За мобилния оператор БОБ

  • 5 878
  • 46
# 30
Чисто са прекарани  от А1 с такива абонати като мен, ама това за сметка на другите номера, ако щат Blush
Докато A1 не решат друго. Wink С 30 дни предизвестие и всички абонати на Bob са в историята, ако щат.
[/quote]

И какво предизвестие, абонатите на боб нямат договор.
Виж целия пост
# 31
И никога не са имали в интерес на истината. Това беше хубавото на БОБ. Кой взел, взел.
Виж целия пост
# 32
Чисто са прекарани  от А1 с такива абонати като мен, ама това за сметка на другите номера, ако щат Blush
Докато A1 не решат друго. Wink С 30 дни предизвестие и всички абонати на Bob са в историята, ако щат.

И какво предизвестие, абонатите на боб нямат договор.
[/quote] какво значи нямат договор? Аз имам.
Виж целия пост
# 33
Чисто са прекарани  от А1 с такива абонати като мен, ама това за сметка на другите номера, ако щат Blush
Докато A1 не решат друго. Wink С 30 дни предизвестие и всички абонати на Bob са в историята, ако щат.

И какво предизвестие, абонатите на боб нямат договор.
Нямаш договор, но плащаш задължителна месечна такса. Close Естествено, че имаш договор. Това, че не помниш какво си подписвала, не означава, че нямаш договор.
Виж целия пост
# 34
Да не забравяме, че  не е задължително един договор да е писмен. достатъчно е със закупуването на карта да приемеш общите условия и т.н. общите условия са си договор.
Виж целия пост
# 35
Договорът важи за един месец. Основното, което помня (когато го подписвах преди сто години) беше, че тук поне няма обвързване за 24 месеца и мога по всяко време да се откажа.
Виж целия пост
# 36
Договорът важи за един месец. Основното, което помня (когато го подписвах преди сто години) беше, че тук поне няма обвързване за 24 месеца и мога по всяко време да се откажа.
Договорът е безсрочен, а не за един месец.
Виж целия пост
# 37
Той може да се прекъсне всеки един месец. Помня, че просто първия месец трябваше да мине и после може да го разтрогнеш когато искаш. Аз сигурно 10 години ще направя с този БОБ
Виж целия пост
# 38
Договора е безсрочен с 1 месец предизвестие от страна на клиента. За това сега драпат да преподписваме 2 годишни с А 1.
Виж целия пост
# 39
Договора е безсрочен с 1 месец предизвестие от страна на клиента
Не само клиента! По договора има две страни и едната е А1. Която също с едномесечно предизвестие може да го прекрати
Виж целия пост
# 40
Пиша за моя договор от преди  близо 10 + години.
Периодично ми звънят от А1 с изкусителни предложения /3 пъти по-скъпи/ . Казвам им, че съм  на гости в чужбина - ама те и там можело да ми изпратят с куриер договор и апарат. Като им спомена, че съм за 6 месеца в Диарбекир, Сухуми, Батуми или подобно и ме забравят. Сметките си ги плащам през ел. банкиране, не влизам в офис.
Виж целия пост
# 41
Не са поискали, не са го пректили...
Виж целия пост
# 42
Преди 7 години ,не знам как попаднах на един договор, плащам изговореното само,  а не говоря, не ми е нужен, та 11 ст за някой смс ,сега май 22 ми вземат.Пращам показания на водата всеки месец да запазя номера.
Единствено условие да има сума, ако 6 месеца няма движение се закрива. Понеже не ползвам телефони ,го държа, за път, болница, да имам номера  и телефона у мен при нужда. Ако го закрият ,да са живи и  здрави. Но има и такава тарифа ,имаше.
Виж целия пост
# 43
Здравейте, 
Всички в къщи сме на Боб. Онзи ден получих смс, че от 8 ноември,  ще бъда прехвърлена към А1 автоматично.  Никой друг от двата други номера не е получил все още такъв смс. Ясно ми е, че в даден момент ще спрат Боб, нали 2019 излезе информация, че започват постепенно спиране.
Виж целия пост
# 44
Отдавна са ми казали ,че няма боб, минава към А1. Няма промени с плана , а до кога , ще видим.
 Аз съм на един особен план ,само изговореното плащам, с условие, че ако 6 месеца няма движение се спира този план, и  като не говоря ,някой смс ползвам да има движение, и пускам на деца в нужда по левче, за сега няма проблем.
 Държа мобилния като не съм в къщи при нужда да имам  под ръка за връзка.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия