Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Прекратяване на договор с а1

  • 1 318
  • 32
Добър ден на всички.
Имам прекратен договор с А1.
При прекратяване един месец след изтичане на договора с предизвестие. Тоест на 20 - ти Март пуснах предизвестие да м
е спрът! Днес е 21 Април и съм спряна.
Ама така спряна, че нямам обхват, нямам номер, абсолютно нищо.
Писах им рано сутринта за закуска още със ставане от сън.
Начало : МАРТ месец преди години в техен магазин /офис подписвам договор, който много ми е изгоден.
20 лв с неограничени минути за разговор. Другото не ме интересува и даже им казах да махнат тикчето, че няма да ги ползвам тия неща. Те ми ги оставиха в плана. Такъв бил плана. Добре. Харесвах си плана и много си го искам и до днес.
Месеци по-късно отивам да си плащам сметката. Явно някой е добавил нещо и тя скочи е около 10 лв нагоре. Питам в офиса им защо?!  Те ми викат трябва да преподпишете договора иначе ще плащате по 30 лв за същата услуга. Ама моя договор не беше изтекъл. Излъга ме. Добави още щуротии от негова страна и аз плащах много повече от 30 лв. месечно.
Тази година отивам отново и казвам договора на този НЕЖЕЛАН от Мен план изтича. Искам си предходния за 20 лв.
Не може да ви го върнем, но имаме промоция 50%отстъпка при закупуване на телефон самсунг от наш обект. Да ви предложа телефонче. Да ви вдигна плана с още 2 лв. Нямате ли 2 лв госпожо?!
Кипнаха ми нервите и веднага пуснах едномесечно предизвестие за РАЗВОД с тях!
Да, ама не!!!!
Хвана ме корона вирус на 10.04., заключиха ме вкъщи да си почивам на вилата. Тук няма техен офис, нито аз мога да излизам навън.
Днес съм без телефон. Без връзка със света. Нямам обхват. Нямам връзка с РЗИ, с шефове, никой не може да ми се обади и да пукна не мога да звънна на съседите дет се вика. А оная служителка ми вика след прекратяване на договор с а1 ще минете на ваучери и ще трябва всеки месец да си купувате ваучер.
Пълна лъжа!.
При прекратяване на договора с тях те спират всякакъв контакт със света и нямате обхват, нямате входящи и изходящи и каквото и да било повиквания. В банките съм с тоя номер, където и да отида съм регистрирана с този телефонен номер. Нито минах на ваучер, нито ми оставиха шанс! Сега съм с домашен интернет от друг кабелен оператор. Ще пиша на А1 да видим какво ще стане. Но да знаете, че ако попаднете в моята ситуация да си имате още една сим карта под ръка, че те режат всичко! А аз какво ще правя без телефон не знам.
Виж целия пост
# 1
Вие сте поискали да прекратите договора, те са направили точно това, какъв е проблемът?
Виж целия пост
# 2
Вие сте поискали да прекратите договора, те са направили точно това, какъв е проблемът?
Вие сте поискали да прекратите договора, те са направили точно това, какъв е проблемът?
Проблема е, че СЛУЖИТЕЛИТЕ на А1 лъжат. Защо ми казва, че ще мина на ваучер. Тази карта за нищо не става. Няма обхват. Умряла е. Да ме бяха предупредили да си взема още една карта за да ми звънят на другата. Сега като ме търсят и не ме намират.
Виж целия пост
# 3
А вие какво очаквахте като прекратявате договор ?
Виж целия пост
# 4
Сключихте ли договор за ваучер?

Искали сте да се разведете, развели сте се. Полуразведени и полубременни няма.
Виж целия пост
# 5
Не сме подписали договор за ваучер. Не мога да изляза и да отида до там. Знам, че ако сте в моята ситуация друга песен ще запеете.
Виж целия пост
# 6
А вие какво очаквахте като прекратявате договор ?

А ВИЕ какво очаквахте?! След като служител ви каже, че ще минете на ваучер какво може да очаквате?!  Безплатна лъжа.
Виж целия пост
# 7
Искали сте да прекратите един договор – прекратили сте го.
Не сте подписали нов – нямате нова услуга.
Не знам защо очаквате нещо по-различно.

Виж целия пост
# 8
Не сме подписали договор за ваучер. Не мога да изляза и да отида до там. Знам, че ако сте в моята ситуация друга песен ще запеете.

Била съм в такава ситуация , всичко се случи много бързо по телефона ,но с Теленор . Не разбирам защо пишете ,вместо да се обадите .
Виж целия пост
# 9
Не сме подписали договор за ваучер. Не мога да изляза и да отида до там. Знам, че ако сте в моята ситуация друга песен ще запеете.

Била съм в такава ситуация , всичко се случи много бързо по телефона ,но с Теленор . Не разбирам защо пишете ,вместо да се обадите .
ха ха ха ха ха с какво да се обадя? С коя сим карта? Нали това пиша и се ядосвам, че нямам връзка със света. Пише ми само спешни обаждания и до там.
Виж целия пост
# 10
Не е обяснила коректно служителката. Настоящият договор се приключва, номера се закрива и трябва да се сключи нов договор с нов телефонен номер.
Виж целия пост
# 11
Може да се свържете по интернет с тях. На сайта им са изписани контактите.
Виж целия пост
# 12
При преминаване на ваучер не си запазваш номера. Само в обратния случай май може да се запази.
Поне при другите мобилни оператори е така.
Ако си искала да си запазиш номера, трябвало е да сключиш нов договор или да си прехвърлиш номера при друг оператор.
Виж целия пост
# 13
Не е обяснила коректно служителката. Настоящият договор се приключва, номера се закрива и трябва да се сключи нов договор с нов телефонен номер.
Благодаря, че единствено Вие прочетохте написаното! Има шанс да се разберем.
Виж целия пост
# 14
Искали сте да прекратите един договор – прекратили сте го.
Не сте подписали нов – нямате нова услуга.
Не знам защо очаквате нещо по-различно.


Защото много лъжете за това. Ще преминете на ваучер бля бля бля... Не ми каза, че няма да става за нищо тази сим карта да си закупя нова за да ме намерят. А като бях на предходен план, защо не ме върнаха на него. Искам си предходния план. Подведена и излъгана два пъти. Не ви е срам!
Договора ви изтекъл.
Ще минете на ваучер след прекратяване на договор с А1....
Да ще мина аз... Ще мина...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия