Може ли комисията за защита на потребителя да окаже съдействие за проблем със Спиди?

  • 5 059
  • 38
Не можах да намеря отговор на проблема си и затова пускам нова тема?Краят на ноември изпратих със Спиди колет до Париж на дъщеря ми.Пристигайки там партньора на Спиди ,DPD изпраща имейл ,че на другият ден ще и бъде доставен колета.Тя си взема почивен ден и цял ден чака ,но колет не идва.Сутринта получава извинителен имейл ,че не са успели да го доставят ,защото са много натоварени.Определят нова дата за доставка ,тя пак цял ден ги чака ,но пратка пак няма доставена.Изчаква ги няколко дни и им звъннала.Те и казали ,че колета вече не може да се вземе ,защото се приготвял да бъде върнат в България,но можела да звънни до Спиди и те да звъннели на тях да спрат връщането на колета.Звънях цял ден на Спиди ,но никой не ми вдигна само казаха ,че ще ме потърсят на този номер ,но това не стана.Ходих в офиса ,но  там ми казаха ,че нямали такава практика и не могат да ми помогнат.Днес получих имейл ,че колета е пристигнал в България и мога да отида да си го взема ,но дължа 50 лв .Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и има ли смисъл да се обръщам към комисията за защита на потребителя.И дали те се занимават с проблеми с куриери?
Виж целия пост
# 1
Явно проблемът със Спиди е сериозен.. Във "Фейсбук" са ги погнали стотици ядосани клиенти, които чакат пратки. Аз самата също чакам нещо, поръчано на 4 декември.

Разбирам ситуацията - празници, пандемия, рестрикции, лудница, но друг водещ куриер успява да се справи и да не бави пратки, въпреки всичко изброено.

Няма да подавам оплакване, защото пратката не ми е чаак толкова спешна, не е за подарък, не ми пречи да почакам, а и в сайта си Спиди коректно са предупредили, че ще има бавене. 

Вероятно са някакви вътрешни проблеми с персонала. 

Честно казано за първи път ми се случва да чакам толкова.

Ще следя темата.  Пиши за резултата от жалбата. В правото си поне да опиташ. Успех!
Виж целия пост
# 2
Изобщо не съм доволна от Спиди, дори когато става въпрос за пратки в рамките на държавата.

Моите случки с тях не са нещо особено, но се подразних на новите им практики.

Случай 1: при поръчка от сайт, давам адрес на офиса ми. Заради GDPR, не са ми написали името отвън на пакета, не помня имаше ли мобилния телефон. Изпратиха ми СМС след 21 часа на предишния ден, че на следващия ще го донесат. Чакам някой да се обади, никой не звъни и идва да ми каже офис мениджърката ни, че има пакет за мен и защо не съм си била дала името?! А детайлите за поръчката бяха ВЪТРЕ в пакета. Поръчката ми беше платена от фирмата ни, понеже не знаеха какво е това и до кого изобщо е. Съответно след това офис мениджърката го беше отворила и така беше видяла вътре написано името ми. Ами това по GDPR ли е?

Случай 2: поръчвам книги от едно издателство и те явно работят само със Спиди, няма опция за офис и поръчвам на домашен адрес. Минават 2-3 дни и получавам СМС в 23 часа вечерта, че на следващия ден сутринта ще дойдат, а аз имам важно излизане и не мога да седя да ги чакам. Използвах линка за пренасочване до офис, но се питам: ако си бях легнала към 22-22.30, кога щях да видя този СМС по нощите и да успея да пренасоча пратката?

Въпросният друг куриер много го харесвам, изпращат ми имейл като вземат поръчката, като поръчката е пристигнала в София/офис, до който съм поръчала и т.н. После още един имейл, че вече е там пакета, пък накрая и СМС пускат.

Има ли опция за оплакване към самите Спиди? Помня, че имаха само национален телефон и не можехма да се свържем с локални офиси рли един друг проблем с тях. Опитайте и в комисията, Спиди станаха безобразни.
Виж целия пост
# 3
Били ли сте в положение например да очаквате колет от чужбина както в моя случай. Той да е напуснал страната си на произход на 12ти този месец... И да няма данни до ден днешен да е на територията на България... Все едно е е изпарил... За български пощи говоря
Виж целия пост
# 4
Със Спиди и аз съм имала ужасни преживявания - бавене на поръчки и не появяващи се куриери в уречения ден. Трябва да има много висша сила да поръчам нещо по тях, или се отказвам, или от мястото, ня което поръчвам питам дали е възможно да се прати с друг куриер - реално за тях е все тая, след като аз си поемам доставката, единствено се занимават с товарителници.
По въпроса на авторката - пробвай, нищо не губиш. Пиши на КЗП, опиши подробно с детайли какво се е случило.
Виж целия пост
# 5
ООО, Български пощи съм ги отписала отдавна за каквито и да е услуги! Може би е по-евтино, но не си заслужава разправии и нерви. И отворени пратки и писма съм имала, и счупени вещи съм установявала вкъщи, че е имало вътре, и записи за пари съм чакала с дни, като се е оказвало, че са върнати и пак тичане по институции, за да ги пратят отново.. А в нашия клон преди години работеше една ужасна жена, която те караше да се чувстваш натрапник, че си дошъл да вземеш каквото и да е. Пишеха по тетрадки, а вече отдавна бяха навлезли навсякъде компютри.
Виж целия пост
# 6
ООО, Български пощи съм ги отписала отдавна за каквито и да е услуги! Може би е по-евтино, но не си заслужава разправии и нерви. И отворени пратки и писма съм имала, и счупени вещи съм установявала вкъщи, че е имало вътре, и записи за пари съм чакала с дни, като се е оказвало, че са върнати и пак тичане по институции, за да ги пратят отново.. А в нашия клон преди години работеше една ужасна жена, която те караше да се чувстваш натрапник, че си дошъл да вземеш каквото и да е. Пишеха по тетрадки, а вече отдавна бяха навлезли навсякъде компютри.


Силно се надявам да е вид забавяне, а не кражба.. Просто проблеми сме нямали до сега, но това което се случва е супер странно и не знам какво да си мисля
Виж целия пост
# 7
Eden, преди изобщо да разбера, че имат активен линк в смс-а, чаках 3 дни да получа пратка, която уж ми потвърдиха с въпросния смс. После им звъннах и ме уведомиха, че те чакали аз да им потвърдя адрес или да пренасоча към офис. Трябвало да им дам обратна връзка задължително. А в условията за доставка ясно пишеше, че е до адрес.
Другата спомената фирма пък ми потвърди доставка в 11 сутринта, а куриерът дойде в 22, когато бях решила, че са отложили за другия ден и се бях изкъпала, приготвяйки се за лягане. Излизах по пижама и с хавлия на главата.
Виж целия пост
# 8
В твое право е да се обърнеш към съответната истанция и да ги съзираш. Редно е всеки от нас така да постъпва,за да внимават повече фирмите.
Виж целия пост
# 9
Fever Ray, на мен една бивша колежка ми каза за линка, понеже тя също чака Спиди няколко дни, а те решиха да дойдат в събота, когато ние не работим. И добре че го знам от нея това. Сигурна съм, че преди изпращаха линк за проследяване на пратката и можеше от сайта да се променя адрес или до офис. Сега нищо не изпращат, освен тези СМСи след 21 часа.

Другата фирма винаги я ползвам до офис, а ако е до адрес, винаги пособочвам нещо като: в делничен ден между 10 и 17 часа.

Преди години имах проблем с Български пощи точно с колет от чужбина, но беше огромно забавяне и ходех да проверявам всяка седмица дали е пристигнал, че така и не ми дойде известие от пощите за получен пакет.
Виж целия пост
# 10
Трябва да се обърнете не към КЗП, а към Комисия за регулиране на съобщенията.
Виж целия пост
# 11
В случая проблемът е с компанията във Франция. Те защо не са доставили колиета? Дъщеря ви два дни ги е чакала и накрая са го върнали в България без да го доставят. Дъщеря ви трябва да сезира органите за защита на потребителите във Франция.
Виж целия пост
# 12
Да проблема изглежда ,че е във Франция ,но DPD и Спиди са едно цяло.  Като отидох в офиса на Спиди,DPD   бяха казали ,че ако от Спиди им звъннат те ще спрат връщането на колета,но те ми казаха ,че нищо не можели да направят и нямали такава практика.Звънях и два пъти на телефона им ,но никой не ми вдига ,само казват на запис ,че ще ме потърсят на този номер .
Виж целия пост
# 13
Били ли сте в положение например да очаквате колет от чужбина както в моя случай. Той да е напуснал страната си на произход на 12ти този месец... И да няма данни до ден днешен да е на територията на България... Все едно е е изпарил... За български пощи говоря
Явно е с проследяване/тракинг номер.
Ще се появи информация когато влезе на територията на България. Нормално е по празниците да има забавяне. Пратка с тракинг номер не ми се е губила от български пощи досега.

Fever Ray, на мен една бивша колежка ми каза за линка, понеже тя също чака Спиди няколко дни, а те решиха да дойдат в събота, когато ние не работим. И добре че го знам от нея това. Сигурна съм, че преди изпращаха линк за проследяване на пратката и можеше от сайта да се променя адрес или до офис. Сега нищо не изпращат, освен тези СМСи след 21 часа.
На мен винаги ми пращат съобщения по вайбър с линк за пратката.
Виж целия пост
# 14
Аз също звънях миналата седмица на телефоните им, заради пратка. Звънях около 9:30 сутринта, оставих номера за обратна връзка, е, обадиха ми сe в 6 вечерта. Вече нямаше смисъл.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия