Проблеми с А1

  • 1 036
  • 8
Този месец на 26 изтича договора ни към А1 (телевизия и интернет) , бяхме ходили края на миналия месец да видим какво трябва да направим за да го прекратим и ни казаха на 26 .10 да отидем и подпишем , че прекратяваме .Днес отидохме и ни казаха ,че не може да го прекратим така трябвало месец преди датата да подадем декларация че се отказваме и сега трябва и следващия месец да платим абонаментния план + неустойки която варирала до 200 лв. като от тези 200лв.  ще си приспаднат картата и устройството ..Та въпроса ми е някой имал ли е такъв случай и как е постъпил , трябвало е да ни кажат предния път но не са го направили защото не бил влезнали месец Септември това беше отг. Днес на дамата в офиса.Аз съм много против тази измислена неустойка предположение че никой не ни е уведомил за тази въпросна декларация .Моля дайте ми идея какво да правим, благодаря много.
Виж целия пост
# 1
За какво е тази неустойка? Прочетете си договора добре, там пише как се прекратява. Щом изтича би трябвало да продължи автоматично месец за месец при непромоционален абонамент и да можете да го спрете по всяко време без никакви неустойки. Само с предизвестие. И какво значи - ще си приспаднат картата и устройството? Няма ли да ги връщате?
Виж целия пост
# 2
Вече няма неустойки, приеха нови положения и договорът след изтичане на срока не се подновява автоматично за нов срок, а става безсрочен. Нормално е да изчакате още месец, но не и да плащате неустойка. Прочетете договора, а и в нета потърсете казуси.
Виж целия пост
# 3
За какво е тази неустойка? Прочетете си договора добре, там пише как се прекратява. Щом изтича би трябвало да продължи автоматично месец за месец при непромоционален абонамент и да можете да го спрете по всяко време без никакви неустойки. Само с предизвестие. И какво значи - ще си приспаднат картата и устройството? Няма ли да ги връщате?
Ще ги връщаме сумата на устройството и картата приспадат от 200лв. И останалото ще е за неустойката...но довечера като се прибера ще прочета отново подробно договора
Виж целия пост
# 4
Минахме през всичко това.
Даже подадохме писмено заявление, че искаме да прекратим договора, имахме и копие от него, подписано от служител в офис на А1, но даже и това не помогна. Оказа се, че въпросният служител така и не го е въвел в системата,  а следващия месец отричаше, че подписът е негов.
Задължително подайте писмено заявление за отказ от услугата и не си тръгвайте, преди да получите разпечатка с входящ номер и дата, доказващи, че заявлението е въведено в базата данни на А1, не разчитайте на думи и обещания. Когато връщате оборудването, изискайте задължително приемо-предавателен протокол за това, което връщате. Никакви неустойки не дължите - договорът ви е трансформиран в безсрочен, с право да го прекратите с едномесечно предизвестие.
Желая успех!
Виж целия пост
# 5
Минахме през всичко това.
Даже подадохме писмено заявление, че искаме да прекратим договора, имахме и копие от него, подписано от служител в офис на А1, но даже и това не помогна. Оказа се, че въпросният служител така и не го е въвел в системата,  а следващия месец отричаше, че подписът е негов.
Задължително подайте писмено заявление за отказ от услугата и не си тръгвайте, преди да получите разпечатка с входящ номер и дата, доказващи, че заявлението е въведено в базата данни на А1, не разчитайте на думи и обещания. Когато връщате оборудването, изискайте задължително приемо-предавателен протокол за това, което връщате. Никакви неустойки не дължите - договорът ви е трансформиран в безсрочен, с право да го прекратите с едномесечно предизвестие.
Желая успех!
писменото заявление може да го подадем след изтеклия договор нали защото днес изтича  , точно днес е крайния ни срок за договора
Виж целия пост
# 6
Договорът ви изтича и се заменя автоматично с безсрочен - поне доколкото аз знам, така се процедира, щом не сте заявили писмено преди месец, че го прекратявате.
Цялата работа е да ви изнудят да платите още някоя и друга месечна такса. След като не сте подали писмено заявление преди месец - вече договорът ви е трансформиран в безсрочен и те могат да  ви баламосват още и още, за да плащате за още месеци - колкото повече, толкова по-добре за тях, това им е идеята.
Ние се отървахме с една месечна такса след края на двугодишния договор и празнувахме успех. Simple Smile
Просто не губете време - действайте.
Виж целия пост
# 7
Договорът ви изтича и се заменя автоматично с безсрочен - поне доколкото аз знам, така се процедира, щом не сте заявили писмено преди месец, че го прекратявате.
Цялата работа е да ви изнудят да платите още някоя и друга месечна такса. След като не сте подали писмено заявление преди месец - вече договорът ви е трансформиран в безсрочен и те могат да  ви баламосват още и още, за да плащате за още месеци - колкото повече, толкова по-добре за тях, това им е идеята.
Ние се отървахме с една месечна такса след края на двугодишния договор и празнувахме успех. Simple Smile
Просто не губете време - действайте.
Благодаря много , определено няма да губя време
Виж целия пост
# 8
А1 са най -некоректни и измамни .Август 2022 си поръчах пакет интернет и телевизия.Чаках 40дни да се сетят да ми кажат че  за района  нямало техническа възможност.Когато се отказах от договора ме глобиха неустойка 180 лв защото през това време телевизията била активна!Е как да ползваш услугата като нямаш линия? Не препоръчвам на никой тая компания .ПЪЛНИ ИЗМАМНИЦИ!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия