Изпускали ли сте си нервите?

  • 4 779
  • 64
# 15
Разбира се че не .
Просто така го написах .
Възпитана съм и не си позволявам груби думи .
Но се изнервих че "ще ви свържа с колеги "
И това ми го казват 4 "колеги".
Възможно ли е да ми заведат дело ,?
Как мислите


Няма как да ти заведат дело или нещо подобно. Но ти би могла да подадеш оплакване към КЗП примерно за некомпетентно обслужване. Работила съм в такъв тип среда и ми е ясно за какво става въпрос. За дългогодишния ми опит не съм видяла от страна на обслужването да подадат дело или оплакване. Така, че спокойно, за такова нехайство и лошо обслужване единствено тях да ги подведат под отговорност. (че не са обслужили клиента както трябва)
Виж целия пост
# 16
Да, изпускала съм си нервите, когато си плащам за дадена услуга и не получавам съответното качество, отношение и прочее. Търся си правата навсякъде.
Тук не ми се е случвало, хората винаги са крайно любезни. Но в България хората масово си траят и се оставят да им се качват на главата. Пример- сядам да обядвам в заведение. Поръчвам си нещо на скара, не помня какво беше. Да оставим, че поръчката се забави супер много и закъснях. Идва сервитьорът и ми тупва два въглена! Изгоряло до неузнаваемост. Като ми кипна ги направих на сол. Питам го- би ли го ял това? Той вика- не. Казвам- хайде сега ги откарай на хотвача и го питай дали той би ги ял. Връща се и ми разправя, че готвачът бил казал, че би ги ял. Моля?! Виках управител- нямало го. В това време хората от друготе маси, станали свидетели, започнаха и те да изразяват критика към качеството на храната и обслужването. Защо си мълчат? Защо не си търсят правата и за какво си дават парите?
Грубото отношение от разни лелки по институциите пък е пословично.
И не само. Навсякъде е пълно с грубияни и киселяци.
Виж целия пост
# 17
Грубото отношение от разни лелки по институциите пък е пословично.

Ох, ето това е най-болната ми тема !
Най-много съм се карала с парпортна служба на МВР. Ей там вече беше скандал с децибели.
Исках да си сменя всички документи и да си изкарам нов поспорт след като загубих стария.
Глобена съм  60 паунда в посолството в Лондон където съобщих за това. Написаха ми протокол, наложиха глобата платих си на място  и т.н. Казаха ми още тогава да си пазя бележките за да не ме таксуват отново.
И тази дама на гишето за документи в БГ настоява да наложи още една глоба-  "Само 20лв ще Ви глобя от мен да мине" ми казва. Моля? Документите са в ръцете и ! Грижливо и показвам и оригинала и и оставям дори копия. И тя продължава да ми спори и да настоява , че нищо не съм разбирала и едва ли не съм тъпа. Защо питам аз ме глобявате за втори път? Отговор : Ми няма къде да кликна в системата , че вече сте глобена. Или плащате или не мога да предвижа документите ви ! Намери много бързо къде да кликне като си изпуснах нервите.
Виж целия пост
# 18
Единственият човек на рази планета, който може да ме изкара извън нерви, е мъжът ми. И дъщерята.
В институции замлъквам и си тръгвам. Kill them with kindness.
Виж целия пост
# 19
Еми не трябва да си мълчите. Те затова се чувстват недосегаеми.
Вярно, че има и нервни и избухливи клиенти, но в крайна сметка ако получаваш нормално отношение отсреща, защо трябва да се държиш нагло и да скапеш нечий ден, щот си киселяк и не ти се работи?
Виж целия пост
# 20
Възможно ли е да ми заведат дело ,?
Как мислите
И кой ще ти заведе дело? Разговорите се записват, за да се следи и подобрява качеството на обслужването на клиентите, а не да те съдят после. Понякога стават грешки и човек се афектира, нормално е. Няма за какво да се притесняваш. Освен ако не си заплашила някого физически със саморазправа , никой няма да тръгне да се разправя да се мотае по съдилища за някакви дреболии. Прекалено скъпо е, а и съдът ще отхвърли такъв иск. То иначе всички да сме осъдени досега Smile
Виж целия пост
# 21
Та се притеснявам да не ми заведат дело (разговорите се записват)
Satisfied Не мисля че това трябва да е повод за притеснение. ММ редовно псува телемаркетери по телефона, сигурно има и много други хора които го правят. Аз по принцип не се паля, няма смисъл, само убива мозъчни клетки и сам си вредиш ¯\_(ツ)_/¯
Виж целия пост
# 22
Никога и по никакъв повод не съм си изпускал нервите. Нищо не е в състояние да ме извади от равновесие.
Виж целия пост
# 23
Единственият начин да те осъдят е да си заплашила, че знаеш в кой офис работят и ще идеш да го подпалиш, след като разстреляш служителите. Т.е. трябва да има заплаха за престъпление. Ако си ги овикала колко са некадърни и тъпи, нищо няма да се случи.
И въпросът не е в това да се изпускат нервите, а като клиенти твърдо, ясно и категорично да заявяваме кои са минусите в обслужването. Когато има плюсове, също. Това е идеята на записите и аз никога не пропускам да критикувам или да похваля.
Това с псуването е без коментар, защото хората си вършат работат. Надали умират от кеф да досаждат на непознати по телефона. Любезна благодарност и отказ, споменавайки колко некоректно е прозвъняването, когато не си дал самият ти номера си, е напълно достатъчно (вкл. ги задължава да внимават откъде си набавят телефонните номера, защото стават уязвими по GDPR).
Виж целия пост
# 24
Държала съм се грубо, но не е било, защото съм си изпускала нервите, а защото така съм искала. Не обичам да се конфронтирам с хората, но не обичам и неправдата. Та в случаи, когато с мен се държат грубо и неадекватно, нямам никакви угризения да поставя съответния човек на място.
Виж целия пост
# 25
Нормално е да изпускаш нервите, не мисля, че ще заведат дело, защото сигурно много хора ги нагрубяват и са свикнали. Разбирам, че това им е работата и на такива "досадни" ги оставям да се доизкажат, като приключат казвам "благодаря" и приключвам.
Виж целия пост
# 26
И аз не мисля, че някой ще се занимава да води дела. Не съм работила такова нещо, но имам познати, които са ми разказвали, че се е налагало да търпят всякакви хора и обиди. Сигурно не е приятно за служителя, но е разбираемо човек да се изнерви от постоянно прехвърляне. Преди винаги съм се опитвала да бъда любезна, но когато усетя кресливи нотки отсреща, не се давам и аз. Заплахи не съм отправяла, но определено съм се карала.
Виж целия пост
# 27
За голям мой срам ми е много къс фитила, и ми се е случвало да си ги поизпусна... Но мъжа ми, това е един прероден  Буда. Адско спокойствие, сутринта си разлива кафето в колата, не го видях, даже не разбрах, само чух че си пое рязко въздух... Спокойно си остави чашата на пода в колата, и забърса внимателно  барчето между седалките. Аз ако го направя, ще  повиша тон, ще мрънкам, ще се самонаругая...
Виж целия пост
# 28
Изпуснах си нервите наскоро, за което после съжалявах, защото хората вдигащи телефона не са виновни с нищо.
Най-често такова прехвърляне е от безсилие кой точно да ви отговори. Надяват се, че този колега на който ви прехвърлят има отговора.
Неприятно е, вбесяващо, че толкова хора не дават отговор, но не забравяйте, че те работят по протокол. Т.е. за да ви прехвърлят, значи това е политиката на съответната фирма/институция.
Много по-често си изпускам нервите очи в очи, когато в магазин опитат да ме правят на канарче. Особено, ако знам политиката на магазина, а от другата страна ми разказват приказки от Хиляда и една нощ.
Все пак, никога не стигам до обиди. Повишаване на тон да, дори и каране, макар че е грозно. Но обиди към човека отсреща показват само липса на възпитание.

Има разлика между "Как може да ме прехвърляте отново, писна ми." И "Вие малоумни ли сте, бе?"

В случая, когато аз повиших глас(разговор със Софийска вода), жена ми заяви, че ако не си оправя поведението ще ми затвори. Смятам, че всички трябва да имат това право. За да не търпят настроенията на всякакви хора.
Виж целия пост
# 29
Никога не си оставям магарето в калта, така че на грубости винаги отговарям, когато получа лошо отношение - също. Институции, мобилни оператори, банки, доставчици, продавачи и изобщо на каквото се сетиш, отговарям по същия начин, по който ме третират те. Ако се държат непрофесионално винаги се оплаквам писмено. Нервите съм си изпускала естествено, но гледам да не го правя често, за да не си товаря психиката. Така, че по принцип съм любезна, но ако някой ме нервира основателно, мога да го направя любезно на дроб сърма.

За съжаление хората, които отговарят по телефона са принудени да търпят всякакви ненормалници. Лично аз, ако някой не ме е ядосал персонално, не бих го нагрубила, въпреки че съм ядосана на фирмата. Но пък не пречи да си кажа, че съм ядосана на фирмата и че не са прави, както и че е редно да осигурят повече хора, които да вдигат телефона.

Никой няма да те съди, но ако ти тежи на съвестта - обади се и се извини. Аз съм се извинявала, когато бях в майчинство и хормоните бошуваха в мен, и всичко, и всички ме дразнеха.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия