Въпрос за хибридите

  • 20 212
  • 72
# 30
Става. Лично впечатления от БМВ-то нямам, но това, което съм чувал не е много ласкаво. Тойотата, бива.
Разхода на дълъг път се ядва, но има разлика лято/зима, естествено. В града е доста добре. Но трябва да се изгради стил на каране, за да е оптимално всичко и далеч не задължително да е пенсионерски, както някой спомена. Simple Smile
Виж целия пост
# 31
И ние се оглеждаме за кола и събирайки информация се спряхме на Volvo, лично аз ако си купувам електрическа кола бих си взел без да се замислям Volvo XC40 по спецификация му дават 400 км с едно зареждане https://www.electricvehiclespecs.com/specifications/volvo/xc40/ и 300 да изминава с едно зареждане добре дошло, гледам в Варна има няколко електрически Volkswagen и си ги карат хората и те са доста симпатични
Виж целия пост
# 32
И аз да пиша за фолкфаген (плъг ин хибрид), закупен в гаранция от Германия ( беше на 2 г тогава). А батериите му са с 8 г гаранция.
При 2000км пробег от Холандия до България (без да е зареждан по път на станция) даде разхд на бензин 3,5 л
В България трябваше да си се самозарежда, но принципно го зареждаме в с кабел в контакт.

Да се допиша.
Ако около вас има безплатна зарядна станция , си е супер далавера. Няколко месеца се возим почти безплатно.

Забележката ми към автомобила е, че като му включиш климатика и разхода на батерията се стопява по- бързо ( двойно по-бързо)
Виж целия пост
# 33
В момента в България няма изградена мрежа за зареждане. В София има само 5 станции. Поне така се водят. Не знам колко работят реално и колко са удобни за зареждане.
Виж целия пост
# 34
Хибридите според мен са преходна технология, слагат им лоши батерии които бързо се скапват но когато ги продават минават за хибриди и обират лаврите и държавните субсидии после да му мисли собственика, и после почваш пак смени на масла и ходене по бензиностанции и дишаш отровата.
Истината е ЧИСТ електромобил. Няма обслужвания, а в София поне има над 70 зарядни станции вече включително 2 на Тесла на най-добите места в моловете.
Виж целия пост
# 35
Хибридите според мен са преходна технология, слагат им лоши батерии които бързо се скапват но когато ги продават минават за хибриди и обират лаврите и държавните субсидии после да му мисли собственика, и после почваш пак смени на масла и ходене по бензиностанции и дишаш отровата.
Истината е ЧИСТ електромобил. Няма обслужвания, а в София поне има над 70 зарядни станции вече включително 2 на Тесла на най-добите места в моловете.

Чист автомобил няма. Това е истината.
Който иска електричка, трябва му и гараж. Желателно с трифазен ток. Аз лично не се виждам да вися по МОЛ-ове, за да си зареждам колата.
Хибрида хич не е лошо нещо. Ако имах 80 хилядарки свободни, веднага щях да скоча в един Приус плъгин.
Виж целия пост
# 36
Хибридите според мен са преходна технология, слагат им лоши батерии които бързо се скапват но когато ги продават минават за хибриди и обират лаврите и държавните субсидии после да му мисли собственика, и после почваш пак смени на масла и ходене по бензиностанции и дишаш отровата.
Истината е ЧИСТ електромобил. Няма обслужвания, а в София поне има над 70 зарядни станции вече включително 2 на Тесла на най-добите места в моловете.

Чист, чист, ама:
- Не можеш да отидеш до морето с него. А ако си пуснеш климатика пробегът може да спадне и 50%. А и да стигнеш не се знае дали има къде да заредиш за на обратно.
- Зарежда се дълго у дома, а навън има пренебрежим брой зарядни станции. И пак е дълго зареждането, макар по-кратко.
- За сега са много скъпи.

За момента плъг-ин хибрид е по-добра опция, ако си имаш гараж със зарядна станция. Нощем си зареждаш, денем си караш на ток в града, а като тръгнеш за морето минаваш на бензин.
Друг вариант е малка градска чиста електричка (пак трябва да имаш къде да си я зареждаш по цяла нощ), а за море и екскурзия вземаш под наем бензинова.
Виж целия пост
# 37
Може ли списък с тези 70 зарядни станции? Защото аз намерих 5. 😁
Виж целия пост
# 38
И колко са 70 за София? На практика е нищо, все едно ги няма.
Виж целия пост
# 39
В моето село с 4000 души население има 4 обществени безплатни, фирмите, които оперират тук имат поне по 2 и всички с ел. коли си имат домашни.

Иначе чиста ел. кола - вие луди ли сте? Виждали ли сте снимки на мина за литий в Китай? Мините за литий са открити мини, той не е дълбоко в земята. Копаят го с едни огромни багери, с права лопата. Заради необходимата мощност са само с ел. мотори. Обикновено се захранват директно от 14 кВолта напрежение преместваеми мрежи. Електропровода следва машината. Тока в Китай се произвежда 75% от въглищни тец - сяра в атмосферата на корем.
"Чистите" ел. коли са поредната голяма търговска измама.
Виж целия пост
# 40
По принцип е така, но все пак замърсяването поне се изнася от градовете. Пак е нещо.
Виж целия пост
# 41
Кое село това? В България?
Вече нещо съвсем по пързалката ни пусна!
И пак питам - зарядни станции в София?
Виж целия пост
# 42
Извинявам се. В София не съм ходил от 5 години. Мойто село е на друг континент.
Черна станция - атмосферното замърсяване не се ограничава в рамките на градовете. Сярата от китайските тецове предизвиква киселинни дъждове в северна америка.
Виж целия пост
# 43
Извинявам се. В София не съм ходил от 5 години. Мойто село е на друг континент.
Черна станция - атмосферното замърсяване не се ограничава в рамките на градовете. Сярата от китайските тецове предизвиква киселинни дъждове в северна америка.

Така е. Ама все пак не е същото, иначе нямаше да ходим на курорт на чист въздух, нали?  Wink
Има си пикове на мястото на замърсяването и затова е по-добре тези места да не са в градовете. То и замърсяването от Чернобил достигна целия свят, ама къде е най-високо - на мястото на замърсяването.
Виж целия пост
# 44
Почти съм готова да се откажа 😃

Добре, ще попитам така - дайте мнения за Тойота C-HR и BMW i3 - хибрид

Уточнявам - минавам 100 - 120 км. всеки ден

Тойота C-HR - без да се замисляш !!!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия