сестра му от школата  по БЕЛ (Маре) от 6 клас и да го отпочна.
Иначе наред с игрите взе да се забавлява и с писане на кодове, та има и полза от целодневното висене пред компа.
Виж целия пост
# 103

Започнаха и от курса - и математиката, и литературата. Имали са някакъв час по ЧП... и някакъв по математика от училище. А, и някакъв по ИТ, който пък е изтървал. География и история не са имали.
Виж целия пост
# 104
аз продължавам да се ядосвам с продължителността на седене пред компютъра. уроците им започват в 9:30 и завършват към 4, 4:30. после са домашните, все на презентации и на екран...
поне събота и неделя имам контрол върху процеса и нещата са малко по-нормални.
не знам дали сте видели това

нашия няма имейл и не може да се пробва, но може би вие можете. Simple Smile

и да се похваля - три пъти на ден - физическо - упражненията от учителя по физическо.
всеки ден - музика, произведенията, които учителят качва.
през ден - рисуване. Simple Smile за сега каквото аз се сетя да му възложа, че учителката е качила презентации за Савадор Дали и  (май) Гоген, а не съм сигурна, че ще докара нивото Trollface

и занимания по избор - вчера беше писане на японски йероглифи и опити за техническо писане.
не намирам тетрадката по техническо чертане, нито пък материали в мрежата. Sad
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия