Ryanair - 17

  • 47 666
  • 752
# 630
Здравейте, аз също имам да получавам суми за анулирани полети през април. Но през това време смених картата, от която съм платила. Сметката ми е същата, но картата е друга. Дайте съвет как да си поискам парите? Благодаря!
Виж целия пост
# 631
Ами просто описваш промяната - напр. карта Виза Голд вече е с нов № 789654, тя е към сметка BG3456SSTB1704.......
Виж целия пост
# 632
Здравейте, аз също имам да получавам суми за анулирани полети през април. Но през това време смених картата, от която съм платила. Сметката ми е същата, но картата е друга. Дайте съвет как да си поискам парите? Благодаря!
На лайф чата заедно със заявката им го написах  и им посочих айбан. Казаха, че няма проблем и действително след десетина дни ми върнаха парите.
Виж целия пост
# 633
Полетите ни бяха на 04.07. и на 14.07. Отмениха единия - поисках възстановяване на парите за всички полети, направени с резервацията - т.е., и за двата полета.
По някое време ми предложиха ваучер. Изобщо не отразих този мейл.
Днес получих това и май-май ще трябва да очаквам парите по сметката до седмица:

Dear Customer,

We acknowledge your request for a refund in lieu of a travel voucher for your unused booking.

We confirm that your refund request has been processed back to the form of payment used to pay for your booking. Your issuing bank will take 5-7 working days to process this refund amount back to your account.

The amount refunded to your credit/debit card/method of payment is

EUR-хххх EUR Payment Method:Balancing

EUR-ххх EUR Payment Method:COVID VO refused


Please note the travel voucher issued has been voided and can no longer be used.

Yours sincerely,

Ryanair Group Customer Care (Ryanair DAC, Lauda & Malta Air)
Виж целия пост
# 634
Здравейте на всички, имам полет с Раянеър на 09.08.2020/неделя/ от Брюксел Шарлероа за София. Току-що си чекирах билета, но на него не пише от кой терминал ще излита.. Някой знае ли от кой терминал излита? Simple Smile Simple Smile
П.С. за първи път ще "летя" с тази авиокомпания от Шарлероа за София..
Виж целия пост
# 635
Ако отворите сайта на летището и проверите по намер на полет ще ви излезе информация
Виж целия пост
# 636
Шарлероа толкова голямо ли е, че да има няколко терминала?
Виж целия пост
# 637
Летището в Шарлероа е много малко. Пътувала съм от и до там, не си спомням да има терминали, но и да има, са един до друг. В единия край на сградата са пристигащите, в другия - заминаващите. А сградата е кажи-речи колкото нашия терминал 1.
Виж целия пост
# 638
Само за да не губите надежда, че ще си получите парите .....
След като написах това:
Скрит текст:
Полетите ни бяха на 04.07. и на 14.07. Отмениха единия - поисках възстановяване на парите за всички полети, направени с резервацията - т.е., и за двата полета.
По някое време ми предложиха ваучер. Изобщо не отразих този мейл.
Днес получих това и май-май ще трябва да очаквам парите по сметката до седмица:

Dear Customer,

We acknowledge your request for a refund in lieu of a travel voucher for your unused booking.

We confirm that your refund request has been processed back to the form of payment used to pay for your booking. Your issuing bank will take 5-7 working days to process this refund amount back to your account.

The amount refunded to your credit/debit card/method of payment is

EUR-хххх EUR Payment Method:Balancing

EUR-ххх EUR Payment Method:COVID VO refused


Please note the travel voucher issued has been voided and can no longer be used.

Yours sincerely,

Ryanair Group Customer Care (Ryanair DAC, Lauda & Malta Air)

Днес видях, че парите са по сметката ми. Simple Smile
Виж целия пост
# 639
Моля за съвет! Имам да вземам голям рефунд за канселиран полет през май. Още тогава попълних стандартната форма за рефунд на сайта, прие я и зачаках. Видях, че имат график на сайта за връщане на парите по схема. Според него-за всички полети от май, ще бъдат върнати парите до края на юли. Аз още нямам пари. Писах мейли( като отговор на всички получени), пробвах на платформата с форма за комуникация, пробвах чат- само бот ми се включва, който ме препраща към графика. Пишете ми как комуникирате ефективно с Раян, за да ги контактна най- после и да разбера защо не ми връщат парите! Никъде не ме отразиха.
Виж целия пост
# 640
Малко по нагоре в темата има линк с чат с агент, а не с бот. Аз имам полети от април и от май. По същият начин като вас - не приех ваучера и стоя и си чакам. Преди седмица се свързах с чата, но на немски защото английската версия ме изхвърля и не мога да се свържа с човек. И сега имам меил, да си очаквам парите за резервацията от март. Въпреки, че на чата писах за двете резервации ... ще видим какви пари ще получа - за едната или и за двете резервации
Виж целия пост
# 641
Пишете им в Messenger. Пак е автоматично. Отговаряте, че не желаете ваучера и искате рифънд и ще ви отговорят да си напишете номера на резервацията, имейл, пътници и т.н.
Аз си получих парите за отменени полети през април в началото на юли.
Виж целия пост
# 642
Шарлероа има два терминала за излитане. На Ryanair се ползва 1-ви терминал (стария).
Виж целия пост
# 643
Минавам само да отбележа,че ние също си получихме парите обратно края на юни месец.
Полета ни беше на 15 април,от Англия за България.
Виж целия пост
# 644
Ние също получихме парите за полет юни месец - Лондон.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия