Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Помощ при компютърни проблеми или повреди на домакински уреди

  • 45 617
  • 388
# 360
Сканирайте си и телефоните с антивирусна, да не би там нещо да се е закачило. Разлогнете се от пощата в телефоните и следете дали пак ще има такива странни опити за логини. Пощата от телефона през браузър ли я отваряте или през app? Много често някакви такива заявки се генерират от app , на който е настроен акаунта за пощата. По принцип аз не разбирам особено, но това са нещата, които ми идват на ум да направя. Дали е много логично, нямам идея Simple Smile
Благодаря за съветите !
Аз съм много далече от това сама да се справя с тези програми и ще потърся помощ .
Иначе от телефона влизам с иконката на абв пощата от Google
Това което казвате ,ако правилно съм разбрала е да деактивирам пощата и отново да се логна .
Така ли ?
Ако е това ще го направя .
Тази антивирусна програма за телефона ли се отнася ?
На компютъра имам и вчера всичко беше ок ,проверих е .
Виж целия пост
# 361
Да, ако нямате антивирусна на телефона си сложете. И се разлогнете от пощата на телефона и от Google mail app-a, и от браузърите, и вижте дали пак ще има такива опити за логини.
Вижте и какви устройства са вързани към вашия wifi, да не би някой да се е прикачил. Въпреки че в случая може да се прикачи само някой съсед, ама пък да тръгне да ви разбива пощите... Малко вероятно е, но все пак вижте. Също може да си смените паролата на wi Fi с по-трудна.
Виж целия пост
# 362
Да, ако нямате антивирусна на телефона си сложете. И се разлогнете от пощата на телефона и от Google mail app-a, и от браузърите, и вижте дали пак ще има такива опити за логини.
Вижте и какви устройства са вързани към вашия wifi, да не би някой да се е прикачил. Въпреки че в случая може да се прикачи само някой съсед, ама пък да тръгне да ви разбива пощите... Малко вероятно е, но все пак вижте. Също може да си смените паролата на wi Fi с по-трудна.
Благодаря от сърце за практичните съвети.
В телефона също имам такава програма антивирусни програма.
И ние много се чудим за мрежата, но било доста сложно със смяната на паролата на мрежата в къщи.
Виж целия пост
# 363
Не мисля, че е сложно, някъде в настройките на рутера се прави. Потърсете в Гугъл "change wi Fi password" + модела на рутера и ще разберете как става.
Виж целия пост
# 364
Смяната на паролата е супер елементарна.
Всяко едно рутерче има малък отвор като за клечка за зъби. Натискате за 5-6 секунди и се разстартира до заводски настройки. Като влзезнете в устройството ви иска нова парола.
НАПРАВЕТЕ я сложна , а не 123 или нещо подобно.
Също така я сменяйте 2 пъти в годината , така ще сте доста по добре защитени.
Виж целия пост
# 365
Благодаря отново за помощта!
Много ценни съвети!
Виж целия пост
# 366
Възможно ли е на този компютър да липсва адаптер за wi-fi въобще? Визуализира се само Ethernet в adapter options. И какво би било решението, за свързване с интернет през wi-fi.
Виж целия пост
# 367
Здравейте ,
По скоро става въпрос за настройки или драйвери. Не би следвало да има проблем от хардуерно естество.
От рекламата на компютъра няма как да се види с точност , но предполагам че трябва да има.
Виж целия пост
# 368
Макар и късно да го прочетох поста, но това си е настолен комп (от линка ), и повечето по принцип нямат адаптер за безжична мрежа.
Относно рутерите - служебния ми е някакъв tp-link - влизам в настройките като горе в браузъра написвам адреса 192.168.0.1 след това с потребител admin и парола admin (тези са по подразбиране след рестарт и ги пише отдолу на него, на вашите може да са други ) ги отварям. По принцип на различните рутери менютата може да са различни но търсете в раздела wireless нещо от рода на  wireless security там е паролата за wifi.
Виж целия пост
# 369
Здравейте! От известно време не ми работят F-бутоните и не мога да разбера какво да правя. С Windows 10 съм, отворих настройките, актуализации и сигурност, пробвах с troubleshooter, но той не установи проблеми. Разцъках ги няколко пъти, но промяна няма. Не се сещам какво друго да опитам?
Виж целия пост
# 370
Здравейте,
https://windowsreport.com/function-keys-not-working-windows-10-laptop/
В този сайт дават доста добро обяснение.
Дано ви помогне.
Виж целия пост
# 371
Здравейте, имах проблем с матрицата на лаптопа ми. Занесох го на сервиз и я смениха с друга. За съжаление тази, която сложиха примигва при всяко включване на лаптопа и при всяко негово събуждане. Също така казаха, че са го почистили, но сега чувам, че вентилатора бучи и от време на време мирише, което ме притеснява. Моля, дайте вашите съвети.
Виж целия пост
# 372
Здравейте ,
Просто го занесете пак и обяснете какво се случва , кой знае какво друго не може да се направи..... вече са ви взели парите.Помислете дали да не смените сервиза с друг.
Виж целия пост
# 373
Здравейте! Имам проблем със свалянето на снимки от телефона на компютъра при свързване с кабел. Телефонът е Huawei P9 lite. При достъп до папка Pictures на телефона от компютъра излиза, че е празна, а на телефона показва, че снимките са там. Възможно ли е, защото почти няма място за съхранение на телефона е какво мога да направя?
Виж целия пост
# 374
Здравейте ,
По скоро нямате необходимите драйвери на компютъра. По всяка вероятност трябва да си сложите правилните неща.
https://androidadbdriver.com/huawei-p9-lite-usb-drivers/
Ето тук свалете драйвера за ЮСБ и вижте дали ще се оправят нещата. Ако не пишете пак.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия