Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Татуси и пиърсинги по време на курс с Роакутан

  • 323
  • 4
Здравейте!Пия роакутан вече от 2 месеца и 1 седмица. Смятам да си правя татус и пиърсинг зимата ,но сигурно ще пия още този препарат и тогава.Въпросът ми е опасно ли е да си правя татус и пиърсинг докато пия това лекарството ?Защото нали  кожата става по-чувствителна, изтънява се и се притеснявам да не си отворя беля.Ако знаете нещо по тази тема моля ви пишете ми!
Виж целия пост
# 1
Роакутан прави кожата доста суха и това може да навреди на качеството на татусите.Отделно акнетичната кожа (предполагам лекувате акне) според мен изобщо не е за татуировки поради по-лесно запушване на порите.
Виж целия пост
# 2
Моето акне винаги е било много леко ,но поради непрофесионален козметик стана инфекция заради ,което в момента съм в това положение да пия този препарат.Баща ми също е имал акне и има татус и с години татуса си е в отлично състояние.
Виж целия пост
# 3
Според мен изчакай да мине цялото лечение с препарата и едва след това прави татуса Hands V
Виж целия пост
# 4
Добре ,благодаря!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия