Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Изпускали ли сте си нервите?

  • 4 481
  • 64
Много мислих днес и реших да пусна тема .
А тя е именно затова дали понякога си изпускате нервите но не един срещу друг .
А по скоро по тел. докато разговаряте с било то оператор ,куриери или  кур.фирми и каквото се сетите ?
Скоро ми се случи за което съжалявам .
Случката беше именно заради това ,че ме държаха мн време на тел.а въпроса ми беше кратък и ясен .
Нужно беше да говоря с няколко човека и да казвам едно и също .
И лошото беше че малко нагрубих .
Та се притеснявам да не ми заведат дело (разговорите се записват) .
Виж целия пост
# 1
Скрит текст:
Много мислих днес и реших да пусна тема .
А тя е именно затова дали понякога си изпускате нервите но не един срещу друг .
А по скоро по тел. докато разговаряте с било то оператор ,куриери или  кур.фирми и каквото се сетите ?
Скрит текст:
Скоро ми се случи за което съжалявам .
Случката беше именно заради това ,че ме държаха мн време на тел.а въпроса ми беше кратък и ясен .
Нужно беше да говоря с няколко човека и да казвам едно и също .
И лошото беше че малко нагрубих .
Та се притеснявам да не ми заведат дело (разговорите се записват) .
С такива не съм.

Май повече те притеснява, не че си нагрубила някого, а че може да те "хванат".
Виж целия пост
# 2
Хубаво си се усетила и си даваш равносметка, което значи, че ще корегираш поведението си след време, но без да се терзаеш излишно. На всеки се е случвало да се разгневи, дори на най-спокойния човек, въпросът е да се осъзнаеш и да се видиш обективно отстрани. Има хора, които ще ти кажат друго - мачкай, не търпи, всички са нагли, заслужават лошо отношение... Въпрос на себеусещане е, има хора, които не се чувстват зле когато са груби, има и такива като теб, които се замислят. Дръж се така с хората, че ти да се чувстваш добре от комуникацията ви и отношенията ви. Не се опитвай да угаждаш на някого или да се нагаждаш, а бъди по-добрата половина от себе си.
Виж целия пост
# 3
Да груба съм понякога, но винаги е абсолютно заслужено.
Била съм груба към куриер на Спиди, който използва това, че ми доставя пратки често и сме в добри отношения , за да ми каже , че ми оставил пратката в близкия офис - да ходя да си я взема от там, защото днес имал много доставки. Бързо му припомних, че съм платила до адрес, а не до офис и желая да получа услугата за която плащам. Мъъъъъ. И изведнъж 10 мин по-късно я носи. Ако мине номера.
Груба съм когато е минал срока за връщане на пари по сметка след връщане на даден артикул. Има си срокове.
Груба съм като цяло когато виждам , че отсещната страна не и пука за мен като клиент и съм просто поредната дето им се оплаква или иска нещо. На скоро бях груба с Емаг , които не могат да ми дадат ясен отговор кога ще доставят поръчаното, в куриер ли е, пътува ли , товарителница нещо ! "Ми чакайте ". И колко да чакам като мина повече от седмица ? Дирекно им казах, че след като не могат да отговорият на елементарни въпроси или да ме свържат с някой който може или да канселирам поръчката си. Съжалявам, но понякога просто не става по любезния начин.
Виж целия пост
# 4
T.e.ако разговорите не се записваха всичко щеше да е точно, така ли?
Виж целия пост
# 5
Била съм груба поради грубо отсрещно поведение или брутални грешки от страна на служители.
Никога няма да забравя как един льольо от туристическа агенция почти ни провали почивка в чужбина. Беше объркал датите и хотелът ни вече беше запълнен. В прав текст му казах, че е малоумник. Същият дори вечерта преди заминаването ни дойде до вкъщи, за да ни предаде новите ваучери и да ни върне пари.

Никой няма да те съди, ако заради това се притесняваш.
Виж целия пост
# 6
Доколкото разбирам, си се афектирала, защото не са те обслужили адекватно и са те прехвърляли от един на друг служител многократно. Че защо да завеждат дело? Тяхното обслужване не е било на ниво, за да те изкарат от нерви.
Виж целия пост
# 7
Разбира се че не .
Просто така го написах .
Възпитана съм и не си позволявам груби думи .
Но се изнервих че "ще ви свържа с колеги "
И това ми го казват 4 "колеги".
Възможно ли е да ми заведат дело ,?
Как мислите
Виж целия пост
# 8
Спокойно, няма да те арестуват 😃
Виж целия пост
# 9
Няма да се занимават да завеждат дело, те не са били оперативни в обслужването. Ако все така размотават хората, сигурно клиентите доста често си изпускат нервите. А и ти можеш да се оплачеш от лошо обслужване.
Виж целия пост
# 10
Работата е там, че и тези, които се обаждат с разни оферти са ужасно нахални и не разбират от "не". Дразнят невероятно много, направо в един момент се чудиш дали наистина вярват, че си чак толкова тъп, колкото мислят, за да ги търпиш. В началото ми беше жал за тях, но от един момент нататък вече хич не ми беше жал и след второто учтиво отказване от моя страна следва трето, което вече е с по-твърд тон. Не грубост, а много твърдо "приятен ден". Но пак не спират, да му се не види! Не ме интересува как ги инструктират.
Виж целия пост
# 11
Гласно не, но негласно ми се е искало да пускам и крещя като каруцар. От ДСК се бяха издънили доста, но не ми бяха виновни хората от телефонното им обслужване. Сигурна съм, че и те тогава искаха да напсуват служителите от клона.
Виж целия пост
# 12
Естествено, че съм си изпускала нервите.
Дажени Милуто го отнася понякога.
Но се извинявам винаги, когато не съм права, и като цяло съм сдържана и любезна винаги.
Не крещя аз. Имам леден, режещ тон, който не търпи възражения..)
Виж целия пост
# 13
Възможно ли е да ми заведат дело ,?
Как мислите
Зависи какво си казала.
Ясно е, че тук не би споделила, но пък и щом се притесняваш явно имаш причина.
За изнервен и повишен тон няма да те съдят, но за заплахи или унижаващи реплики може и да си помислят.
Виж целия пост
# 14
Изпуска Ла съм си нервите след като съм започнала с добро, но не е станало. Последното, за което се сещам е случка с А1 Rolling Eyes Подписвам договор за интерактивна телевизия, пускат ни нормална (не я знам каква е, без спиране и превъртане). Звъня им аз да разбера какво става и те ми обясняват, че в нашия район нямало такава опция, защото няма такива кабели. Накарах момичето да ми каже къде в сайта я има тази информация и след като минахме през целия сайт ѝ се извиних за това, което предстои и нахраних А1 яката работа.
Не се чувствам виновна, нея лично не съм я обиждала. Тя е там като представител на фирмата и, поварвайте ми, свикнали са. Аз също съм била на подобна позиция и съм отнасяла не по-малко от 5 псувни на ден и к'во от това, шапката ми се накриви с 3 градуса и половина.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия