Изтича договор на А1

  • 5 089
  • 33
Здравейте, днес са се обадили на моя съпруг от А1, за да му съобщят, че договора за мобилен телефон му изтича. Незнам как е проведен разговора, но са му казали, че ще получи по пощата новия договор. Няма да подписваме новия договор т.е. ще върнем документите.Той не иска да го подновява, понеже ще се прехвърляме на Теленор. Въпроса ми е какво трябва да направя, понеже сме в малък град и нямаме офис на А1, няма къде да отида да попитам.
Виж целия пост
# 1
зависи дали искате да си пренесете номера в теленор или да получите нов.
Виж целия пост
# 2
Предпочитам да запазя номер, съгласна съм и на предплатена да мина, но да закрия договора с А 1
Виж целия пост
# 3
значи тогава отиваш при Теленор и подаваш заявление за пренасяне на номера. важното е да го съобразиш със срока на изтичане на договора ти, кога изтича?
Виж целия пост
# 4
Без да се занимавам с А1 и договора ми е да е изтекъл? Правилно ли разбрах.
Виж целия пост
# 5
да, без да се занимаваш с тях, но е важно кога ти изтича договора.
Виж целия пост
# 6
Ще изчакам да изтече, ако не мога да намеря стария договор. Щом днес са се обаждали, значи предстои да изтече скоро.
Виж целия пост
# 7
след изтичане на срока, договорът става безсрочен и се прекратява с едномесечно предизвестие. за това обаче не трябва да ходиш до А1 и да се разправяш с тях. трябва да отидеш до теленор, да подадеш заявление и те ще движат процеса. те ще ти обяснят.
Виж целия пост
# 8
Последният месец от договора може да се прехвърлите при друг оператор.
Аз така направих декември - от Теленор се прехвърлих при А1 и запазих номера си.
Виж целия пост
# 9
Само да кажа, че от телекомите лъжат като разпрани по телефона, само и само да подпишат нов договор. Мен са се мъчили да ме убеждават, че безсрочният ми от три години договор съвсем скоро изтича и затова ми пращат нов.
Откажете пратката, когато дойде куриерът, без подпис договорът е невалиден.
И още един съвет, месец след прехвърлянето проверете отново дали имате някакви задължения към А1.
Виж целия пост
# 10
Да, много умело те завъртат, аз не се подвеждам, но моя мъж  е един мекушав Simple Smile подвел се. Незнам по какъв начин мога да разбера до кога е договора, тоз оператор неиска да разговаря с мен, иска с титуляра и....Sad
Виж целия пост
# 11
Ще изчакам да изтече, ако не мога да намеря стария договор. Щом днес са се обаждали, значи предстои да изтече скоро.
На мен ми изтича ноември пък ми се обадиха преди 2 седмици да го подновявам. Така че това, че се обаждат нищо не значи. Питах ги кога изтича, отговориха ми: “Ами не можем да Ви кажем, на щом се обаждаме значи сте в период на преподписване”... и добре, че си погледнах в акаунта на сайта и видях, че изтича ноември...
Виж целия пост
# 12
Не чакайте да изтече договора. Преди това отидете в Теленор и те ще ви обяснят всичко. Моя позната наскоро прехвърля така номер на друг оператор.
Виж целия пост
# 13
При пренасяне на номер договорът със стария оператор се прекратява по реда, предвиден в него и ОУ. Това означава, че ако договорът е срочен и не се спази предвидения срок, ще се дължи неустойка. Месец преди изтичане е ок.
Виж целия пост
# 14
Днес ще отида до теленор, не успях да направя регистрация в сайта на А1

Току що ми позволи да си довърша регистрацията на сайта, това ми пише:

A1 ONE 14
Изтекъл на дата:
01.10.2020
Статус:
Активен
Сума по последна фактура (без ДДС):
не включва задължения към трети страни

значи нямам договор
Виж целия пост
# 15
Пише активен статус, така че имате договор, според мен.
Виж целия пост
# 16
Да не би като изтече договора и ако не е подновен да е нещо като без срок.
Виж целия пост
# 17
Да не би като изтече договора и ако не е подновен да е нещо като без срок.
Това е.
Виж целия пост
# 18
Те си го написаха назад хората, четете.

след изтичане на срока, договорът става безсрочен и се прекратява с едномесечно предизвестие.
Виж целия пост
# 19
Безсрочният договор се прекратява без предизвестие, срочният - с едномесечно. Последния месец на изтичащия договор може да се направи прехвърляне към друг оператор без предизвестие или главоболия. Новия оператор го прави по служебен път. Играно на 1.12.2020г.
Другият вариант е месец преди края на договора, ама точно 1 месец да подадете заявление, че няма да го продължите.
Виж целия пост
# 20
Безсрочен е в момента договорът на съпруга ви. Интересно ми е - колко такса плаща, след датата, на която е изтекъл - повече, същата....
Виж целия пост
# 21
Безсрочният договор се прекратява без предизвестие, срочният - с едномесечно.

Абсолютно невярно, не подвеждайте хората.
Виж целия пост
# 22
Тъй като скоро преподписах при А1 с договор изпратен по куриер, да знаете че това че съпруга ви се е съгласил на преподписване не е нещо страшно. Съвсем спокойно можете да си го получите договора БЕЗ да го подписвате, да си го прочетете и имате срок 1 седмица АКО ви хареса новото предложение (след като сравните с това което ви предлага Теленор) да подпишете договора и да го пратите на А1 - има си указан адрес. Или просто да го изхвърлите. Също така дори и да се подпише имате срок пък от 2 седмици да се откажете от него. Дори в изпратените документи има формуляр за отказ който да им изпратите. Казвам го това защото много хора се притесняват като дойде куриер, не четат и подписват.
А за преноса - отива се при новия оператор, заявява се номера за пренос и до няколко дни ще ви кажат става ли преноса или не.
Виж целия пост
# 23
teta75 Цената не се е променила след изтичане на договора, затова помислих, че може би не е изтекъл. В петък ходихме до Теленор, ще сменяме оператора, а и номера ще се води на мое име и да не му досаждат с оферти Simple Smile Сега чакам оператор на Теленор да се обади когато активират картата.
Виж целия пост
# 24
Как беше номера на А1 Лоялни клиенти?
Тези дни ми изтича договора и таксата май остава, но доста привилегии отпадат (не помня как се казва планът)...
Има ли шанс да го подновят при същите условия. Плащам 18лв с 10ГБ поне и неограничени... миналия месец на *88 ми предложиха за 26лв...
От 16г съм на Мтел.
Виж целия пост
# 25
Прочети си договора. Ние как да знаем какво пише, кой план си подписал, какво става след изтичането му и т.н.
Виж целия пост
# 26
Орязват го само, но остава на 18.
Виж целия пост
# 27
Ами решавай кое ти е с предимство - малка такса или повече минути и мегабайти.

За мен лично малката такса е предимство. Няма да преподпиша за МБ допълнително никога, защото денем и вкъщи си ползвам стационарен интернет, и минутите ми стигат, и мегабайтите също.

Ти си знаеш кое те устройва.

За същите условия след изтичане на договор само съм чувала градски легенди, че се случва. Но не са ми предлагали, не че не съм опитвала. Доколкото знам, ги предлагат само на големи бизнес клиенти, не на дребни клиенти като мен и теб.

Успех!
Виж целия пост
# 28
Обаждате се на *88, свързвате се с оператор и казвате че ви изтича договора но искате да останете на същите условия, те щще съобщят където трябва и ще ви се обади човек до 2 дни. Каквото и да ви предлагат не се съгласявате освен ако не е това което искате. Ако като ви се обадят не са съгласни да ви оставят на същите условия започнете да разпитвате какво става ако не преподпишете. И най-накрая споменете "значи договора ми става безсрочен, ами аз мога да го пренеса тогава, добре мерси ще проуча опциите и при другите мобилни оператори...." Стават по-разбрани по този начин.....
Виж целия пост
# 29
Това отдавна не върви. Още преди три години ги заплашвах че ще ида при друг, ама тц...не клекнаха.
Виж целия пост
# 30
Зависи от служителя на който се попадне, и моментната ситуация между трите оператора. Преди седмица ми отказаха преподписване на план на който аз желая в магазин. Пуснах поръчка през електронния им магзин - след 2 дни я отказаха, писах им на официалния мейл на А1 - без реакция, писах си с човек в чата им на сайта - овъртат, накрая писах и на фейсбук страницата им, поискаха допълнителна информация и препратиха сигнала към цитирам "специално звено" (викам си какво е това специално звено звучи ми нещо като за мокри поръчки), след като установиха че съм подал множество сигнали...... След 1 ден ми се обади много учтива служителка на която ОТНОВО трябваше да обясня какво искам, тя каза че ще проучи случая и на следващия ден звънна за да ми каже че няма птговор защо колегите ѝ са ми отказали първоначално и тя ще изпрати договора. Подписах го и сега съм на това което искам. Просто първия на който попаднеш като откаже (поради незнание, или че не е на кеф или просто не сте му симпатичен) другите веднага ви отсвирват но с упорство накрая ви свързват с това "специализирано звено" а там явно имат по-високи правомощия а и не са заинтересувани като колегите им от магазините да сте на по-висока такса за да си изпълнят таргетите.
Виж целия пост
# 31
Днес пак звънях и пак попаднах на същата... случайност или...?
Пак същите неща, да си отида в офис и да го пуснели ако могат...
А от Централата докато го обработели щяло да ми изтече плана и отстъпките падали Joy - след това не можело да се възстановят (за  ГБти и минути иде реч).
Утре е последен ден.
Не мога да си спомня вътрешния номер към Лоялни клиенти.  Тези на 1ва линия явно нямат таргет да задържат клиент.
Виж целия пост
# 32
Пробвайте с кратък номер 1894. Безплатен е. Свързва директно с електронния магазин, различно е от *88. Иначе е късно вече да пишете мейли и т.нат.
Виж целия пост
# 33
И на мен ми се обаждат почти всяка година настоятелни служители на А1 по телефона да преподписвам договори.
Предишния път даже ме изнудваха, че едва ли не съм длъжна да приема предложението им, защото съм била ползвала някаква промоционална цена на пакет и като изтечал срока, щели да върнат старата по-висока цена. Хванах се на тая въдица и предподписах точно с договор по куриер. Даже и фамилното ми име след брака преди няколко години още не са сменили иначе.
Сега от няколко дни ме притесняват пак от А1 с нови оферти, а искам да мина към Виваком.
Договорът ми изтича на 25.08 т.г. Значи на 25.07 трябва да отида във Виваком направо, така ли?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия