Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Геритамин и хормони

  • 393
  • 3
Здравейте, дами. Ще съм благодарна, ако някой сподели мнение. Става въпрос за прием на Геритамин. Дерматоложката ми го изписа, но от скоро време забелязвам появата на спукани капилярчета ко краката. Бях чела, че Геритамин повлиява и нивото на хормоните. Дали капилярчетата са дело на Геритамина и естрогена?
Виж целия пост
# 1
Геритаминът няма общо с естрогена.
Нито с хормоните.
Това е комбинация от витамините А + Е.
За спуканите капиляри (ако са повече от нормалното) е необходима консултация със съдов хирург и/или хематолог.
Възможно е да са се получили от жегите. Особено при продължително стоене/седене, неудобни обувки, стегнати дрехи и т.н.
Виж целия пост
# 2
Геритаминът няма общо с естрогена.
Нито с хормоните.
Това е комбинация от витамините А + Е.
За спуканите капиляри (ако са повече от нормалното) е необходима консултация със съдов хирург и/или хематолог.
Възможно е да са се получили от жегите. Особено при продължително стоене/седене, неудобни обувки, стегнати дрехи и т.н.

Благодаря за мнението, но....ако няма общо с хормоните, защо го изписват за регулиране на МЦ ?
Виж целия пост
# 3
Защото липсата на вит. А и Е могат да са една от причините за аномалии в цикъла.  Те участват в синтеза на хормони и помагат при хормонални сривове.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия