Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Противозачатъчни

  • 369
  • 9
Здравейте, искам да задам няколко въпроса на жените, които са използвали противозачатъчни.
Вредни ли са?
Как се отразяват на организма? Забелязват ли се някакви физически и емоционални промени?
Как се отразяват на менструацията?
Надявам се да получа полезни комемтари без хейт. Благодаря!
Виж целия пост
# 1
С каква цел искаш да ги пиеш?
Предписват се от лекар , след съответните изследвания.
Пиех 2 години Ясмин, качих 2 килограма , главно задържана вода. Сега вече 10 месеца не ги пия, нямам проблем с цикъла, дори нямам ПМС и болки както преди.
Виж целия пост
# 2
Пия "Ясмин", дори не ги усещам. Нямам никакви физически и емоционални промени, менструацията ми е по часовник. Като цяло не мога да посоча минуси.
Виж целия пост
# 3
Благодаря ви, момичета. Искам да ги пия с цел контрацепция.
Виж целия пост
# 4
Консултация с лекар задължително. Не си предписвай сама хормонални препарати.
Виж целия пост
# 5
Пила съм 10 години противозачатъчни. Никога не са ми пускали изследвания, за да ми изпишат. Явно хормоналния ми статус е изписан на челото. Както и да е. Има ниско и високо дозирани. При мен ниско дозираните правеха пробивно кървене. Освен това с годините от хапчетата започнаха да ми избиват петна по лицето.  След като ги спрях се изчистиха. Не съм имала други странични ефекти, не съм напълнявала. Като цяло бях доволна докато ги приемах.
Менструацията стана по слаба, акнето изчезва (нпрмално, защото организмът не произвежда хормони, а ги внася отвън), окосмяването намалява. Това при мен. При други може да е различно.
Виж целия пост
# 6
Подуване на гърдите, задържане на вода, спад в либидото. С едни от хапчеатат имах мигренно силно главоболие, постоянни гъбички.
Не бих си ги причинила отново.
Виж целия пост
# 7
Пия Ясмин от няколко месеца и нямам проблеми. Единственото, което малко ме дразнеше първия месец, беше, че имах зацапване почти всеки ден докато не ми дойде първия цикъл и след това нямах повече, но в листовката пише, че е нормално да се случи подобно нещо докато организма свикне с хапчетата. Иначе съм качила няколко килограма, но не го отдавам на хапчетата, а на неактивния ми начин на живот. Не би трябвало да качиш килограми от тях. Консултирай се с лекар за вида хапчета, които да взимаш, защото е различно за различните хора. Спад в либидото не съм имала, цикълът ми идва винаги 2-3 дни след като съм изпила всичките 21 хапчета, много по-малко е самото течение и е по-безболезнено от преди. Да речем преди се чувствах като парцал първите 2 даже 3 дни, а сега ми е леко дискомфортно само първия ден и после започва да намалява бързо.
Виж целия пост
# 8
А пушите ли? Изписаха ми Логест и днес ми беше първото хапче.
Виж целия пост
# 9
Моето мнение е от доста крайните, но пък е хубаво човек да си има едно на ум!. Знам, че рядко противозачатъчните водят до сериозни проблеми, но при мен доведоха. Години наред ме тъпкаха с какви ли не, заради нередовен цикъл и СПКЯ. Е, оказа се, че само ми съсипваха надбъбречната жлеза. Пиех Диане 35, Ясмин, Хлое, Джаз (все от един тип са).  Според мен не са шега работа и по-добре без тях Simple Smile

п.п разбира се, доста мои прителки нямаха моя горчив опит Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия