Щом детето има интерес по БЕЛ заложете на това, но и много методично тренирайте по Мат.
Моят опит показва, че трябва да се упражняват всички типове задачи, за да не се забравят.
Тогавашната му учителка по Мат ме бе посъветвала да ходи да състезания/изпити, за да претъпва.
При другото ми дете, проблемът е БЕЛ, намерихме слабите страни и се научи да си проверява тези места.
Другото полезно на тренирането на формата е да се научат да си разпределят времето.
Имайки го детето, знам какво е да не чува Мат ... решава, старае се (с неудоволствие) и след известен период е почти бяло петно - трябва на ново да си спомня кое как, а е трудно да е на педал по Мат постоянно при положение, че има други интереси.
5-7 клас бе в група, от средата на 8 клас работи с ч. учител, сега 11клас, когато Мат е съвсем извън интереса, пак има уговорка с учителя да се чуят при нужда "само 2 ч. Мат, не се оплаквам".
Съученик на голямото ми дете е в хуманитарната паралелка на 125СУ и родителите бяха много доволни. Информацията ми е обаче от преди 3 г., надявам се да са все още доволни.