Луфтханза/Австрийски авиолинии

  • 3 002
  • 41
Не открих подобна тема /освен за нискобюджетните компании/, затова реших да създам такава.
Коронавирусът доведе до отлагане на много събития и съответно свързаните с тях пътувания. Така и при мен. Имам закупени билети на Луфтханза  и Австрийските за юни и юли, но събитията, за които щях да пътувам са отменени към момента. Видях на сайтовете на авиокомпаниите, че има възможност за отлагане на полетите до края на годината без да е необходимо да се посочва в момента конкретна дата на новия полет. Не откривам, обаче, срок, в който мога да се възползвам от тази опция, т.е. ако все пак изчакам докъм юни, дали и тогава би важала в случай, че полетите вече са възстановени?
Виж целия пост
# 1
Намерете телефон на оператор на български в сайта на Луфтханза и го питайте.
Аз им се обаждах, защото отмениха полета на мъжа ми на 30. март. Казаха ми, че до 20ти април няма да има никакви полети, а за след това не могат да кажат. Казаха, че до август трябва да заява нова дата, и тя трябва да бъде до края на годината. И мога също да откажа полета и да ми върнат парите, но срокът за връщане е 6 месеца.
Важно е също, че ако избраният полет е с по-висока цена в момента на резервиране, ще трябва да доплащам.
Всичко това ми се вижда много подло, защото аз съм коректна, плащам си преди полета, а те ми връщат парите след 6 месеца, но това са само емоции.
Това все пак е различен случай, защото полетът е преди 20. април. Най добре си питайте тях директно.
Виж целия пост
# 2
Austrian Airlines предлага разширена възможност за пътниците да резервират полетите си на добра воля. Билетите с дата на отпътуване до 30 април 2021 г., които бяха резервирани до 19 април 2020 г., ще се запазят и остават валидни за момента. След това пътниците ще имат време до 31 август 2020 г., за да изберат нова дата на пътуване (новото пътуване трябва да започне най-късно до 30 април 2021 г.) и  ако е необходимо, да изберат друга дестинация. Пътниците, които резервират полет до 31 декември 2020 г., получават допълнително ваучер към стойността на билета 50 евро.
Това е от сайта на австрийските авиолинии, същият текст е изпратен в писмо. Вероятно и вие ще го получите като наближи време за полета. В началото на кризата имаше и форма за връщане на парите, но сега единствената опция, която предлагат е ребукване, доколкото разбирам. Но удължиха срока. През март условието беше до края на август избираш полет до края на годината. После добавиха и възможност да смениш дестинацията, а сега и възможността да избереш полет до 30 април следващата година. Следете, може да има още промени, когато възобновят полетите.
Виж целия пост
# 3
Да, Австрийските удължиха периода. Интересно е дали може да се променя и пасажера?
Виж целия пост
# 4
Може ли помощ, малко се обърках Relaxed- значи ли това, че например мога да променя датата на моя полет, който съм платила и е предвиден за август, или предложението важи  само за полетите през настоящите месеци, които са отменени?
Може ли и малко разяснение за ваучера - ако правилн съм разбрала, ако реша да променя датата, все едно получвам отстъпка от 50 евро за конкретния билет? Или мога да използвам тази сума при бъдещи полети?
Благодаря ви!
Виж целия пост
# 5
Да, но 50 евро ще получите като един вид отстъпка ако новата дата на полета е до 31.12.20
Виж целия пост
# 6
Може ли помощ, малко се обърках Relaxed- значи ли това, че например мога да променя датата на моя полет, който съм платила и е предвиден за август, или предложението важи  само за полетите през настоящите месеци, които са отменени?
Може ли и малко разяснение за ваучера - ако правилн съм разбрала, ако реша да променя датата, все едно получвам отстъпка от 50 евро за конкретния билет? Или мога да използвам тази сума при бъдещи полети?
Благодаря ви!

Не е точно отстъпка. Всички закупили билети от lufthansa.com с дата на отпътуване до края на април, независимо от дали са економи, бизнес и т.н., получават ваучер на стойност 50 Евро, с който да си променят дата на полета "безплатно". Също така е възможно да се сменят не само датите на полетите, но и дестинацията. Това трябва да се случи до 31. август и презавереният полет е да е в рамките на 2020г. Не знам дали сте опитвали да се свържете с Луфтханза по телефона, аз опитах над 20 пъти в рамките на седмица, така и не успях. Въпросният ваучер го получих от web страницата им. За да го използвам обаче, трябва да се свържа пак с тях по телефона, защото не предлагат такава възможност онлайн. Не е идеално, но в момента нищо не е нормално, така че ако се получи ок, ако не няма да е края на света.

Имах билет за отиване-връщане за април. Билета е бухнат от Германия и се опитвах да се свържа с немските call центрове.
Виж целия пост
# 7
https://www.banker.bg/pari-i-pazari/read/germanskata-durjava-moj … tala-na-lufthanza

А мен ме интересува дали мога да сменя името на пътника освен датата на полета. Писах на някакви мейли, които открих на сайта, но нямам отговор нямам досега. Някой да е виждал информация по темата.
Виж целия пост
# 8
На сайта на австрийците предлагат единствено да си смениш датата до 31 април 2021. Все едно другата пролет ще е много спокойно за пътуване! Ако и за тричленното си семейство трябва да платя три теста по 120 лв., не знам!
Реве ми се! Някой пробвал ли е за отмяна на летните билети? Sad
Виж целия пост
# 9
Не съм сигурна, че разбирам правилно, ни ми се струва, че са удължили и дали възможността да си сменим вече закупените билети до 2021?
Generally applies to tickets booked up to and including June 30, 2020 and with a confirmed travel date up to and including April 30, 2021:
    Until January 31, 2021 tickets can be rebooked to a new departure date up to and including December 31, 2021. The destination can also be changed under specific circumstances..
    If you rebook to a trip, which was booked until May 15, 2020, you will receive an additional EUR 50,- ticket value, if the depature date is until December 31, 2020.  The reebooking must be made until August 31, 2020. You can register for the EUR 50,- voucher at You will be directed to a possibly non-accessible site. Take care. Be careful.https://austrian.flightvoucher.com
    .
Виж целия пост
# 10
И така, вече ми отмениха полета. Информираха ме с имейл, но като вляза в приложения линк  ми излизат общи текстове във връзка с короната и  за ребукване за други дати до края на 2021г. /което и досега го имаше като опция/.
Все си мисля, че при отменен полет би следвало да ни връщат и парите. Търсих, търсих къде на сайта е уредена отмяната на полет от страна на авиокомпанията, но явно тази информация е много добре скрита някъде. Някой да може да помогне?
Виж целия пост
# 11
И така, вече ми отмениха полета. Информираха ме с имейл, но като вляза в приложения линк  ми излизат общи текстове във връзка с короната и  за ребукване за други дати до края на 2021г. /което и досега го имаше като опция/.
Все си мисля, че при отменен полет би следвало да ни връщат и парите. Търсих, търсих къде на сайта е уредена отмяната на полет от страна на авиокомпанията, но явно тази информация е много добре скрита някъде. Някой да може да помогне?
Съветвам те да се обадиш на българския оператор. Доста бързо реагират и можеш да се свържеш с тях за разлика от немските телефони.
Сайта на Луфтханза е ужасен по принцип, не знам нарочно или случайно, а сега ако искат съвсем да омота някой им идва дюшеш.
На мен на двупосочен билет ми отмениха полета за връщане без абсолютно никаква опция в сайта какво да направя, за да се компенсирам за нереализирания си билет. По телефона в крайна сметка ми запазиха връщане за следващия ден в рамките на 5 минути и веднага изпратиха новата резервация на мейла. Важно е да се каже, че БГ телефона на Луфтханза работи само делнични дни.
За разлика от тях Wizz при анимация ти дават три опции какво да правиш с билета си и всичко това (о чудо!) през сайта!
Виж целия пост
# 12
Съветвам те да се обадиш на българския оператор. Доста бързо реагират и можеш да се свържеш с тях за разлика от немските телефони.
На кои телефони реагират бързо, че цял ден вися на линия и не мога да се свържа?
Аз звъня на 02 935 8210. Явно са много натоварени.

пп Свързах се, докато пишех. Но ще постна, за да потвърдя, че българските оператори са били по-ефикасни и в моя случай. Аз живея в Малта и с местните не можах изобщо да се свържа, а на летището работи "офис", който е отворен, само за да продава билети за пътуващи в рамките на деня.

Ако някой има нужда от информация за пътуване с животно, нека да ми пише.
Виж целия пост
# 13
След като ми отмениха полета и по съвет от тук се свързах с Бг оператора, за да заявя, че искам да ми възстановят парите, а не да ползвам полет за друга дата, вече парите са възстановени по сметката ми. Бяха ми казали да очаквам до 6м плащането, но го направиха в рамките на месец.
Сигурно е, че парите пак ще се похарчат за билети в Луфтханза догодина живот и здраве, но бяха супер коректни. Така се задържат клиентите.
Виж целия пост
# 14
Здравейте, не мога да се свържа с австрийските линии на българския им представител на посочения в интернет телефон. Някой имал ли е успех в тази дейност и на какъв телефон? Simple Smile
Благодаря!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия