Имам поглед над случващото се в други училища - формално, замазано ДО...
Нашите (9-ти кл.) ги скъсаха от писмени изпитвания, тестове, устни изпитвания на включени камери, презентации. Не съм убедена, че присъствените часове биха били оползотворени по по-добър начин. Сега, за да докажат учителите, че преподават, изпращат разширени планове на уроците - достатъчни за заучаване на взетото. Математичката прави писмени изпити за време, в което и най-малкото разсейване (търсене на помощ от приятел), ще скъси изтичащите лимитирани минути. Децата се разбунтуваха, искаха ново класно, но получиха бонус - незачитане на грешки при пресмятането, ако ходът на мислене е бил правилен.
При добра връзка родител-дете липсата на електроннен дневник не е пречка.
Не твърдя, че няма нужда от осъвременяване и най-вече централизирана организация.
Но нека не прехвърляме всички проблеми с друг източник към училището.
Честит празник на всички! С надежда за нова, по-добра година!