Предлагам да изчакате да започнат присъствени занятия и тогава да поговорите пак.
Постове като тези за "непосилно високото ниво", "къртовски труд и лишения", "за единици" и т.н. са въображаеми представи на хора, които са ЧУВАЛИ нещо за СМГ в последните години, когато куцо и сакато се натиска за там с цената на курсове от втори клас, и не адресират проблема на авторката и нейното дете по никакъв начин.
Разбира се, допускам да има и други проблеми, но те вероятно са второстепенни - иначе майката щеше да се замисли още в осми клас по тези въпроси, а не чак година и половина след старта на обучението в МГ.
Завършила съм МГ в областен град, като принадлежа към най-големия набор деца в историята на България, т.е. и конкуренцията е била по-голяма. Оценки между 2 и 4 по математика не бяха рядкост изобщо. Бих казала, че отличниците по математика бяха пряко сили 30% от класа, а състезателите на национално ниво - далеч по-малко. Не е било повод за фрустрации - всичките ми съученици с посредствени оценки завършиха висше образование и станаха прилични граждани. Аз завърших с 6.00 и не съм се занимавала и един ден след това с математика.
Подозирам, че консултация с психолог ще бъде по-полезна в момента от резки движения за смяна на училището.