О, ще имат разлика, и още как. Достатъчно е създателите на тестовете да са в бизнеса с уроците. Тогава се създават приятни въпроси, с едни такива по-правилни отговори. Елементарни въпроси, ама с подвеждащи отговори, два правилни, ама единият е някак по-правилен. Отворени въпроси, чиито отговори ще се интерпретират как? Едното изречение достатъчно ли ще е, или се търси кобминация от точно три конкретни изречения, които са подадени от конкретните преподаватели? Риторични са ми въпросите, знаем как се случва.
Друг момент е идеята за лесен и скалъпен на бързо тази година тест. Което се и очаква. Това е в огромен минус.
Принципно е добре медицинските университети да си уеднаквят вече изпитите. Истината в момента обаче е нелицеприятна и тя не е в полза на готвещите се две години деца.
Поредната врата за бизнес и паралелно образование, мазен кокал ей така не се изпуска, просто ще се пренастроят на друг формат, но няма да секне. Гредата е само за този набор, който две години се готви по един формат, а изпитът ще е по съвсем друг. Керванът след тях ще си продължи по утъпканата пътека, а кучетата ще си лаят както винаги, и това е.