За мобилния оператор БОБ

  • 5 901
  • 46
Аз съм абонат на БОБ от 6-7 години и нямам оплаквания. Но от А1 упорито се опитват да ме убедят, че този оператор се закрива, още миналото лято ми казаха в един офис "до нова година ще е БОБ, после край". Е,...ето, че вече дойде пролетта на следващата година, нищо не е закрито. Една приятелка, която също беше на БОБ, скоро е преподписала с А1, защото също са я прилъгали. А просто врътката е, че от А1 те карат да преподпишеш нов договор, защото конкретният служител ще си вземе процентчето. Те имат изгода при всяко преподписване.
Но е нечестно и некоректно да се ЛЪЖЕ, че закриват даден оператор, само и само да те накарат да преподпишеш договор.  Просто няма нови услуги, съответно и нови абонати. Тези при заварено положение могат да си останат на БОБ.  Ако сте техни абонати какъв е вашият случай?

Аз съм на 13.80 лв месечна такса, 4500 МБ интернет ,150 мин. към мобилни и 150 мин. към стационарни телефони.

И от А1 упорито се опитват да ме убедят, че е "по-изгодно" да съм на 16 лв такса с 3000 МБ интернет, хаха. Повече пари с по-малко интернет.... хитреци
Виж целия пост
# 1
Боб не е оператор, а търговска марка на А1, която не се предлага от 2019 г. за нови абонати.
Виж целия пост
# 2
БОБ си е оператор и съществува много отпреди да се появи А1.  Това, че МТЕЛ купиха Blizoo, Bob, Мегалан и т.н. впоследствие, е друг въпрос. Ако не помните, имаше отделни магазини на Боб. (Едни с черни табелки и бели букви Bob) Аз лично съм си плащал сметките в магазини на БОБ. После ги премахнаха, сега може да се плаща в магазини на А1 или онлайн, аз си плащам сметката само през сайта.

Австрийският БОБ продължава да се развива https://www.bob.at/ Предлагат нови и нови планове.  При нас всичко беше оставено нарочно на самотек, да се разпадне и да изчезне. Съвсем умишлено
Виж целия пост
# 3
няма как да е бил мобилен оператор, защото няма издадени разрешения, не са му предоставени честоти, номера и т.н. /броят се на пръстите на едната ръка/.
цитираните други оператори нямат общо с гласовата мобилна услуга.

Виж целия пост
# 4
БОБ си е оператор и съществува много отпреди да се появи А1.  Това, че МТЕЛ купиха Blizoo, Bob, Мегалан и т.н. впоследствие, е друг въпрос. Ако не помните, имаше отделни магазини на Боб. (Едни с черни табелки и бели букви Bob) Аз лично съм си плащал сметките в магазини на БОБ. После ги премахнаха, сега може да се плаща в магазини на А1 или онлайн, аз си плащам сметката само през сайта.

Австрийският БОБ продължава да се развива https://www.bob.at/ Предлагат нови и нови планове.  При нас всичко беше оставено нарочно на самотек, да се разпадне и да изчезне. Съвсем умишлено
Не се излагай, Мтел има от 1994 г.😂 Боб беше търговска марка на същите, която вече не искат да поддържат. По някое време ще трябва да помислиш за нов оператор.
Виж целия пост
# 5
Няма да споря. Аз съм от първите абонати и помня какво беше, отделна марка, с отделни цени и условия, отделен код и т.н. И без договор, без обвързване
Виж целия пост
# 6
като не си наясно, по-добре наистина да не спориш. точно с това се занимавам, та много добре знам за какво иде реч.
Виж целия пост
# 7
Не ползвам телефони, или много рядко  е.Глуха съм ,да не питате пък сега.
М-тел съм на 4.90 таксана домашен , Боб без такса, при условие да има редовно плащане, ако няма 6 месеца движение ще го спрат. Пращам СМС-и и като съм в болница или на път ми служи.За сега не са го спрели, по 11ст съм плащала ,  или пратя за болно дете в месеца веднъж.
Но въпросът май  е друг ,за интернет  и големи разговори.
Виж целия пост
# 8
2,90 на месец с 100 минути към всички. За едно дете, е достатъчно да звънне на родителите си, те да прекъснат и върнат обаждане. Първо беше на едното, след това го наследи втори номер. До когато може, след това - сбогом.
Виж целия пост
# 9
От години съм с Теленор, още от времето, когато бяха Глобул.
Сегашната ми такса е малко висока-22,99, но
Имам напълно неограничени разговори със всички номера в България (освен 0700)
Имам 10 гига интернет, плюс 8,6 гига в роуминг и 200мин. към международни номера. Смятам, че цената е справедлива. Ако искам мога да не свалям телефона от ухото си денонощно.
200 мин. са напълно достатъчни да се чувам няколко пъти седмично с чужбина. Ако се наложи да пътувам, имам роуминг в Европа, не ми се налага да търся да купувам карти. Отделно, обаждането от номера ми в чужбина към български номера е също безплатно.
Все някога А1 ще спрат поддръжката на БОБ-номерата.
Виж целия пост
# 10
Имам два телефона на
ВОВ със символична такса около 4 лв. за двата Grinning, обаждаха ми се преди нова година с разни предложения,  не ги огря. Нищо не могат да направят, нямаме договор не могат да ме накарат нищо да преподпиша, да се оправят ще карам така докато може.
Виж целия пост
# 11
като не си наясно, по-добре наистина да не спориш. точно с това се занимавам, та много добре знам за какво иде реч.

"като не си наясно", хаха... И какво като с това се занимаваш? Никой не отрича, че от самото начало ползват мрежата на "Мобилтел" ЕАД. Фактът е, че имат отделен бранд, отделен сайт, отделни тарифи, отделна ценова политика, имаха и отделни магазини. Това, че сами се затриха и ги поеха Мтел/А1 е друг въпрос.
Виж целия пост
# 12
Bob никога не е бил оператор. Само ще оставя това за да го прочете внимателно.
М-Тел обяви нов бранд само за мобилни разговори - BOB
Виж целия пост
# 13
haha, имам карта на 2лв/мес и няма да я спирам квот ще да става Grinning
Виж целия пост
# 14
Факт е, че БОБ няма собствена мрежа, ползва клетките и инфраструктурата на А1
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия