Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Помощ при компютърни проблеми или повреди на домакински уреди

  • 4 729
  • 48
# 30
Здравейте , моля ви махнете допълнителната клавиатура , рестартирайте лаптопа и ми кажете дали клавиатурата му се нормализира. За да знам в каква насока може да е проблема.

Това  вече го правих няколко пъти и няма промяна.
Виж целия пост
# 31
Здравейте , по всяка вероятност , драйверите са се "омешали". Моля ви махнете допълнителната клавиатура и отидете на "Device manager" , след това намерете меню "Keyboards". В менюто трябва да има списък с една или две клавиартури. изтриите ги и рестартирайте. Така лаптопа ще си инсталира наново "чист" драйвер. След това повторете по горните стъпки и новият драйвер трябва да се натисне с дясно копче и да го упдейтнете . Примерно :
Standard PS/2 Keyboard ---> Update driver. Би следвало да помогне. Ако не ,пишете пак моля.
Виж целия пост
# 32
Виж дали не е включен NumLock.
Виж целия пост
# 33
Виж дали не е включен NumLock.

Да, от това може да е проблема и на мен ми се е случвало. На някои лаптопи няма цифров блок отстрани, а се активира с Num lock и се намира по средата на клавиатурата.
Виж целия пост
# 34
Здравейте, имам спешно питане. Счупих дисплея на лаптопа. Как да прехвърля данни на друг лаптоп? Дисплея е пълна мъгла, нищо не се вижда.
Виж целия пост
# 35
Здравейте , мога да покажа няколко начина как да свържете два лаптопа , но всички изискват да поработите , тоест да виждате какво правите. Тоест ако нищо не се вижда , няма как да ви помогна от разстояние. Иначе не се притиснявайте ,въпреки всичко , информацият на харддискa не е пострадалa. Просто в сервиз могат да извадят харда и да го свържат към друг лаптоп. Така ще източат всичката информация.
Иначе ето филмче как може да свържете два лаптопа с кабел , който струва 2 лева и може да бъде намерен на практика във всеки магазин който продава черна и бяла техника.
https://www.youtube.com/watch?v=n-sTtjF2IjI
Виж целия пост
# 36
Здравейте , мога да покажа няколко начина как да свържете два лаптопа , но всички изискват да поработите , тоест да виждате какво правите. Тоест ако нищо не се вижда , няма как да ви помогна от разстояние. Иначе не се притиснявайте ,въпреки всичко , информацият на харддискa не е пострадалa. Просто в сервиз могат да извадят харда и да го свържат към друг лаптоп. Така ще източат всичката информация.
Иначе ето филмче как може да свържете два лаптопа с кабел , който струва 2 лева и може да бъде намерен на практика във всеки магазин който продава черна и бяла техника.
https://www.youtube.com/watch?v=n-sTtjF2IjI

Благодаря сърдечно за отговора. Установих същото и лаптопът е в сервиз вече.Blush
Виж целия пост
# 37
Да знаете къде мога да занеса повредена PS 3?
Виж целия пост
# 38
Здравейте , Sony  си има оторизиран сервиз.
https://www.playstation.com/bg-bg/get-help/contact-us/
Би следвало да ви помогнат.
Виж целия пост
# 39
Там въобще не се занимават с 3.
Виж целия пост
# 40
Съжелявам , тогава не мога да направя много , по принцип не се занимавам с конзоли. През гугъл , колкото и аз толкова и вие може да търсите. Все си мисля че производителя би следвало да поме ремонта , па било и за по стар продукт......
Виж целия пост
# 41
Може ли въпрос за електродомакински уред. Имам фритюрник на Делонги с въртяща се кошница. Всичко хубаво, нагрява, но престана да върти кошницата. Когато го разглобих, за да го почистя видях, че е имало слаб теч на мазнина от тефлоновия съд към тялото на уреда и явно това е причината за повредата. Трети фритюрник ми е на Делонги, последователно съм имала по-новите модели,  всички на този принцип, но за първи път ми се случва подобна повреда. Първият беше с източване с маркуч  на мазнината, с годините гумата се амортизира и проби, втория до ден днешен работи безупречно, но не в моята кухня Wink и сега този, уж беше последн модел преди три години. Има ли смисъл да го нося в сервиз на марката или да търся вариант за купуване на нов. Все пак вече се произвеждат в Китай и не знам какво ще бъде качеството. Ако е проблем само с ротора бива, но явно и съда дава теч, а гаранцията е изтекла отдавна.
Виж целия пост
# 42
Здравейте.
По правило няма никакъв смисъл да се ремонтират такива неща. Всичко е от Индия и Китай. Няма да спечелите нищо ако го ремонтирате , нито ще спестите пари. Даже напротив..... един месец ремонт , чакане на части и по всяка вероятност един куп нерви.....Почти винаги така се получава.
Съветвам ви да си вземете нов. Марката като цяло е добра , а дори и да я смените , то пак е от посочените държави /спасение няма/ Simple Smile
Виж целия пост
# 43
Много Ви благодаря. Реших да се върна един модел назад, без да сменям марката. Разлика освен в цената и леко в дизайна, не виждам. Таймерът ми е абсолютно безсмислена екстра.
Виж целия пост
# 44
Здравейте може ли съвет за мобилно приложение : след последната актуализация мобилната версия на абв пощата дава постоянно грешка сякаш няма достъп до интернет, влизането е крайно затруднено след множество опити. Писах на  поддръжката на имейла, но нищо конкретно не отговарят. Пробвах с деинсталиране и рестарт не става, а ми е много важно да работя чрез тази поща. Има ли начин да се оправи този проблем?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия