Неприета заявка за върнато оборудване от Виваком

  • 1 842
  • 24
Здравейте, имаме сериозен проблем с Виваком! Моля ако има и мама юрист да се включи по темата! Свекърва ми, която беше абонат на Виваком почина март месец тази година. Няколко дни след това съпругът ми отиде да прекрати договора й с мобилния оператор. При прекратяването при изрично зададен въпрос на служителката от негова страна дали трябва да им върнем нещо тя отговори не, това е всичко, само като излезе фактурата за настоящия месец ще ви се обадим да заплатите сумата. Съответно оставихме телефон за връзка. Обаждане така и не получихме. В един момент отивайки до празния апартамент, в който вече не живее никой виждаме писмо, че ще ни съдят, защото им дължим около 50 лв. Обадихме се, за да попитаме защо не сме получили обаждане, а директно такова писмо и служителката ни се извини и каза, че при нея не е постъпила информация, че клиентът им е починал. В рамките на близките седмици нямахме възможност да посетим офис на Виваком. Преди няколко дни съседи ни казаха, че има ново писмо и в него сумата е над 300 лв, защото не сме им върнали оборудване. След като взехме оборудването и отидохме в магазин на Виваком, за да го върнем служителят ни каза, че може и да не ни приспаднат сумата, защото сме го върнали след като са минали 6 месеца. Днес отидохме до магазина, за да проверим и той ни отговори, че сумата не ни е приспадната по горепосочената причина. Съответно смятам да подадем жалба, защото първо не сме получили обаждане, а писма на адрес на покойник и второ не сме подписвали договор и не сме били уведомени по никакъв начин за въпросният срок. Моля, ако някой е имал подобен проблем да се включи!
Виж целия пост
# 1
Какво е записано в документа за прекратяване на договора?
Виж целия пост
# 2
Такъв не ни беше предоставен. Подадохме заявление, което е стандартно и толкова. Може би трябва да си изискаме такъв документ.
Виж целия пост
# 3
Такъв не ни беше предоставен. Подадохме заявление, което е стандартно и толкова. Може би трябва да си изискаме такъв документ.

Как доказвате прекратяването ( копие от завлението имате ли)?
Виж целия пост
# 4
Имаме екземпляр от заявлението, но за мен това е хвърчащо листче - няма имена на служителят, който го е приел, няма подпис, няма входящ номер. Информацията е аз едикой си в качеството си на наследник на едикого си заявявам желание да прекратят договорите по услугите на този телефон и тази телевизия. Прилагам смъртен акт и удостоверение за наследници с номера....
Виж целия пост
# 5
А днес служителят отказа да ни даде писмено, че отказват приспадането на сумата, тъй като това било вътрешно фирмена комуникация.
Виж целия пост
# 6
Какво оборудване търсят и защо не може да го върнете сега? Имали ли сте предизвестие за него? Т. е, разбирам, че сте подали заявление, но те си мълчат
 ( типично в техен стил). Ако не платите, ще прехвърлят “задълженията” към фирми за вземания, за да ви тормозят. И до тук да се стигне, не им се връзвайте. Какво стана  със задължението по последната фактура? Платихте ли я? Добре е да имате и договора, при който е предоставено оборудването. И защо не може да го върнете сега, а искат да се плати?
Виж целия пост
# 7
Ами ние им го върнахме преди няколко дни. Имаме и приемо-предавателен протокол. Но понеже сме го върнали видиш ли по-късно от 6 месеца след прекратяването на договора, нищо, че сме си го върнали трябва да си го платим. Не сме платили последната фактура, защото те ни казват цялата сума. Утре ще пробваме в друг клон да ви дали можем да си я платим само нея.
Виж целия пост
# 8
С Виваком и останалите оператори, комуникация само в писмен вид! Пуснете писменна жалба! Може да напишете и входирате в някой офис, а може и през сайта. Аз пусках и на двете места, миналата година. Съответно получавах и различни отговори, но все пак получих и правилният отговор.
Виж целия пост
# 9
Е, аз друго се замислих - договорът е сключен с починалата и тя е взела техниката, нали така? Как ще съдят вас? И то за 50 - 300 лв... Дело с наследници ще им излезе 3х толкова.
Виж целия пост
# 10
Няма как да ви искат пари за нещо, което сте им върнали. Нито да го причисляват към последната фактура. Не, че не съм изненадана от Виваком и подобни. Пари за оборудването ли искат или неустойка за забава за връщането им, плюс фактурата.
Пишете им, с копие до всички възможни институции.
Виж целия пост
# 11
Е, аз друго се замислих - договорът е сключен с починалата и тя е взела техниката, нали така? Как ще съдят вас? И то за 50 - 300 лв... Дело с наследници ще им излезе 3х толкова.
И аз това питам. Кого всъщност искат да съдят? Починалата или вас? Ако е за вас, уведомили ли са вас на вашия адрес или са "уведомили" починалата на нейния адрес?
Виж целия пост
# 12
И аз това си мисля всъщност писмото, че ще съдят е към починалата ми свекърва. Днес ще пускам жалба до тях, до КЗП и ако трябва ще стигна до омбудсман. Но ако разделят сумите тази от последната фактура за потреблението ще я платим. А дали искат пари за оборудването или неустойка за забава не е много ясно. Писмено отказаха да ни предоставят каквото и да било устно служителят каза, че отказват да приспаднат сумата за оборудването, защото сме го върнали по-късно от 6 месеца 🙄
Виж целия пост
# 13
И аз това си мисля всъщност писмото, че ще съдят е към починалата ми свекърва.  🙄
Когато мама почина, отидох да й закрия банковата сметка със смъртен акт и удостоверение за наследник.  Онази мома в банката ми каза да съм отидела след 10 дена там, щото имала да получавам някакви 2 лева и стотинки. Казвам й, не мога да дойда, защото живея в чужбина и си заминавам след няколко дни. Дайте да ви подпиша документ,  че съм ги взела  а вие пийте едно кафе с тях. Момата ми се издърви, че не можело така и нямало да се закрие сметката, щели да се натрупат такси за обслужване и тя да е длъжница. Обясних й кротко,  но ясно и високо така че да ме чуят и други хора и служители,  че аз съм им дошла на крака да оправя този въпрос, а ако банката в нейно лице не иска да направи необходимото, да отиде да си търси таксите от майка ми на гробището.  Много бързо се одобриха моя вариант и закриха сметката.
Виж целия пост
# 14
И аз това си мисля всъщност писмото, че ще съдят е към починалата ми свекърва.  🙄
Когато мама почина, отидох да й закрия банковата сметка със смъртен акт и удостоверение за наследник.  Онази мома в банката ми каза да съм отидела след 10 дена там, щото имала да получавам някакви 2 лева и стотинки. Казвам й, не мога да дойда, защото живея в чужбина и си заминавам след няколко дни. Дайте да ви подпиша документ,  че съм ги взела  а вие пийте едно кафе с тях. Момата ми се издърви, че не можело така и нямало да се закрие сметката, щели да се натрупат такси за обслужване и тя да е длъжница. Обясних й кротко,  но ясно и високо така че да ме чуят и други хора и служители,  че аз съм им дошла на крака да оправя този въпрос, а ако банката в нейно лице не иска да направи необходимото, да отиде да си търси таксите от майка ми на гробището.  Много бързо се одобриха моя вариант и закриха сметката.
О, да. И това го минахме. В нашия случай понеже ММ има сестра трябваше и двамата да отидат да си разделят по няколко стотинки. Та ходихме на следващия месец.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия