СЕДМИ клас 2019/2020 - Четвърта изпитна седмична тема - (06.07 - 12.07)

  • 90 080
  • 2 082
# 1 920
Извинете и мен за въпроса, но къде точно се виждат списъците къде е прието детето. Сега в "Желания" виждам нашите желания и съответния бал. В "Календар" пише, че до 13.07 ще бъдат обявени списъците с приетите ученици. Как става това?

В профила на детето ще се появи Класиране и там ще пише в коя паралелка е класирано.
Виж целия пост
# 1 921
Извинете и мен за въпроса, но къде точно се виждат списъците къде е прието детето. Сега в "Желания" виждам нашите желания и съответния бал. В "Календар" пише, че до 13.07 ще бъдат обявени списъците с приетите ученици. Как става това?

Утре по някое време ще се появи секция "Класиране" и да ще бъде изписана паралелката, в която ученикът е класиран по първо желание. Списъци с приетите ученици се изпращат на директорите на училищата.
Виж целия пост
# 1 922
Не е задължително да е класиран по първо желание.
Виж целия пост
# 1 923
Не е задължително да е класиран по първо желание.

Да, точно така, коригирам се: исках да кажа на първо класиране.
Виж целия пост
# 1 924
По време на ДО, масово учителите възлагаха, не преподаваха. Учители бяхме ние - родители и роднини. Някои от нас пострадаха професионално, други - емоционално, трети - и в двете направления. Децата пострадаха най-много  - в образователен, социален и емоционален план. Но пък учителите си починаха, свършиха много лични ангажименти  и си взеха заплатите. Криворазбрана иновативна цивилизация.

И само да се допълня  - да, ДО спаси учебната година, макар и с платената от всички нас цена. ДО трябва да бъде изключение, само в извънредни ситуации, но не и пракрика.
Виж целия пост
# 1 925
Ох,утре по това време ще има вече новини, надявам се.
Аз не мисля да инвестирам в още един лаптоп засега, имаме 1 който каката ползва и два служебни. Ако малкият е изцяло на ДО евентуално тогава.
По-скоро си мисля, че ще имаме нужда от някой индивидуално да му помага с уроци, да идва вкъщи, да проверява домашни и т.н., тъй като изобщо няма да можем да помагаме с татко му.
Виж целия пост
# 1 926
Еми аз имах късмет, че седмокласникът по природа е много, много съвестен, прилежен и отговорен, а третокласникът има прекрасна учителка и че му разбирам още задачите и мога да помагам, ако се наложи.
Ама някак не е реалистично да помагам на големи деца, особено по математика, химия, физика, където материалът е над "общата култура" на обикновения човек.
Ами ако хлапето влезе в СМГ (например, не е сред желаните ни училища) очаква ли се почти сам да си усвои материала? Със зададени задачи просто. Силно се съмнявам всяка майка да може да помага по мат. Ами ЕГ? Да помагам по японски или немски? 
То ако така лесно се учеше език онлайн, всички щяхме да сме полиглоти, нямаше да има езикови училища и курсове.
Щрак и с вълшебна пръчка ДО ти налива в главата каквото си поиска! Мчи то било лесно, как не сме се сетили досега?

... а успоредно с "изолацията" хората си се мотаят по пазарите, редят се на опашки за документи, пътуват си на воля и какво ли още не. Ми да, то зарзаватът е по-важен от образованието!
Ей, как яхнах метлата... Rage
Виж целия пост
# 1 927
По-добре да не се настройваме срещу учителите. Всички плуваме в една лодка.
Учителка,която никак не се справи с онлайн обучението,връщаше дълги и подробни рецензии на щерката на домашните.  Други отговаряха по тъмно-21-22 часа,след изпратено домашно или проект. Постараха се.
Виж целия пост
# 1 928
С ДО и техниката се справихме , големият започваше в 7.30 в детската , наборът-в 8.30 в кухнята , баща им -9 в хола...аз-навсякъде( домакиня)...
По принуда всички станаха домошари.
Имам един въпрос : при подаването за второ класиране - какво е необходимо ? Обичам да съм подготвена предварително , а не да съм изненадана и допълнително ошашавена , но не успях да открия инфо.Това заявление ( след "печат" при желанията) , знам че е за първо класиране , но нали няма да трябва "на лист"? Благодаря и моля за извинение , ако съм пропуснала някъде подобна информация !
Виж целия пост
# 1 929
По-добре да не се настройваме срещу учителите. Всички плуваме в една лодка.
Учителка,която никак не се справи с онлайн обучението,връщаше дълги и подробни рецензии на щерката на домашните.  Други отговаряха по тъмно-21-22 часа,след изпратено домашно или проект. Постараха се.

Някои учители - да, постараха се. Права си. Други, повечето - не, възползваха се.
Виж целия пост
# 1 930
Аз мисля, че при големите ДО си е що-годе нормално и успешно. Имат си истински часове, просто са намалени, де факто учителите на големите ученици са си натоварени доста. Поне моя опит беше - 7 класника се оправя сам, преподават му, обясняват задачи, проверяват домашни, изпитват, дават проекти, почти реална обстановка, но малките :в 9 часа спускат един огромен списък със задачи, които да се свършат. В 10 се спуска такъв списък и за занималнята 😱, като си готов, ги предаваш. Моята дъщеря в 1 клас баща й се занимаваше и той го мързешв да изпраща снимки на решено то по  задачите на госпожата, само интерактивните листове даваше. Съответно на ден 4 ми се обадиха да искат да изпращам на имейла всичко, което детето пише, не можело без обратна връзка. Не, че някой се обади да обясни, ако има повтарящи се грешки. А най-възмутителното е при 2класничката ми, която е със СОП, та тя имаше От учителката задачи като другите, от занималнята (на която иначе не ходи) задачи, отделно от това от логопедката в училище, от психоложка та от ресурсната, от центъра за деца с увреждания, в който ходи. Другите родители се оплакаха от госпожите е училище и многото задачи, а аз трябваше да правя 3 пъти повече с дете, което е 5 пъти по-бавно от другите. И всички търсеха решените листове. Аз на 3 Седмица им теглих майните, де, но, да, това ни беше успешното ДО.
Виж целия пост
# 1 931
http://ruo-sofia-grad.com/%d0%bf%d1%8a%d1%80%d0%b2%d0%b8-%d0%b5% … 0%b5%d0%bd%d0%b8/

Допустимо е родителите, желаещи да подадат заявление за участие във втори етап на класиране, да го представят предварително попълнено и без присъствието на място на ученика.
На края на публикацията има линк към заявлението за второ класиране. Друго не ти трябва.
Виж целия пост
# 1 932
Това заявление ( след "печат" при желанията) , знам че е за първо класиране , но нали няма да трябва "на лист"? Благодаря и моля за извинение , ако съм пропуснала някъде подобна информация !
Ама трябва да го разпечатваме ли?
И аз май неразбрала ☺️
Виж целия пост
# 1 933
Аз по никакъв начин не съм срещу учителите, напротив! Нашите бяха перфектни! Но нищо не може да замени реалния контакт. Като не разбереш нещо, да питаш. Изключвам всякаква недобросъвестност от независимо коя страна (защото и част от децата се скатават, преписват и др). Просто самият формат не е оптимален. Да, за компромисен вариант върши някаква работа, но това не означава, че е ефективен колкото стандартния формат.
Виж целия пост
# 1 934
Учителката на малкото ми дете имаше целодневна заетост. Часовете си бяха абсолютно като реални - търсеше обратна връзка с всяко дете, проверяваше има ли нещо неусвоено.
Следобед пък се посвещаваше на това да им проверява домашните, връщаше коментар за всяко. Пишеха си и традиционни домашни, допълнително имаха и достатъчно дигитални ресурси за упражнения. Но класът е малък /десетина деца са/,  като в частно училище са и така се работи по-приятно и с възможност да обгрижиш всички. Но тя има и желание. Веднага се организира и вложи голямо сърце и усърдие. Бях сигурна, че ще се справи.
При големия не съм следила нещата, но той твърдеше, че уроците са - прочетете еди кой си урок и напишете домашно. При него и ДО, и извънредното положение като цяло се отразиха много зле. Той не е от децата, които общуват по много и с всички, но много си държи на приятелите и те истински му липсваха.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия